Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Interdiction du tabac dans les bars et discotheques
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Tant mieux tout ca!! hihi

Mais bon, quand je vais en boite, c'est à dire Carré ou Versuz et que je vois le nombre (quasi incalculable) de gens qui fument ... je me dis oula y'a plus personne qui viendra ou alors ils sauront faire le bon choix, venir s'amuser sans faire ch*** le monde avec leurs cigarettes pourries.

Mais le Carré, lui, a un balcon donc c'est deja bien pour les TOX de service mais bon faut-il encore qu'on puisse aller dessus !

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Oct-13-2004 18:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by d&b
parce que tu crois que le but 1er de la hausse du tabac c'est pour faire baisser le nombre de fumeur ?

oui. s'ils avaient voulu faire du fric ils auraient gardé les paquets de 10 et ils n'auraient pas augmenté les prix si rapidement.

Old Post Oct-13-2004 18:50  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

en tout cas c'est un bon moyen pour eux de nous faire sentir "qu'ils agissent", un peu comme pour la sécurité routière.
bien que je ne renie pas l'utilité de ces mesures..

Old Post Oct-13-2004 18:51  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by dragonash
Ca depend vraiment ou et quelles soirees mais je te promet que certaines ont un tres bon esprit clubbing avec une moyenne d'age basse (evidemment il ne faut pas aller aux planches le samedi soir mais par exemple le vendredi c'est un son bien meilleur, moins de monde et plus de passionnes)

Les planches ?
C'est une boîte sur Paris ?
Bon ben un de ces quatres quand je serais installé et que je saurais pas quoi faire le soir... je me rensignerai

Old Post Oct-13-2004 20:17  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dragonash
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
Les planches ?
C'est une boîte sur Paris ?
Bon ben un de ces quatres quand je serais installé et que je saurais pas quoi faire le soir... je me rensignerai

Boite mythique de la jeunesse doree

Johan Gielen- Live @ Trance Energy 2002 & 2004
Talla 2XLC - The past and the present
Dj Snowman - Skydiver
Lady Dana - Cocaine
Cosmic Gate - Human Beings
Kai Tracid - Liquid Skies

Old Post Oct-13-2004 20:24  France
Click Here to See the Profile for dragonash Click here to Send dragonash a Private Message Visit dragonash's homepage! Add dragonash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by dragonash
Boite mythique de la jeunesse doree

ah... comme je vais faire, chuis ni jeune (bon encore un peu ) ni doré ... (enfin pas encore )
ça sera possible quand même ?

Old Post Oct-13-2004 20:34  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

etant non fumeur, je trouve ca pas plus mal.

En Irlande, c'est pareil mais que dans les pub et ca marhce nickel, les gens sortent pour fumer et ca les derange pas donc vivement que ca se fasse.

Old Post Oct-14-2004 01:07  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Ce matin dans 20 minutes
http://www.20minutes.fr/journal/fra...e.php?ida=33115

quote:
(...)
Autre signe de l’impopularité croissante du tabac, une majorité de Français, fumeurs ou non, plaide pour une interdiction totale de fumer dans les entreprises (74 %), les restaurants (72 %), les cafés (64 %) ou les discothèques (60 %).
(...)

Old Post Oct-18-2004 12:17  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

va bene !!
En tt k, à moi ils ne m'ont pas demandé, sinon, j'aurais été fier de faire partie de tous ces pourcentages. "le tabac, c'est tabou, on en viendra tous à bout !"

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-18-2004 12:22  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Old Post Oct-18-2004 12:25  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by marco.V
Apparemment je suis le seul fumeur ici

Ya moi aussi et je compte bien continuer mais ralentir c'est un fait.

Mais je suis d'accord pour l'interdire dans tous les endroits publics

Last edited by choukri on Oct-18-2004 at 12:35

Old Post Oct-18-2004 12:29  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

En parlant de ça, j'ai pas vu encore de grands noms de la scène trance avec une clope au bec.

Old Post Oct-18-2004 12:31  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Interdiction du tabac dans les bars et discotheques
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 Tunes to identify (Should be easy) [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division - On The Bandwagon (Beating Their Drums) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:08.

Forum Rules: