|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Jun-28-2004 17:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? |
Ach, maak je niet dik... Als je een perfecte demo inlevert en je draait op het feest een trainwreck, dan ga je pas af Als je demo niet perfect is en je draait op het feest beter dan isset alleen maar gunstig... Maarrr... Ga er nou niet van uit dat je op het feest een foutloze mix draait, want dat kan je weleens duur komen te staan... Bovendien zijn we allemaal amateurs dus mogen we ook fouten maken 
Kheb een keer in de Eiffel in een blokhut staan draaien met de speakers buiten, en ik met me koppie door een raam naar buiten zonder monitor speakers.... Toen ik het terug hoorde schrok ik me de blubber, maar later hoorde ik van andere mensen weer dat het in vergelijking met andere sets weer reuze mee viel 
Heb net me deemootje in elkaar gedraaid ook "omdat het moet" whehe En die is ook niet 100%... Dus jah... Kvonnet moeilijk om nou te kiezen wat voor stijl erin te gooien... Heb maar beetje de gulden middenweg gekozen... t kan proggier, t kan steviger, t kan meer uplifting... dus ik hoop dat deze mix van alles een beetje heeft... of misschien juist alles net niet heeft Alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met webspace...
| quote: | Originally posted by djcresto
zeg jonges, kzit hier op hete kolen te wachten op de inschrijvingen in men mail, maar ikkeuh nog niks gekregen |
Kheb in deze thread volgens mij niets zien staan over mailen hoor, maar kan me vergissen...
Waar moet heen gemaild worden dan?
|
|
Jun-28-2004 22:11
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Jun-28-2004 22:16
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Jun-29-2004 14:47
|
|
|
 |
 |
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002
|
|
|
Jul-03-2004 11:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:13.
Forum Rules: