 |
|
|
|
 |
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Den Haag, The Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by sndh
pm me maar info over el basha! Eethuis toch? |
El Basha is een shoarma toko, opzich vrij goed te doen het eten daar en ze zijn tot laat open.
Vanaf het paard (als je er met je rug ernaar toe staat) is het naar rechts de eerste straat in. Je ziet dan een politie bureau, die is aan de linkerkant van de straat. El Basha zit in een zijstraatje aan de rechterkant, rechttegenover een parkeergarage.
Ik ben benieuwd of het druk is in club fly, er zijn zoveel feesten diezelfde nacht.
Slechtere timing is bijna niet mogelijk.
|
|
Dec-14-2004 22:21
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:11.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|