|
| quote: | Originally posted by mikeclark
Wat is dan een profesionele houding..hahahaha...
Toen jij nog een pamper drtoeg, zat ik al achter mijn eerste synth...
jochie
Wat een LOL toch hier !! |

Kerel, we vinden je echt niet gaver omdat je toevallig met Tiesto werkt hoor.
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|