|
De Tiestosolo's zijn niet meer zoals ze waren zoals t eerste jaar,dat was vet,en iig minder druk,nu zijn er zelfs heej ho figuren *vreselijk*
Erg zonde wel,want tijs draait gewoon zwaar lekkere sets tijdens een solo,tis van 2200 tot 0500 volop feesten.
Maarja voor ons dus minder solo's,aan te raden is zeker de now&wow omdat dat een beregrote toko is en was vorig jaar een vette sfeer vond ik,de <<0>> in arnhem was toen nog de opera en was toen al vreeeeeselijk,wat een kuttent,en nu t de eau is mogen ze er zelfs geen kinky parties houden zoals ze zouden moeten zijn,supah triest.
Nee de eau in Den-Haag die ruled big-time,om de tent zelf en omdat we wilden stappen en er nergens iets leuks was,zijn we op goed geluk daarheen gegaan naar een Gielen-solo.
We dachten eigenlijk dat we snel weeer naar huis zouden gaan maarre die meneer Gielen zette daar toch ff een vette set neer *WoW*
En heeeeeeerlijk publiek was r,niet de commerciele tiesto-meuk,maar echt eau-publiek,GEWELDIG van begin tot eind,vette ruimte om uit je dak te gaan,damn wat een feest
Dus ppl,als je eau leeftijd hebt,en er is weer is een gielen-solo,join daar,niet teveel want de hoeveelheid ppl is daar nog zwaar ok,net de tiesto-solo's toen je nog kaarten dezelfde avond aan de deur kon kopen:P
Ook vette aanrader zijn de kinky-parties daar,onwijse sfeer,majah je mot t wel kunnen handlen en geen mietje zijn ofcuz,anders moe je thuisblijven
Iig snap ik wel dat jullie de tiestosolo's vet vinden want de sets zijn erg goed,ik mis gewoon hoe t was en daardoor trekt t me niet meer.
Greets