|
Tja, säga vad man vill, jag tycker det är kul att Jezper går vidare och utforskar sigsjälv och musiken djupare. Sen vad Rebel9 och alla andra tycker om det skiter jag blankt i, för ärligt talat har det ingen som helst betydelse. Jezpers musik är Jezpers musik och vill han producera nu-speed-tech-metal-polka så woopdie, go for it...
Vet inte vad som är mer tragiskt, att folk tjafsar om saker som inte har ett dugg med topicen att göra eller att Rebel9 efter flera år fortfarande driver sin anti-airbasekampanj. Lägg ner, du har inget att tjäna på att smutskasta Jeppe - även om det skulle vara berättigat eller inte - du drar saker och ting till sådana extremer att du bara framstår som barnslig.
Alla vet att musikindustrin är riktigt jävla skev och att en liten skara i stort styr vad den stora viljelösa massan ska lyssna på... Gregs och min "The Promise" skickades till Armin över ett år innan den kom ut på Anjuna. Då spelades den aldrig, men när den åter igen kom fast från Anjuna var det ju en given låt att spela. Vill ju inte vara otacksam, för det är jag verkligen inte, men visst dödar det en hel del av glädjen i att vara en del av scenen. Man skulle kunna säga att scenen är som lösa förbindelser, man föredrar något riktigare men i brist på annat så lockar det ändå.
Om nu så Jezper då väljer att lämna det skabbiga mainstreamfnasket för att söka något som för honom känns riktigare, är det då inte något eftersträvansvärt som du då borde vara glad över Reb? Uppenbarligen går hans produktioner åt rätt håll vad gäller ditt smak och tycke, så varför inte uppmuntra istället? Det är lite som att se en riktigt stor *jiggle jiggle* människa som är ute och springer... endera kan man tänka "ah, spring du din feta jävel" eller så kan man tänka "ah, respect".

http://www.christianrusch.com/
Last edited by christian_rusch on Mar-13-2005 at 12:26
|