 |
|
|
|
 |
YO-I
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004
Location: Primavera
|
|
|
התחלתי בשנת 1999 עם הקלאב טראנס של טייסטו וארמין והיום אני כמעט כל כולי משועבד לפרוגרסיב האוס של מושיק
אמר כאן אחד מהחבר'ה שהאפליפטינג הטוב ביותר היה בשנת 99/00 ואני מסכים איתו, היום לא תשמעו טראקים בסגנון שטייסטו, ארמין ופרי היו מנגנים אז, הנה כמה דוגמאות
The Quest C Sharp
Major League Wonder (DJ Tiכsto & Armin Van Buuren Wonder Mix)
Gouryella Walhalla
Rank 1 Airwave
Starparty I'm In Love
Chakra Love Shines Through
L.S.G. I'm Not Existing
ובאמת שזה כמה דוגמאות חלקיות. אלו היו טראקים שעד היום אני שומע אותם ולא נמאס לי, היום כל 5 דקות משתחרר לו טראק והכל נשמע אותו הדבר, המג'יק של פעם אבד
חברים שלי שלא נמנים על חובבי המוזיקה האלקטרונית, מכירים את טייסטו ארמין ופרי רק מהאלבומים שיצאו אז כמו האינר סיטי של טייס ופרי והדיסק המדהים של ארמין
Boundaries Of Imagination
היום אני יודע בוודאות שאם הם יבואו לשמוע את טייסטו הם יתאכזבו כי המוזיקה שלו השתנה לגמרי, אני מעדיף שהם ישארו עם הזכרונות מאשר ישמעו את הקלאב טראנס של היום
אני מטורף על פרוגרסיב, בארט ואן וויסן, אוזגור קאן לוק צ'ייבל וג'יימס הולדן תמיד ריגשו אותי, מה משותף לכל החבורה הזאת? דבר אחד, הם פיתחו לעצמם סאונד מיוחד שמזוהה איתם, תאהבו או לא זה כבר עניין אחר אבל הטראקים שלהם לא איכזבו אותי אפילו פעם אחת
אני מטורף על מוזיקה אלקטרונית כמעט על כל גווניה, פה טקנו, שם דיפ האוס, אבל כמו לכל אחד שיש לו טעם שונה, אני לדוגמא לא מתחבר לפסיי טראנס ופסיכודאלי, לא עושה לי את זה בגרוש, לא מתחבר לניו יורק האוס ולא להיפ הופ
אם יש משהו שאני באמת רוצה, זה שיעשו מוזיקה בסגנון של פעם, להגיד שאני אופטימי? לא ממש, כשראיינתי את פרי קורסטן לרדיו ושאלתי אותו לפשר הדבר, התשובה שלו הייתה כזאת
"המוזיקה השתנתה, כללי המשחק השתנו, אנשים מחפשים היום סאונד יותר קשה ופחות רך מפעם, גם האפשרויות שלנו בתור יוצרים הם הרבה יותר נוחים מפעם מה שגורם לנו לנסות דברים חדשים, הקלאסיקות תמיד ישארו שם וזה נחמד לשלוף ויניל שמעלה בך זכרונות אבל כמו שלא תחזיר את המוזיקה של שנות השמונים לשנת 2000 כך לא תוכל להחזיר את הסגנון של מה שמכונה היום קלאסיקות לתקופה שלנו" סוף ציטוט

|
|
Dec-02-2004 00:12
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
taltul
Schmoovinator

Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
|
|
|
Dec-02-2004 12:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:00.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|