Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Får man fråga vad du ska med 1500 kondomder till?
Är det en dum fråga? ingen annan verkar juh ha tänkt tanken.....
Har du en kille med aningen absurd missbildning?

Ring typ RFSU och fråga hur mycket det kommer kosta....

Jag har fått klamydia och vill inte sprida det vidare... skojar bara ...behöver det för marknadsföringen så klart!

Old Post Oct-25-2001 13:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by Gaby
Jag vill att alla som är intresserad ska anmäla sig!!!

Men det viktigt att ni skriver ålder och postadress... jag håller på med byggandet av en mailinglist så den adressen används bara tillfälligt... denna mailinglist kommer inte bara att användas för min fest utan för annat info...

Skriv gärna:
Namn
adress
postadress
ålder

till: [email protected]

tjat tjat tjat jag vet... men alla nya på TA anmäl er !

Old Post Nov-15-2001 09:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Ok

Old Post Nov-15-2001 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Gaby

tjat tjat tjat jag vet... men alla nya på TA anmäl er !

...Sorry, men jag förstår inte vad det är man ska anmäla sig till..

Old Post Nov-16-2001 12:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by King of Clubs

...Sorry, men jag förstår inte vad det är man ska anmäla sig till..

Jag håller på och bygger ett medlemregister till klubben/festen som vi kommer att ordna i Sthlm (den här e-mail används bara tillfälligt)

Den här mailinglist som byggs upp kommer inte bara att användas för mina fester utan för annan viktig partyinfo...

Old Post Nov-16-2001 13:32  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Gaby för det första så låter allt så bra.
Kan säga till dom som tvekar på Söndagar för att de e en viss kväll så är det väl ändå så att trender är till för att brytas....
quote:
Originally posted by reveal

eller inte...

Eller kanske upp till var och en eller....

quote:
Originally posted by mindshooter

Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna beställa alla på en gång så slipper vi frakten på 100:- per person.
Iaf alla i sthlm.....

Men gaby fan det där låter asfett så länge du kan fixa in mig också

Jag har sett ett par tryckerier här och där på stan då jag jobbar och snurrar runt mycke i sthlm. Det är både bra och billigare att trycka här i sthlm om man vill ha just en trancEaddict t-shirt, jag har samtliga bilder som orginal på datorn så de e lätt gjort. Blir ju ett billigare alternativ, en ide istället för att vänta på leverans från andra sidan Atlanten. Kan kolla upp ställena på Måndag.
PMa mig om ni vill nåt eller maila på [email protected]

c-ya...

Old Post Nov-16-2001 16:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
[i]

Jag har sett ett par tryckerier här och där på stan då jag jobbar och snurrar runt mycke i sthlm. Det är både bra och billigare att trycka här i sthlm om man vill ha just en trancEaddict t-shirt, jag har samtliga bilder som orginal på datorn så de e lätt gjort. Blir ju ett billigare alternativ, en ide istället för att vänta på leverans från andra sidan Atlanten. Kan kolla upp ställena på Måndag.
PMa mig om ni vill nåt eller maila på [email protected]

c-ya... [/B]

Å andra sidan vill man juh ha den officiella som Swamper designat eller?

Lite coolt vore juh om vi kunde trycka en med logon, svensk flagga eller typ nåt svenskt och så våra namn på ryggen vid skuldran förståss

Old Post Nov-16-2001 20:25 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy buildup [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlan Braxe & Fred Falke - Intro (Original Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:01.

Forum Rules: