Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hej jag är ny här!!:)
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by JayBee
P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här?

Kan kanske bero på att du inte har axellångt slingat hår och ett välslipat leende

No offense nu altså jaybee

Old Post Aug-17-2004 15:33  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kan kanske bero på att du inte har axellångt slingat hår och ett välslipat leende

No offense nu altså jaybee

VA FAN MEnAR DU?? VAAA??? VA FAAANNN!!!!

hhaha nä skojja bara, klart jag inte tar illa upp

Old Post Aug-17-2004 15:36  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

heeeey, jaybee e ju jättesöt

Old Post Aug-17-2004 16:17  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

men JayBee.. förutom att du ser ut som en finsk lastbilschafför och en som rymt från mupparna...

.. så är du rätt söt =)

Old Post Aug-17-2004 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
hahaha - fan, ni är för roliga grabbar

Under normala omständigheter hade Lasselo kopplat på charmen och ni kära vänner hade inte haft en suck, men nu råkar jag ha gått och kärat ner mig som aldrig förr, näst intill patetiskt kär even, så...knock yourselves out

Underskattar du mig? Bad move d00d. Vad heter hon?

Old Post Aug-17-2004 19:33 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

thx erik kul att någon här tycker jag är söt i alla fall

den där joffe!! fräck rackare! ska han säga, han har ju häng pattar!

just for the record så har jag rakat bort min mushe för lääääääänge sen!

puss på re!

Old Post Aug-17-2004 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SMC
Underskattar du mig? Bad move d00d. Vad heter hon?

Kati, eller Katalin som ju är hennes riktiga namn...passande nog samma namn som mor min...

www.laszlo.se

Old Post Aug-17-2004 20:57 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:

P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här?

va det kan jag inte minnas

Old Post Aug-17-2004 22:02  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Medans vi är petiga och taskiga

quote:
Originally posted by JayBee P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här?

Vad har vi sagt om ordet aldrig ?

Old Post Aug-18-2004 07:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Re: Medans vi är petiga och taskiga

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad har vi sagt om ordet aldrig ?

det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..

steve! nästan gång jag ser dig så blir det en fet smocka!

Old Post Aug-18-2004 08:30  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Re: Medans vi är petiga och taskiga

quote:
det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..

Om du bara visste hur många gånger jag velat rätta diverse felstavningar och sär skrivningar...eh...särskrivningar menar jag.... (inte bara dina då, bör väl kanske tilläggas

www.laszlo.se

Old Post Aug-18-2004 09:25 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: Medans vi är petiga och taskiga

quote:

steve! nästan gång jag ser dig så blir det en fet smocka!

Dagens filmtips: Anger Management

Old Post Aug-18-2004 09:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hej jag är ny här!!:)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1999 unknown tune [2025] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Air - "Riding A Star (Alex Bartlet Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:58.

Forum Rules: