|
Jukx ik heb dat liedje van bravestar geluisterd, ik ken t liedje wel, maar ik weet niet meer wat ik me erbij moet voorstellen  
| quote: | Originally posted by Jesse
EN trouwens: David de Kabouter??Keken jullie dat niet?? |
jaa, keek ik ook naar ja, met die grote lelijke trollen  
Ik had er vroger zelfs een trui van  
Ik heb trouwens nog een serie, al is t geen kinderserie, Buck Rogers, kennen jullie dat nog???? En Airwolf natuurlijk, dat kwam toen op NL2, toen Veronica no daar zat, op donderdag
|