Originally posted by Dj_Irish
Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig
Ok, sry
quote:
Originally posted by InoX
Biljetterna e väll inte slut va?
Slå en signal till Yngves 013-31 88 88
Last edited by Ekstaza on Oct-08-2004 at 13:05
Oct-08-2004 12:56
InoX
tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Linköping
thnx! 20st kvar *springa*
___________________
infekterad svamp
Oct-08-2004 13:14
Ekstaza
tranceaddict in training
Registered: Jul 2004
Location: Uppsala
quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*
HAHA!
Run InoX, run!
Hur många förköp fanns det totalt från början?
Oct-08-2004 13:20
Scintilla
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Växjö, Sweden
Förfest låter mycket trevligt
Oct-09-2004 09:40
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*
oj? arrangören lär väl dumpa fler där då prata me en av killarna idag och han sa att man måste köpa nuuuu typ
TRåkigt det där med Klub Tomat. Above & Beyond skulle ju spela i Köpenhamn egentligen innan, men det blev ju inställt som CJ redan skrivit om
ahhh iaf 3 intresserade till förfest
___________________
Tom Cloud - Told You So
Oct-10-2004 18:37
SwedeTrance
Junior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Goteborg, Sweden
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige!
Oct-10-2004 18:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige!
Kul ! En ny SWETA
Välkommen till oss
En liten lustig notice bara
Nu har vi SWE TRANCE från Borås
Swe Trancer och nu även SwedeTrance
*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma.
Tack för välkomnandet!
Oct-10-2004 19:25
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Location: Goteborg, Sweden
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat
that's the spirit! kul med inresande folk jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor så då får du komma fram och säga hej
att det hamnar här beror delvis på att Lkpg har ett bra läge... folk från Gävle, Uppsala, Stockholm, Norrköping (norrifrån) reser hit för festen. Örebro nordväst ifrån.. och hmm.. Jönköping, Borås, Göteborg, Maalmö och Växjö söderifrån. Det är inte så fasligt långt från nån stad.
plus att det finns eldsjälar i den här stan som vill få igång klubblivet och scenen här igen. typ så. sen om du frågar arrangörerna: Sweapsound och Ace Event får du säkert mer svar
___________________
Tom Cloud - Told You So
Oct-10-2004 20:09
SwedeTrance
Junior tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Goteborg, Sweden
Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då?
Oct-10-2004 20:56
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
vakter är ett släkte för sig själva och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Oct-10-2004 23:38
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B