|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die heb ik al 3 eeuwen op mp3, heb ik je nog eens laten horen, toen vond je er geen ruk aan!
|
Dat kan ik me niet voorstellen, ken dat nummer ook al een hele tijd (uit een of ander oud Proton-setje wat ik nu niet meer heb) en vond em toen volgens mij ook al goed.
Maar goed, doet er ook niet toe.. Jij hebt em ook niet op vinyl dus jou hoef ik ook niet te bestelen Kun je me op de een of andere manier dat MP3'tje sturen?
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|