hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
funderar på om man skulle ta o försöka hänga med..
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen
men det e ju det att man måste ju ha pengar också.. baaaaah
Sep-28-2004 09:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by dbl
hur mycket pengar går det på typ.... med allt då.. biljett, mat, dryck o vad man nu kan tänkas spendera på...
och om infected kommer spela så finns det chans att jag kan få med mig en polare också nämligen
Jag bestämmer här med att du inte får posta en gång till om du inte hänger med haha... nä men fan de måste du.
545 - 795 för biljetter beroende på vilken typ av hytt du bokar. (jag siktar på B-hytt för min egen del vilka kostar 695:- sist)
Pengar till käk, ja fan du måste ju äta var du än befinner dig
Dricka... ja hur mycket dricker du... du kanske festar hemma ändå, här har du tax-free sprit... billigt... Fan hurru du går nästan med vinst om du hänger med.
Bara resan upp då... kolla med stand-by på flyg och tåg å sånt...
Bra... fine... vi ses ombord
Last edited by SteveTranz4ever on Sep-28-2004 at 11:28
Sep-28-2004 11:09
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by dbl
Tro fan du ska med, som steve säger så går man i stort sett med vinst
Vi blir ett gäng upp från Borås, så vi får väl ordna nåt tillsammans.
Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y
Sep-28-2004 11:23
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
ähhh dylan drazen skulle de boka, hade varit så satans najs jag tycker väl iofs att Infected smeker så jag är jävligt glad över att de ska lira där ska bli kalaskul med denna kryssningen...
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Sep-28-2004 11:27
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
wtf ... jag känner att jag måste åka ...
Sep-28-2004 16:28
Daniey
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Jag bokar vilket fall som helst! Skulle det kosta 1500:- skulle jag ändå åka! Så kul är det med DESSA kryssar!
Mondaybar sviker en aldrig!
B-hytt för mig med!!!!
Sep-28-2004 18:45
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Tro fan du ska med, som steve säger så går man i stort sett med vinst
Vi blir ett gäng upp från Borås, så vi får väl ordna nåt tillsammans.
Du vet ju hur bra jag styrde upp det till TC2Y
mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju..
e riktigt jävla sugen på att hänga med alltså....
får fan ta o försöka kolla över penga flowet nu.. hehe
jag ska med alltså... e ju bara resan till das boot som behöver fixas egentligen.. borde ju va rätt lugnt annars
Sep-28-2004 19:27
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by dbl
mjoooo.. funkade ju heeel fint till tc2y ju..
e riktigt jävla sugen på att hänga med alltså....
får fan ta o försöka kolla över penga flowet nu.. hehe
jag ska med alltså... e ju bara resan till das boot som behöver fixas egentligen.. borde ju va rätt lugnt annars
Du vet vad jag skrev... du får inte posta en gång till i denna tråd om du inte ska åka med... detta betyder alltså att du ska med ! Bra
Lätt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger på krogen med polarna så har du hela resan insparat
Originally posted by SteveTranz4ever
Du vet vad jag skrev... du får inte posta en gång till i denna tråd om du inte ska åka med... detta betyder alltså att du ska med ! Bra
Lätt att du spar in pengarna, hoppa ett par helger på krogen med polarna så har du hela resan insparat
mjooo.. ska jag väll förhopppningsvis kunna fixa detta...
jobbiga e ju bara att jag bara har jobb 1 vecka till nu
så inga pengar in på kontot sen bara.. lite halv jobbigt.. men ska fan fixa detta på nått sätt
Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/träffat han 4 gånger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Utöver det är det en riktigt trevlig och sympatisk människa....
Trevligt trevligt... Orkidea gillar jag. Har sett/träffat han 4 gånger nu och han spelar riktigt bra !!!!! Utöver det är det en riktigt trevlig och sympatisk människa....