Ik heb me zeeer goed vermaakt
Heb niks gemist van de hele avond niet.
Meeting was weer lache
Fotootje gemaakt, ik kan me nog een aantal lui goed herinneren en sommige wat minder
Petrus idd ontmoet
was wel leuk
Werd ineens in me nekvel gegrepen door een beer van een vent met de vraag of ik op internet zat en onder welke naam
Nou hele avond beetje met Petrus staan lullen verder was xtreem lache. Moogwai kwam er toen ook weer aan (ging ik mee treinen) dus toen was het redelijk compleet
IIG zeer goed vermaakt Zaterdag
Was om 10 uur 's ochtends thuis
11 uur in bed, geslapen tot uurtje of 4 en toen er weer uit want ik moest natuurlijk zondagavond weer uit
Was zeer relaxt avondje uit zondag (nieuwe emailadresjes )
Lag er om 6uur wel weer in
En ben nu net weer wakker
Kortom zeeer geslaagd weekend
HEHE cool, ik heb een wel ff leuke tijd gehad met o.a. Glaniskanis & Moogwai. Dus ik was wel degelijk op Trance Energy. Om 00:15 as ik nog niet echt in de stemming om het zo maar ff te zeggen. Mar daar hebben we het nog wel over op IRC.
GReeTZ
Jammer dat je niet bij de meeting was...
Ik heb Glanis wel gezien op de meeting, Moogwai niet. Maar kan zijn dat ik t al weer kwijt ben. Misschien staat ie wel op de foto!
Ik ga nu maar weer verder proberen een liveset te pakken te krijgen, ik ben nu bezog met downen van Scott Bond, maar bij de rest krijg ik geen connection
Oct-22-2001 19:51
YojiBiomehanika
tranceaddict
Registered: Sep 2001
waaaaas echt een te gekke party man... viel me echt 100% mee!
Dacht dat et allemaal beetje softe sshit zou zijn maar Jules & Piu knalden er toch vet door!!!
Oct-23-2001 06:56
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika waaaaas echt een te gekke party man... viel me echt 100% mee!
Dacht dat et allemaal beetje softe sshit zou zijn maar Jules & Piu knalden er toch vet door!!!
Damn, het feest was wel lache. Maar zeker niet een te gekke party.
Het geluid stond te zacht en heel slecht. Soms hoorde je alleen de Bass en voor de rest niks. Het feest was wel lache, maar daar houdt het ook bij op...
GReeTZ
Oct-23-2001 13:56
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus Van 1 tot 3 draait een vriend van mij in de Talentroom...hij kan altijd wel flink beuken dus als jullie nix te doen hebben: ga s ff kijken
Zooo, die vriend van je draait wel lekkerrr
Ik ging rond 2 uur ff een stukkie pizza halen en toen hoorde ik ineens een paar vette beats vanuit de talentroom. Dus ik met m'n pizza in de hand ff door de talentroom gestuiterd!! Klonk erg lekker, beetje Marco V/Tiësto!
Jammer dat in de grote zaal Mario Piu aan het beuken was zodat ik daar weer heen ben gegaan. Ze hadden hem beter kunnen switchen met Cross
Oct-23-2001 19:46
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
idd, want die cross was toch redelijk overbodig vond ik zo...