roande läsning men killen som postar allt från början har en väldig förmåga att älta samma saker om å om igen utan att svara på folks frågor
Dessutom tycker jag det finns en sak som talar emot hela det så kallade "HAARP" systemet och att det skulle kunna frambringa jordbävningar. Jordbävningar uppstår pga. de olika plattorna krockar med varandra. Jag ser seriöst inte hur någon form av strålning skulle kunna påverka plattornas rörelse (särskillt inte med tanke på hur stora dom faktiskt är)
folk som inte kan diskutera, hänvisar alla sina källor till internetsidor och som dessutom avslutar varje mening med 3 utropstecken är ju bara patetiska
avskyr människor som tror de vet saker för att de kan hänvisa till källor på internet, ett media som är känt för sin trovärdighet , när de i själva verket inte vet ett skit
folk som inte kan diskutera, hänvisar alla sina källor till internetsidor och som dessutom avslutar varje mening med 3 utropstecken är ju bara patetiska
avskyr människor som tror de vet saker för att de kan hänvisa till källor på internet, ett media som är känt för sin trovärdighet , när de i själva verket inte vet ett skit
Håller med dig till 100% att just detta är löjligt.
Men jag tar det inte på så stort allvar, bara kul å läsa hur grabben tar det på allvar.
Jan-07-2005 23:07
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by n0bben
det där är nog en sanning med modifikation.
när jag kollar nyhter så kollar jag oftast:
dn.se (för nyheter ur ett svensk perspektiv)
news.bbc.co.uk (bästa och minst vinklade nyheterna i min mening)
english.aljazeera.net (nyheter ur ett extremt mellanöstern perspektiv)
foxnews.com (nyhter ur ett extremt amerikanskt perspektiv)
var annars än på nätet skulle jag kunna få all den informationen ur så många vinklar och på så sätt ett så ovinklat perspektiv som möjligt?