Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [21-01-2005] XFM Freezes Over - Maaspoort, Den Bosch
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

In centrum van den bosch was van de week een grote kaart uideel actie. Vriend van mij had er 13! geregeld.


___________________

Old Post Jan-22-2005 15:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt



Registered: Apr 2004
Location: Helmond

Ik vond de avond OOK redelijk duur... Het was inderdaad minder druk dan verwacht.
Dat houdt niet weg dat de muziek niet goed was...
Het was wel grappig dat men Ron van den Beuken niet eens herkende terwijl hij al een half uur onaangekondigd stond te draaien!

Rank1 begon heel weird met een of andere breakbeat sessie, maar er was een plaat bij waarvoor ik hen erg dankbaar ben: "Dutch Force - Dead Line", heeeerlijk! Helaas ergerde ik me ook weer aan het feit dat Benno je bij de breakdown van "Superstring" behoorlijk liet wachten met dat domme praatje! (van die dingen krijg ik lamme armen )

Marco V draaide kwalitatief de beste set! Helaas had de rest het toen al zo'n beetje gehad, dus... Stond ik in m'n eentje nog flink uit mijn dak te gaan!

Old Post Jan-22-2005 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nz-fan
= whale -> NLITGTA *gg*



Registered: Sep 2004
Location: Ruhrpott Valley / Germany

Hi!

Back from my trip

Wow..... not only the Ticket was expensive , no, the Box for jackets was really expensive 5 Euros and 5 Deposite Hell and outside!! If you wait to long outside than you´re ill next day.........

yes..... drinks was a little expensive.......

music was o.k. more harder stuff
so I was lucky to get some nice tunes laterly at Menno´s Set

greetings


___________________
"Originally posted by FerryTayle

So it's official everybody

If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall "

Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all

Old Post Jan-22-2005 23:21  Germany
Click Here to See the Profile for nz-fan Click here to Send nz-fan a Private Message Add nz-fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by websley
Het was wel grappig dat men Ron van den Beuken niet eens herkende terwijl hij al een half uur onaangekondigd stond te draaien!


Ik zou m ook niet herkennen Heeft ie uberhaupt wel gedraaid dan? Ik dacht dat ik de MC hoorde vertellen dat vd Beuken er niet was, en dat Marco V langer door ging... Die heeft staan draaien van 00:15 tot 3:45 ofzo volgens mij...

Ik heb zelf alleen wat meegekregen van Benno, Menno en Marco dus... verder niks gezien. T gezelligst was het in de kleine zaal bij Menno De Jong... in die grote zaal had ik t idee dat er vooral gezopen en geslikt werd ipv gefeest... Overigens waren de "Kiss Me"-meisjes wel aardig Maar ik heb nog steeds geen idee wat ze nou verkochten

Old Post Jan-23-2005 05:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt



Registered: Apr 2004
Location: Helmond

quote:
Originally posted by eieregooie
Overigens waren de "Kiss Me"-meisjes wel aardig Maar ik heb nog steeds geen idee wat ze nou verkochten

Ik heb het idee dat ze een of ander zogenaamd "liefdesdrankje" verkochten ofzo Toch wel jammer dat ik (vooral in het begin) niet wat vaker area 2 checkte. Ik bedoel, Ron van den Beuken draaide wel relaxte muziek, maar ik had het idee dat area 2 op dat moment wel intressanter was omdat het bij ons nogal leeg was

(sorry Ron )

Old Post Jan-24-2005 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [21-01-2005] XFM Freezes Over - Maaspoort, Den Bosch
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMansun - Wide Open Space (Unknown Mix) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDer Dritte Raum - Trommelmaschine [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!