Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2004
Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
vi ca fait déja quelques temps qu'ils sont en vente

et la line up je m'en fou de toute facon y'aura assez de djs pour faire mon bonheur, trance ou pas, j'aime tout

Old Post Oct-06-2004 17:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

depuis le 25.09!
moi deja billet d avion j attends le line up pour le billet

Old Post Oct-06-2004 19:43  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Normallement c'est sûr que j'y vais mais je préfère quand meme attendre pour acheter mon ticket à la fnac.
En attendant plus de news sur le site officiel et la line-up ça serait pas mal de mettre quels DJs ont aimerai bien entendre là bas.
Pour ma part:
Paul Van Dyk
Sander Kleinenberg
Marco V
Sven Vath
Sasha
JOOF
...
et plein d'autres, meme si je sais, comme d&b, qu'il y aura toujours un dj qui me plaira dans la line up à n'importe quelle heure.

Old Post Oct-06-2004 19:48  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Rivera
Normallement c'est sûr que j'y vais mais je préfère quand meme attendre pour acheter mon ticket à la fnac.
En attendant plus de news sur le site officiel et la line-up ça serait pas mal de mettre quels DJs ont aimerai bien entendre là bas.
Pour ma part:
Paul Van Dyk
Sander Kleinenberg
Marco V
Sven Vath
Sasha
JOOF
...
et plein d'autres, meme si je sais, comme d&b, qu'il y aura toujours un dj qui me plaira dans la line up à n'importe quelle heure.

erick morillo et blank&jonesq sont confirmés

Old Post Oct-06-2004 19:56  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Tra
erick morillo et blank&jonesq sont confirmés

Ca commence mal...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-07-2004 06:39  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stamper
The Accountant

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by d-miurge
Hi stamper ! You will be welcome in France, the french TA community is very dynamic, maybe more than the english...

see ya !

Hi, sorry i will not be going to France on this holiday, perhaps next year!

Are a lot of you going to Innercity?

Old Post Oct-07-2004 08:56  Australia
Click Here to See the Profile for stamper Click here to Send stamper a Private Message Add stamper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by stanymi
Ca commence mal...

oula oui ca va etre à chier didonc y'a déja 2djs tout moisi que personne il aime..

Old Post Oct-07-2004 10:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by d&b
oula oui ca va etre à chier didonc y'a déja 2djs tout moisi que personne il aime..

LOOOOL ben si moi j'aime bien Blank & Jones, enfin je veux dire ca va, c'est potable

Par contre ca serait trop bien qu'on voit apparaitre dans la line-up Above and Beyond mais je crois qu'il faut que j'arrete de rever

Old Post Oct-07-2004 10:29  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

billets d'avion commandés !
donc je partirai de Geneve en meme temps que Tra

Old Post Oct-07-2004 10:37  France
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Moi j'aime beaucoup Blank & jones et je n'ai jamais eu l'occaz d'entendre eric morillo donc pq pas

Ma collègue va acheter nos places en ligne dès aujourd'hui, donc normalement j'y vais

Run baby run !

Old Post Oct-07-2004 11:20 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Tashita
Ma collègue va acheter nos places en ligne dès aujourd'hui, donc normalement j'y vais

Tu fais de la propagande pro-clubbing dans la salle des profs ... ?
C'est marrant ça...

Old Post Oct-07-2004 11:34  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
Tu fais de la propagande pro-clubbing dans la salle des profs ... ?
C'est marrant ça...

Ah fond, ya des tas de jeunes profs, c'est dja bien mais en plus des sorteurs, et en plus qui aiment pas mal de style de musique electronique ....

Moi je vous dis, c'est pas une école LOL c'est la fête tt les jours

Run baby run !

Old Post Oct-07-2004 11:41 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmac zimms??? it says unique it says you are it says you ..... [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackH.C.C.R. feat.Jessiva Eve - "What Happened?" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:42.

Forum Rules: