Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

nu har jag lyssnat på Lisa Lashes, för att skaffa mig en ordentlig uppfattning om hennes stil...

Vad fan gör hon på SMC? eller rättare sagt hardhouse? Man kan ju inte ens dansa till skiten...för snabbt, för hårt...

som vanligt folk säger, de e ju ba dunka, dunka...
ingen känsla, ingenting...

bort med henne förrän hon gör bort sig på SMC...

Old Post Oct-15-2004 14:08  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Versace
nu har jag lyssnat på Lisa Lashes, för att skaffa mig en ordentlig uppfattning om hennes stil...

Vad fan gör hon på SMC? eller rättare sagt hardhouse? Man kan ju inte ens dansa till skiten...för snabbt, för hårt...

som vanligt folk säger, de e ju ba dunka, dunka...
ingen känsla, ingenting...

bort med henne förrän hon gör bort sig på SMC...

Ähh va lite openminded nu istället... upptäck nya marker... iof svårt om man inte gillar de.
Är kanske bara jag som är öppen för alla stilar...

Silicon für alles
http://www.deejaypromo.com/smc/press/Lisa_Lashes_1.jpg

Old Post Oct-15-2004 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh va lite openminded nu istället... upptäck nya marker... iof svårt om man inte gillar de.
Är kanske bara jag som är öppen för alla stilar...

Silicon für alles
http://www.deejaypromo.com/smc/press/Lisa_Lashes_1.jpg

okejdå, jag gick på för hårt..men har svårt att tro att hon kommer hålla ett helt dansgolv fullt..

Old Post Oct-16-2004 15:29  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Såg just TV reklamen för SMC på MTV

Ni som ser den... lägg märke till låten som går i bakgrunden !

Old Post Oct-24-2004 08:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ni som ser den... lägg märke till låten som går i bakgrunden !

kan inte säga att jag kände igen den... eller?
nån lustig halvvocal... nånting

Old Post Oct-24-2004 10:02  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Ahh, köpte biljett igår. Har redan tagit ledigt hela veckan från jobbet. Fy fan va skönt det ska bli

Här ska det festas!

Old Post Oct-24-2004 10:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by jofawe
kan inte säga att jag kände igen den... eller?
nån lustig halvvocal... nånting

Den är inte släppt än men den släpps snart på en hel ny Sthlms baserad label... jag vet vilka som står bakom den men låter de va osagt tills det är officiellt

Old Post Oct-24-2004 11:40  Sweden
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Jag söker sovplats eller någonstans att tillbringa tiden med lite folk under SMC vet inte hur många från lkpg som åker upp Någon vänlig själ som hjälper mig eller tipsa mig hör av er =) PARTY!!!

Old Post Oct-25-2004 07:29  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...

www.laszlo.se

Old Post Oct-25-2004 07:38 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Laszlo
Har varit uppe i snart 24 timmar och suttit framför en dator med en uppsats så jag orkar inte läsa igenom hela tråden, men är det någon som vet om det fortfarande finns biljetter kvar? Får bli SMC ifall jag inte får tag på några biljetter till kryssningen i morgon...

Är rätt säker på att det finns många biljetter kvar men de e ju bara att gå online på ticnet.se och boka
Klart du får biljett till kryssen.... har hört rykten att obetalda släps redan 17:00 idag.... kan ha fel men de vore ju synd att chansa

Old Post Oct-25-2004 10:26  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Hur pass hårda är dom på åldern? Jag är 19 och det vore jävligt surt att bli nekad.

Old Post Oct-25-2004 13:21  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hur ligger de till me bilj till smc???....fick nyss höra de 2 jag skulle u´pp me ändrat sig för det blir för dyrt me sovplats..å har ju typ väntat på å boka för jag trodde de skulle göra de....

finns bilj kvar hoppas ja???..

2. ere nån meetup grej innan/under???..ingen hit å hänga me nån släkting innan jue

Old Post Oct-27-2004 17:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance with Electric Guitar [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpooky - "Belong" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:42.

Forum Rules: