quote:Originally posted by MaGiK54 Volgend jaar maak ik hem wel en ik zal maar één keuze mogelijkheid erin zetten
ik lig echt helemaal in een deuk wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi
quote:Originally posted by Eye-Riz ik lig echt helemaal in een deuk wat een lol je al niet kunt hebben terwijl je ziek bent, hihihi Ff offtopic, draai je nog wel eens ergens ??
___________________ Down-Under was da bomb
zucht, je moet wel alle threads lezen he? ik zal het onder mijn sig zetten, is dat een idee? hoef jeniet meer al die loze dingen hier te lezen ,whehehe
hihihihhihihii, die is echt heel leuk :-) ik ben alleen niet blij met zijn sig daar op. kun je niet Nexus niet even onzichtbaar maken? Komt nogal een smet op onze goeie naam zo natuurlijk
quote:Originally posted by jp Je bent wel voorbarig zeg met de eind uitslag, grote kans dattie 40 % hoger wordt
Hallo kan effe iemand op Magik stemmen?
quote:Originally posted by jp Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? gedaan .
quote:Originally posted by jp Hallo kan effe iemand op Magik stemmen? Je kan beter op JP stemmen want volgens een bepaald iemand issie op een feest zo stil als een muis en totaal niet creatief en echt een kneus
Op mijn leeftijd mag je al blij zijn dat je 'm 2 keer per week omhoog krijgt, een nacht 'springnichten' zit er al helemaal niet meer in