Registered: Apr 2002
walle d00mination...lekte ju me tysken å tog 4-1 i set....
Aug-20-2004 19:14
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Alltså - vad tycker ni om det nya poängsystemet i bordtennisen? Tidigare spelade man bäst av tre set, varje set till 21...nu spelar man till 11, bäst av 7 set....
Man ändrade detta eftersom man ansåg att det var för mycket transportsträcka när man spelade till 21. Jag kan hålla med om det till en viss del, men samtidigt anser jag att det verkar vara allt för mycket nerver i dessa kortare set, vilket resulterat i att de långa härliga duellerna uteblir. Varje boll betyder så mycket mer och spelarna vågar inte bjuda upp till lika mycket show....nae, det var bättre förr, i alla fall om man ser det ur tv-tittarsynvinkeln...
Originally posted by Laszlo
Absolut..! Jag menar, som Svanberg sa, Borg, Salming och C kan ju slänga sig i väggen. J-O är pingisens Gretzky...
Större än Salming javisst men Borg... inte enligt mig.
men men Svanberg säger ju att en 8:e plats i Gymnastik är större än ett Guld i Fotbolls VM.
Aug-21-2004 08:43
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Måste fan säga att jag möt både Salming & Stenmark på gatan i Stockholm, Salming 2 gånger kring Odenplan och Stenmark vid Tegnerlunden... Hade jag haft mina gamla Elan från '79 med mig hade han fått signa dom
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja fan hoppas hon tar guld !!! Men hoppas också hon inte ska dansa eller göra nåt annat för då kan jag inte ens titta på TV
Du menar så som Strand gjorde igår? Mådde illa!