Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Pages (22): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

+1 I go to Tic @ Hasselt (2 places réservées)

Rien de tel qu'un bon petit club pour aller voir le père Tiesto. 15000 personnes c'est un tt petit peu plus grand que le privilège .

Tjs des places dispo sur fnac.com btw.

Chouk' are you coming ?

Mes meilleurs voeux à l'homme qui valait 3 milliards , une fois, allez, hein dit...

"Mais si les français se moquent autant de nous... c'est parce qu'ils sont jaloux, nous sommes plus forts qu'eux dans le sport, Et encore nous avons arrété le water polo on avait noyé ts les chevaux...." Coluche

Old Post Sep-11-2004 00:10 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

C'est bon ça!

Chouk, amène ta fraise!!

Old Post Sep-11-2004 06:49 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

finalement, y en a combien qui iron a ce concert ?? en belgique je parle

Old Post Sep-11-2004 08:08  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

J'y serais surement avec 2 ou 3 potes

Old Post Sep-11-2004 10:58  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

quote:
Originally posted by Lytchix
C'est bon ça!

Chouk, amène ta fraise!!

x2 Chouk'

de tte façon je doute que Cécile puisse venir dc t'es condamné a me suivre la deuxième place je l'ai presque prise pour toi...

héhé.

On va bien se marrer et puis on galèrera moins pour le retour.

Old Post Sep-11-2004 14:16 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

x3 Chouk', parce que j'y serai aussi et que ca fait longtemps que j'ai pas croisé nos amis TAs bretons!

Old Post Sep-11-2004 16:57  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

Rajoutez Mon frère JLP et moi

Ca m'a rendu tout pepssss d'avoir acheter les places

Old Post Sep-11-2004 17:53  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

quote:
Originally posted by NeoWave
Ca m'a rendu tout pepssss d'avoir acheter les places

Welcome on board et c'est clair qu'il y a une petite étincelle qui s'allume dans le fond de l'oeil quand tu cliques sur "valider"...

Moi je trouve génial, car d'habitude je ne m'organise jamais, vivant un peu au jour le jour, d'avoir à me dire bah peu importe ce qui va arriver je serai (ou plutot il faut que je sois) en belgique pour le 6 novembre, héhé . Y a bien que la trance qui me rend organisé dans la vie.

Héhé,

ça faisait longtemps que j'avais pas vu nos amis lorrains (arghh, j'ai encore failli mettre alsaciens, mais c'est bon maintenant c'est rentré ) non plus

Donc Chouk' c'est x10000 là.

Old Post Sep-11-2004 20:40 
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
bon moi le michelin i me trouve 2 Hasselt alors c'est lequel ?

parce que jme tate pour y aller maintenant, avec vos connerie de joie et de bonne humeur vous me donnez envie bande de c**

Old Post Sep-11-2004 21:48  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

aie les billets de train 96€

Old Post Sep-12-2004 01:41  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Est ce que vous pensez qu'il y a encore bcp de places en vente pour ce concert? Si je suis interessee, faut il que je me depeche? vos avis messieurs?

Last edited by trancegirl79 on Sep-12-2004 at 09:50

Old Post Sep-12-2004 09:42  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

C'est marrant, il y aura peut-être plus de TA-Fr en Belgique qu'en Hollande, on est vraiment des billes les gars...

Trancegirl, si tu veux réserver, c'est ICI

A mon avis, il ne faut pas trop tarder.

Old Post Sep-12-2004 10:01 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksensation black 2004 ID 2 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNalin & Kane - "Open Your Eyes" (Heller & Enkie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:38.

Forum Rules: