Originally posted by Silky21
סלח לי אבל אחרי שאני שומע על אחד שבא לעשות פוזות ואומר
שבעלים של מקום כמו הטי אל וי מביא אמנים לארץ
זה מרים לי גבה ואני לא יכול להבליג
במיוחד בקטע שהוא מתנשא על אנשים שמבינים "קצת" יותר ממנו בתחום
ואני לא מדבר על עצמי כן !
בא לעשות פוזות?.. סליחה?
קודם כל אחי... אני פה בפורום הזה מספיק זמן ובחיים אני לא בא לפזר פוזות
אמרתי מה שאמרו לי הוא שלפחות חשבתי שהבנתי מזה
לא אמרתי שזה נכון ב100% ולא אמרתי שומדבר אחר...
אני לא יודע אם אתה מדבר עלי או על מארק אבל אם אתה כן מדבר עלי... לא הייתה פה שום סוג של התנשאות על אפחד.. וסבבה שהם מבינים "קצת" יותר ממני בתחום, אבל רק עצם זה שאתה רושם את זה מראה שאתה מנסה להתנשאות עלי... ותאכלס אחי לא מתאים בכלל, לא מכיר אותך ולא יודע מי אתה
אבל לפזר פוזות זה אתה עושה ולא אני
Dec-26-2004 23:10
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
יאללה מכות יאלללה..
טוב נו ברצינות עזבו אותכם מי מה ומו ..
הרי אתם יודעים שאני אוהב את כולם גם לטוב וגם לרע ..
אז קחו חצילים ותיהיו לי בריאים.
יאללה בלי זיוני שכל על יוהן מי שרוצה יבוא מי שלא שישאר בבית לשמוע סטים במחשב!!
אוסקוט יכלב, יחציל, ימנשק בזיגזג !! שבוע חצילי לכולם!
Originally posted by Huge-A
יאללה מכות יאלללה..
טוב נו ברצינות עזבו אותכם מי מה ומו ..
הרי אתם יודעים שאני אוהב את כולם גם לטוב וגם לרע ..
אז קחו חצילים ותיהיו לי בריאים.
יאללה בלי זיוני שכל על יוהן מי שרוצה יבוא מי שלא שישאר בבית לשמוע סטים במחשב!!
אוסקוט יכלב, יחציל, ימנשק בזיגזג !! שבוע חצילי לכולם!
אני שם בנוהל
(יבוא עם תקליט שדורש חתימה.....)
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-27-2004 17:08
SMoKeR
tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Holon
יש אולי עדכונים בנוגע למסיבה עם הנוער???
לא נראה לי הכי הגיוני שתהיה גם הפקה לנוער כי זה חייב להיות ביום שישי ובשישי בטי אל וי זה בכלל ליין ה
FFF
של שירזי אז איך זה יסתדר???
עוד סיבה היא שנראה לי מוזר שיפיקו מסיבה עם די ג'יי ברמה כזאת וימצאו לנכון לקיים את האירוע ביום שישי רגיל...כי בדר"כ לנוער הפקות כאלה מופיעות בחגים (לדוגמה - פוש בחנוכה לנוער שהיה לא מזמן)
ועוד סיבה אחרונה היא שאני לא ראיתי פרסום ולא כלום על המסיבה...
בקיצור אחרי שהערכתי את המצב נכון אז לא נראה לי שאנחנו, החבר'ה הצעירים, נזכה לראות את יוהן בביקור הזה
Dec-29-2004 18:12
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
נכון לעת עתה אני סוגר שבת הבאה...
אבל אולי יש מצב מבחינתי להחליף שבתות ולסגור עוד שבועיים במקום עוד שבוע... סבב מ"כים יכול להיות לפעמים לטובתך גם
___________________
.
Dec-31-2004 11:42
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
טוב חילן פותח עם הופעה ביום חמישי בורטיגו שבצפון
אני 80 אחוז נוסע גם לערב הזה יחמם אותו גיא פדרמן שהוא עוד סיבה להגיע עד לשם...
קיצר...
דאבל חילן עבורי בבקשה...
ומי ייתן וחצילותי מהשבוע תימחק שבוע הבא
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-31-2004 19:38
ngl
tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location:
בקצור...
מישהו מסכם איפה הוא נמצא מתי ואיפה ?(חילאן ) ישש?
חמישי בורטיגו ?
מה אחרי זה..
Jan-01-2005 12:41
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
Re: בקצור...
quote:
Originally posted by ngl
מישהו מסכם איפה הוא נמצא מתי ואיפה ?(חילאן ) ישש?
חמישי בורטיגו ?
מה אחרי זה..
טיאלוי בשישי
___________________
Jan-01-2005 13:01
ngl
tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location:
Re: Re: בקצור...
quote:
Originally posted by princess cc
טיאלוי בשישי
23+
נכון?
תמיד מקפחים את החוגרים
Jan-01-2005 15:40
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
Re: Re: Re: בקצור...
quote:
Originally posted by ngl
23+
נכון?
תמיד מקפחים את החוגרים
ואת הנוער
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jan-01-2005 19:20
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אין ספק שזה משצריך לעשות
או כמו שנאמר במקורות
בראותך חציל שמסרב להבשיל
אל תהיה דביל התנהג אליו כמו חציל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק עכשיו ראיתי את זה!
חחחחחחחחחח אילן איזה הורס אתה...
חוש הומור בהחלט מפותח
אגב אני הולכת לשאול שאלה ממש דבילית...
אבל היא נשאלת מתוך תמימות נטו ולא מתוך טיפשות:
wtf is "חציל"?
כל פעם נדמה לי שאני מבינה מה זה ואז לפי הפוסטים שלכם
נשמע כאילו זה משהו אחר
חציל= קלאבר שהולך להרבה מסיבות?
חציל= אחד שלא מבלה הרבה ויושב בבית יענו ההפך?
קיצר פליז שמישהו יעזור לי למה נראה לי אני חופשי עושה צחוק מעצמי
___________________
Last edited by princess cc on Jan-01-2005 at 21:37
Jan-01-2005 21:29
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רק עכשיו ראיתי את זה!
חחחחחחחחחח אילן איזה הורס אתה...
חוש הומור בהחלט מפותח
אגב אני הולכת לשאול שאלה ממש דבילית...
אבל היא נשאלת מתוך תמימות נטו ולא מתוך טיפשות:
wtf is "חציל"?
כל פעם נדמה לי שאני מבינה מה זה ואז לפי הפוסטים שלכם
נשמע כאילו זה משהו אחר
חציל= קלאבר שהולך להרבה מסיבות?
חציל= אחד שלא מבלה הרבה ויושב בבית יענו ההפך?
קיצר פליז שמישהו יעזור לי למה נראה לי אני חופשי עושה צחוק מעצמי
?זה מובן מאליו...איזה קלאבר היה רוצה שיקראו לו חציל
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit