Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

Nu kan vi flama dig hur mycket vi vill och när vi vill för det här

Jo... men å andra sidan tänker jag inte ta illa upp, så ni kan ju försöka se om det ger nån effekt

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-24-2001 15:13  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

nog e det fett med

feta hörlurar o fett ljud på natten.. o bara surfa runt..

Old Post Sep-24-2001 15:53  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000
Re: nog e det fett med

quote:
Originally posted by fruktsoppa
feta hörlurar o fett ljud på natten.. o bara surfa runt..

Det är ju sant......Släjv brukar jag lyssna på hård techno på natten typ Sven väth,Pascal F.E.O.S, Frank Lober med mera....

Det brukar hålla mig vaken...

Old Post Sep-24-2001 16:49  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes..

Old Post Sep-24-2001 18:22  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by fruktsoppa
ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes..

Jaså du bräda oxå.....Det var ju ett x antal år sen man gjorde det.....

Old Post Sep-24-2001 18:30  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

mm, har åkt i 6 år snart.. söbräda alltså.. åkte skate i 2 år på mellanstadiet.. fast detta post hör till sporter? threaden.. *sch, säg inget*

Old Post Sep-24-2001 18:34  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Klockan börjar närma sig natt....Det är ju redan natt men ja 0040 är väl inte så sent men....

Dax att krama en snus ta fram colan och ladda winamp med hård techno just nu är det Sven Vath-Live @ Mixery Castle 18-08-01 som gäller hårt från början till slutet....

Old Post Sep-29-2001 22:47  Sweden
SoulWeaver
tranceaddict in training

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Jre
skoja inte, jag kan ha värsta musik abstinensen!

tex om jag är bortrest så kan jag ligga och
dagdrömma låtar.

Sen när man kommer hem så får man spinna bort några
timmar så man kommer i balans igen

Tranceaddict now and Forever !

// Jre

Så är det för mej oxå! =)

Old Post Sep-30-2001 09:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SoulWeaver Click here to Send SoulWeaver a Private Message Add SoulWeaver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Hello!

quote:
Originally posted by SoulWeaver

Så är det för mej oxå! =)

Nämen soulwaver kul att ha dig här
Har du spanat in alla sektioner eller bara den svenska?
`Finns mycket att se....hoppas du stannar..!

Old Post Sep-30-2001 18:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SoulWeaver
tranceaddict in training

quote:

Finns mycket att se....hoppas du stannar..!

Har inte årkat checka alla sektioner men jag vet att det finjns skiiiiit mkt, tycker nog bttre om traceaddicts forum än trance.nu's

Old Post Sep-30-2001 20:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SoulWeaver Click here to Send SoulWeaver a Private Message Add SoulWeaver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SoulWeaver
tranceaddict in training

quote:

Finns mycket att se....hoppas du stannar..!

Har inte årkat checka alla sektioner men jag vet att det finjns skiiiiit mkt, tycker nog bttre om traceaddicts forum än trance.nu's

Hur fixar jag smileys, 1000 knappar å grejor =)

Old Post Sep-30-2001 20:02  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by SoulWeaver

Hur fixar jag smileys, 1000 knappar å grejor =)

När du ska svara på ett inlägg så ser du till höger när du skriver in att det är massa smileys....Tryck på den du vill ha med så kommer den med.....

Old Post Sep-30-2001 20:11  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardtrance! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdamn & Plant - "Summer Dream" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:32.

Forum Rules: