Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mindphaser
Suspended User

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Kom je binnenkort met een voorstel voor de "War on Immigrants"???

Misschien zou je je er dan nog wat meer in moeten verdiepen, in plaats van maar op de "actualiteiten" af te gaan.

Ik vind de 1ste reactie aardig overdreven, ik geef in mijn reactie aan dat ik niks tegen mensen met een andere nationaliteit of wat dan ook heb, dus snap jou link naar een voorstel van "war on immigrants" niet helemaal, voel je je toch wat te veel aangevallen zo lijkt het.

En inderdaad, ik gaf zelf al aan dat ik me niet helemaal verdiept heb in culturen van andere nationaliteiten, denk trouwens dat wanneer ik alle culturen van allenationaliteiten die hier in .nl leven zou willen/moeten bestuderen ik wel heel mijn leven bezig ben.. misschien handiger als het omgekeerde gebeurd

But i can run with you. .."

Old Post Nov-02-2004 11:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mindphaser Click here to Send Mindphaser a Private Message Visit Mindphaser's homepage! Add Mindphaser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

nederland,de nieuwe staat van amerika

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-02-2004 11:11 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Mindphaser
Ik vind de 1ste reactie aardig overdreven, ik geef in mijn reactie aan dat ik niks tegen mensen met een andere nationaliteit of wat dan ook heb, dus snap jou link naar een voorstel van "war on immigrants" niet helemaal, voel je je toch wat te veel aangevallen zo lijkt het.

Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken".

Old Post Nov-02-2004 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mindphaser
Suspended User

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Maar is haat ook niet een beetje overdreven? Dat bracht bij mij de link met Bush's war on terror naar boven met z'n redenering "wij worden bedreigd door de terroristen dus mogen wij ze overal aanpakken".

Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.

Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt.

But i can run with you. .."

Old Post Nov-02-2004 11:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mindphaser Click here to Send Mindphaser a Private Message Visit Mindphaser's homepage! Add Mindphaser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vertigo
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2004

't is weer eens zover

Dit bewijst maar weer dat fietsen levensgevaarlijk is.

Old Post Nov-02-2004 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vertigo Click here to Send Vertigo a Private Message Add Vertigo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Kom net uit mn Amsterdamse bedje en dan hoor je dit soort nieuws.
Onbegrijpelijk dit, zeker voor die mooie vredige wijk van Amsterdam (bij mij in de straat zal het niet voor het eerst zijn als er iemand geliquideerd wordt)

Ben heel benieuwd of dit niet uit de hand gaat escaleren.. Rellen!!

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-02-2004 11:59  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Mindphaser
Nee zo heb ik het totaal niet bedoeld.
De insteek was om zelf eens in de spiegel te kijken, wat doet de "nederlandse" bevolking waardoor bepaalde mensen zich gekleineerd voelen etc, waardoor misschien weer verkeerde reacties op volgen.. Dan krijg je dus reactie op reactie wat je in heel veel landen om ons heen ziet gebeuren.
Ik ben bang dat wanneer het nog effe zo doorgaat je dat soort praktijken ook snel in Nederland kunt verwachten.

Ik heb het misschien verkeerd verwoord waardoor jij me verkeerd begreep, ik vind het zoieso lastig om in dit soort discussie's de juiste woorden te gebruiken aangezien alles heel gevoelig ligt.

Ok sorry, dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen.

Old Post Nov-02-2004 12:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

Keer op keer zijn het die gore wilde varkens.! ze Kunnen de TYFUS krijgen !

Old Post Nov-02-2004 12:15  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Cohen snapt t, geen stille tocht, maar herrie schoppen op de Dam vanavond om half acht. Ik ben er 100% zeker bij.

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-02-2004 12:18  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Little Theseus
Cohen snapt t, geen stille tocht, maar herrie schoppen op de Dam vanavond om half acht. Ik ben er 100% zeker bij.

daar ben ik ook bij dan

Old Post Nov-02-2004 12:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

Lekker rellen...hehe

Old Post Nov-02-2004 12:26  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

had gister al plannen om naar amsterdam te gaan vanavond, dus dat combineren we mooi maar

schijt op de marrokanen

Old Post Nov-02-2004 12:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed (older track) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Lupus" (Jimmy Van M / Cass & Slide Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:39.

Forum Rules: