Registered: Jun 2001
Was zeker weer een lekker feestje, Joyce Mercedes draaide lekkere progressive, daarna Özgür Can die veel van z'n eigen platen draaide, maar het hoogtepunt uit zijn set was toch wel Nathan Fake - The Sky was Pink (James Holden Remix). Daarna begon Satoshi wel sterk, maar toen zakte het toch een beetje in naar mijn mening. Gelukkig herstelde hij zich goed en kon het dak er toen echt af gaan!
Het was trouwens lang niet zo druk als ik vantevoren gedacht had, eerder rustig zelfs. Minpuntjes waren inderdaad de vele 30 (of misschien wel 40) plussers die elkaar geloof ik allemaal op hun bek pakten... Ook het feit dat er veel glas op de dansvloer lag was minder prettig, maar verder zeker een topfeestje!!
Oct-17-2004 16:31
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Onno waar blijft jouw verslag?
Jij zou ons gaan vertellen hoe vet het was!
jaja hier komt het =>
Bij binnenkomst nog niet zo druk maar al snel goed gevuld, ik vond het perfect zo
Miss Mercedes was wel aardig, See me Fall (Dekay rmx) en Swing 2 Harmony (Dekay rmx) waren haar laatste plaatjes
en toen was het tijd voor the man! hij begon wat later maar maakte dat helemaal goed met een super set! Ozgur mixte ook heerlijk en draaide echt vet! Het vetste (en zowat enige nummer dat we nog niet kende) was helemaal geniaal! hij draaide deze vóór External Key wat een klapper! bij navraag na zijn set wilde hij helaas niet vertellen van wie die was en hoe hij heette, volgens Tijs was het een eigen nieuwe productie
Daarna kwam Tomiie en die draaide wel okay, lekkere doorrollende beats en drive in zijn set maar niet echt uitschietend ofzo, misschien wel later in zijn set...
Samenvattend; heerlijke avond met heel veel leuk publiek, relaxte sfeer dus en super muziek! top avond!
Totaal geen last gehad van 30+'ers, zij weten trouwens ook hoe te feesten dus niets mis mee dacht ik zo!
Edit; Kicke foto ook Bram!
Last edited by Partyhardy! on Oct-17-2004 at 22:04
Oct-17-2004 21:56
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
was zeker gezellig feestje in relaxte club !
avond was geslaagd en dat vond meneer Tommiie ook
Maar prima vermaakt in Club Fly! Ozgur draaide lekker en Satoshi Tommie heel vaag, maar wel lekker.
Inderdaad veel foute swingers (o.i.d), had het drukker verwacht eigenlijk, en ik vond het geluid niet helemaal lekker... Ook dat glas zuigt, heb nu een gat in de zool van mijn schoen!
Op naar het volgende feest!
Oct-18-2004 09:05
Matthijs
On fire!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik dacht dat jij alleen gekke bekken kon trekken maar Matthijs kan er ook wat van!
haha ja ik heb op de terugweg nog geprobeerd om er zo veel mogelijk te wissen, maar helaas...
Oct-18-2004 09:19
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zoooo! Maandagochtend-brakheid ten top!
Maar prima vermaakt in Club Fly! Ozgur draaide lekker en Satoshi Tommie heel vaag, maar wel lekker.
Inderdaad veel foute swingers (o.i.d), had het drukker verwacht eigenlijk, en ik vond het geluid niet helemaal lekker... Ook dat glas zuigt, heb nu een gat in de zool van mijn schoen!
Op naar het volgende feest!
Je vergeet het uurtje flyeren en je gorgelende geluiden omdat je vol met snot zat! Nee die Leon die nodig ik nog vaker uit
quote:
Originally posted by Matthijs
haha ja ik heb op de terugweg nog geprobeerd om er zo veel mogelijk te wissen, maar helaas...
Waar sta je op de foto dan? Kan niet herinneren je gezien te hebben volgensmij (..maar oke, ken je ook niet )
Oh en Jerry: je bent gewoon een oudje man!
Oct-18-2004 12:56
Partyhardy!
Prog Addict!
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Onno en Bram, leuk jullie weer ff gesproken te hebben.
ja was zeker gezellig! zaterdag weer!
en kicke foto's!
Oct-18-2004 13:51
Matthijs
On fire!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waar sta je op de foto dan?
Waar niet?
Maar onder andere op deze...
quote:
Originally posted by SnuggLe Kan niet herinneren je gezien te hebben volgensmij (..maar oke, ken je ook niet )
Denk dat je me wel gezien hebt, ik jou in ieder geval wel. Enne.. ik heb je wel eens kort gesproken hoor, bij Sasha in Café D'Anvers als ik het me goed herinner, dus je had me kunnen kennen!
Oct-18-2004 14:32
Partyhardy!
Prog Addict!
quote:
Originally posted by Matthijs
Denk dat je me wel gezien hebt, ik jou in ieder geval wel. Enne.. ik heb je wel eens kort gesproken hoor, bij Sasha in Café D'Anvers als ik het me goed herinner, dus je had me kunnen kennen!
ja maar Snuggle vergeet altijd alles, ik dacht dat ik erg was maar hij spant de kroon Zit hij bijvoorbeeld heel de reis richting Antwerpen bij Phortje in de auto beweert hij een paar weken later doodleuk dat hij Phortje nog nooit ontmoet heeft! wat een gast! of het moet aan Antwerpen/Café D'Anvers liggen...
Oct-18-2004 14:44
Matthijs
On fire!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja maar Snuggle vergeet altijd alles, ik dacht dat ik erg was maar hij spant de kroon Zit hij bijvoorbeeld heel de reis richting Antwerpen bij Phortje in de auto beweert hij een paar weken later doodleuk dat hij Phortje nog nooit ontmoet heeft! wat een gast! of het moet aan Antwerpen/Café D'Anvers liggen...
haha in dat geval zal ik me maar geen illusies meer maken!