En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed ) heeft de gele trui gepakt vandaag.
Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden.
Jul-08-2004 16:34
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by moogwai
En ener van een onbekende Fransman (was wel de Frans Kampioen, maar goed ) heeft de gele trui gepakt vandaag.
Hij heeft nu ruim 9 minuten voorsprong op Armstrong, ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden.
Het lijkt mij dat hij in de gele trui rijdt tot na de eerste serieuze bergetappe...
Jul-08-2004 16:41
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het lijkt mij dat hij in de gele trui rijdt tot na de eerste serieuze bergetappe...
Maar dan is 9 minuten ook nog erg veel als hij tenminste een beetje kan klimmen. Natuurlijk gaat hij de Tour niet winnen, maar Armstrong heeft hem ook niet meteen na 1 ritje terug.
Jul-08-2004 16:46
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
hij houd de gele trui tot en met 16 juli. Daarna is die hem kwijt (mijn prognose)
de eerste bergetappe is zo flauwtjes dat die daar echt geen 9 minuten gaat verliezen op Armstrong
Maar dan is 9 minuten ook nog erg veel als hij tenminste een beetje kan klimmen. Natuurlijk gaat hij de Tour niet winnen, maar Armstrong heeft hem ook niet meteen na 1 ritje terug.
Waarom niet? Hij was hem ook na 1 ritje kwijt...
Jul-08-2004 16:54
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
quote:
als ie op ze bek valt, dan wel misschien?
vond het wel een vette rit vandaag, veel mensen die vielen, was grappig maar ook jammer.
tot zo ver vind ik deze tour veel vetter dan die van vorige jaar.
-Moose
Jul-08-2004 16:54
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Blik
sponsor is ermee gekapt, nieuwe sponsor is Illes Balears
Team is er volgens mij helemaal meegekapt. Iles Balears is zeg maar het oude Banesto.
Hmm toch mooi dat ik O'grady had ingewisseld voor Boonen
Jul-08-2004 17:32
Jappio
.
quote:
Originally posted by Massive84
als ie op ze bek valt, dan wel misschien?
vond het wel een vette rit vandaag, veel mensen die vielen, was grappig maar ook jammer.
tot zo ver vind ik deze tour veel vetter dan die van vorige jaar.
Ik hoop dat de tour er dit jaar een beetje aan kan tippen. Vorig jaar was het spannend tot de laatste dag; ben benieuwd hoe hamilton en ullrich zich houden in bergen. Verder denk ik niet dat mayo nu al afgeschreven moet worden.
En vergeet ook niet dat door dit soort voorsprongen heel vaak podiumplaatsen of top 10 klasseringen worden gehaald (denk maar aan Kivilev aantal jaar geleden, michael boogerd)
Laat de bergen maar komen!
Jul-08-2004 17:35
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Jappio
Team is er volgens mij helemaal meegekapt. Iles Balears is zeg maar het oude Banesto.
Hmm toch mooi dat ik O'grady had ingewisseld voor Boonen
Hmm, raar dat andere teams er niet voor hebben gezogt dat Beloki in hun team ging rijden..
Jul-08-2004 17:45
Jappio
.
Hij rijdt nu bij een frans team maar heeft een hopeloze vorm, vandaar dat ie niet naar de tour is gegaan
Jul-08-2004 17:53
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
*BUMP*
Hoe was de rit vandaag? Heb helaasch niet kunnen kijken
Jul-10-2004 16:22
Jappio
.
geweldige finale, heb echt genoten heerlijk om te zien dat die sprintersploegen het niet af kunnen maken. Jammer voor dekker dat CSC het ineens op zn heupen kreeg