geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.
___________________
Ga eens dood!
Nov-20-2004 19:23
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by franzelare
geweldig publieksstunt om weer ff alle aandacht van de media en heel dance minnend nederland op zich gericht te krijgen.
!eens
de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!
de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!
dat blijkt uit?
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Nov-20-2004 22:35
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Als je een maand van te voren pas een paar duizend kaarten verkocht hebt mag je je met recht zorgen maken. Blijkbaar verkoopt Thunderdome wel goed dus zal het wel aan Dance Valley liggen.
's Zomers speelt dit niet want dan heeft men gewoon meer te besteden (vakantiebaan bijv)
Nov-20-2004 22:42
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by dj_spare
!eens
de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!
Ejh boerelul, ga eens even beetje terug lezen. Ik heb bijna precies hetzelfde gezegt.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-21-2004 00:53
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh boerelul, ga eens even beetje terug lezen. Ik heb bijna precies hetzelfde gezegt.
je moeder!
quote:
Originally posted by New Wave
Is Stotterhijn met zijn dure bak tegen een betonnen muur gereden en heeft hij daar hersenschade aan overgehoudenn? Of is hij van de drugs af? Dat hij dit nog uit zijn strot weet te krijgen.
Maargoed, leuke actie of niet, het blijft een kutbedrijf!
Goeie zet van hem om weer effe een positieve draai aan het geheel te geven. Alle zeikerds zullen nu weer zijn hielen likken.
Ik ga niet, ik hou me aan mij principes. Alles wat met ID$T te maken heeft ZUIGT!
de eerste die kritisch naar dit kijkt, iedereen lijkt wel verheerlijkt door het feit dat iedereen nu voor de helft naar binnen kan, maar het is gewoon een enorme publiciteitsstunt!!
moet je goed lezen....
Nov-21-2004 02:30
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by dj_spare
je moeder!
Wat nou me moeder!? Heb ik iets over jouw moeder gezegt? Gedraag je eens volwassen! Als je iets terug wilt reageren doe dat dan tegen mij! kleuter...
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-21-2004 09:48
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by New Wave
Wat nou me moeder!? Heb ik iets over jouw moeder gezegt? Gedraag je eens volwassen! Als je iets terug wilt reageren doe dat dan tegen mij! kleuter...
maar wanneer heb jij nou precies hetzelfde gezegt dan... je zegt alleen dat je het een kutbedrijf vindt... en een positieve draai geven aan iets vind no where near lijken op een 'publiciteitsstunt'... dus verhelder me