Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כנסו דחוףףף
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אתה מורעל נטו אחי
אבל אני שמח בשבילך על שתי דברים
גם כי אתה עושה משהו שאתה אוהב
וגם כי אתה באמת תורם למדינה הזאת
אני לא יכל להסביר כמה כואב לי לפעמים לשמוע אנשים שאומרים שהמדינה זבל והכל
אני בגדול אוהב את המדינה עם כל השחיתות שיש ועם הכל
אני חושב שעדיין יש פה המון דברים חיוביים שאם אנשים יפסיקו להסתכל רק על השלילי הם יראו טוב מאד גם את החיובי שיש פה...
אבל עם כל האהבה שיש לי מה אני תרמתי למדינה??
זה משאוכל אותי 4 חודשים לפני שאני משתחרר ויכול להיות שזה ימשיך לאכול אותי אתה לעומת זאת תמיד תוכל להגיד לעצמך שעשית משהו
ואני לא רוצה להקדים את המאוחר אבל בכלל אתה הולך לשדרג את עצמך לרובאי 08
ואני מאמין שתסיים לפחות 010 (סמ"בים
אם לא 012
...
ואתה באמת תורם הרבה יותר ממשאני אי פעם יתרום...
תמשיך ככה ! שלא תאכל את הייסורים שיש לי ועוד יהיו לי...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-31-2004 14:02 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה מורעל נטו אחי
אבל אני שמח בשבילך על שתי דברים
גם כי אתה עושה משהו שאתה אוהב
וגם כי אתה באמת תורם למדינה הזאת
אני לא יכל להסביר כמה כואב לי לפעמים לשמוע אנשים שאומרים שהמדינה זבל והכל
אני בגדול אוהב את המדינה עם כל השחיתות שיש ועם הכל
אני חושב שעדיין יש פה המון דברים חיוביים שאם אנשים יפסיקו להסתכל רק על השלילי הם יראו טוב מאד גם את החיובי שיש פה...
אבל עם כל האהבה שיש לי מה אני תרמתי למדינה??
זה משאוכל אותי 4 חודשים לפני שאני משתחרר ויכול להיות שזה ימשיך לאכול אותי אתה לעומת זאת תמיד תוכל להגיד לעצמך שעשית משהו
ואני לא רוצה להקדים את המאוחר אבל בכלל אתה הולך לשדרג את עצמך לרובאי 08
ואני מאמין שתסיים לפחות 010 (סמ"בים
אם לא 012
...
ואתה באמת תורם הרבה יותר ממשאני אי פעם יתרום...
תמשיך ככה ! שלא תאכל את הייסורים שיש לי ועוד יהיו לי...


שמע... אני לא כזה מורעל כמו שאתה חושב...
וגם לי יש את הקטעים שאני לחוץ בית והכל... אבל אני השלמתי עם העובדות שזה מה שיש והכל
ואני לא רק מסתכל על זה כעל לתרום למדינה
אני מסתכל על זה כעל חוויה אישית ולעשות גם את זה בשביל עצמי... זה גם חלק מהעניין

ודרך אגב... סמ"בים זה 09... וכל הקטע של סמ"בים (חוץ מהסיכה המגניבה) זה שאתה הופך להיות הרבה יותר מקצועי בהכל... אתה סמל בכיר... מקצועי אחושרמוטה
חשבתי אוליללכת לזה בעתיד... אבל אני כבר לא יודע... נחיה ונראה... כמו שאני אומר... זורמים


___________________
.

Old Post Jul-31-2004 14:18 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כנסו דחוףףף
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This (From Marco v & Marcel woods liveset) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadoka feat. Bari Koral - "If We Begin" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:01.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!