|
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skulle ni sen kunna vara stolta för att ni också lyssnar på samma sak som alla mainsteran h---or...? |
Jag fattar precis vad du menar, men kan inte låta bli att bråka lite ändå. Lyssnar du på det du gör därför att du älskar det eller för att det är lite "underground" och unikt? För om du lyssnar på det för att du älskar det då spelar det ju ingen roll vem som mer råkar lyssna på det.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|