|
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר. |
אף אחד לא מקים שום חזית משותפת נגדך
מה שאתה אומר הוא בעצם לא נכון ואתה ממשיך לדפוק בזה...
איך שאתה רוצה אבל אני מציע לך ללכת לחברות תקליטים, חנויות דיסקים וכו' ולשאול אותם איזה מוזיקה זה טיאסטו, ארמין ותראה שולם יגידו לך טראנס!
חלאס כבר ילד!
עוד מעט תגיד לי שג'ון דיגוויד זה דיסקו האוס או דייב סימן זה מוזיקה שחורה!
טראנס זה טראנס! האוס זה האוס!
וטיאסטו ורנה של לא האוס, בדוק!
וכהוכחה אני יגיד לך בדיוק מה טיאסטו אמר בראיון שלו עם איזה אתר...
שאלו אותו אם מה שהוא מנגן\מכין זה סוג חדש של מוזיקה והוא אמר שלא, שזה טראנס!
חד וחלק!
|