Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Scorchio
קיצר תתאפס קצת אם אתה רוצה תפקיד זנות יענו עובד רס"ר זה גם לא דבש יש בסיסים שמעבידים אותם בפרך והם באים גם בשישי ועושים אבט"ש
בצבא צריך מזל דווקא האלה שהכי לא מתאמצים משיגים אבל אין ככה זה זה מה יש.



בגדול עם רוב משכתבת אני מסכים

שחר דיבר על עסק אחרי הצבא
בזמן הצבא הוא רק יתכנן יחשוב ויבדוק דדברים ממשהבנתי....

אבל כן אני דוגמא מצוינת לאחד שלא התאמץ וקיבל הכל
ויש לי לא מעט דוגמאות לכאלה שהתאמצו ולא קיבלו או סבלו לפחות שנה וחצי מהשירות עד שקיבלו רק חלק מ ממשרצו

שחר נשמע כמו אחד שיצא על 21 אחרי גג שנה שירות בגישה הזאת הוא לא יסגור שלוש שנים זה ברור


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-31-2004 19:19 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא משנה שחברים שלך כל יום בבית... מתישהו ימאס לך לראות את כולם כי תעדיף דברים אחרים... עוד פעם... מנסיון של חברים שלי של מעל שנה בצבא!!
ואתה לא צריך מעכשיו לתכנן 3 שנים קדימה את ה"עסק" הזה שלך... למה בתקופת הצבא אתה לא תוכל להרים אותו גם ככה...
וגם אם תהיה שיא הקרבי ותטחן כמו מניאק... "לתכנן" אתה עדיין תוכל
מה אתה חושב... שלא יוצא לחשוב על שום דבר כשאתה בצבא? אז אתה חי בסרט טורקי!!


שמע אחי לא יודע מה עם חברים שך
אני וחברים שלי ביחד 18 נושמים אחד תשני בינתיים לא היה לנו בעיה אחת
בקשר לעסק וואלה תמיד אפשר לפתוח אותו על שם אחד ההורים ורק לטקטק דברים מהצד
ובקשר לתנן אותו
לא אמרתי שאי אפשר לחשוב כשאתה קרבי
אבל תיוצא כל שבועיים שלוש הבית ל 3 ימים
זה יוצא סוף שבוע ככה שהכל סגור תלא יכול ללכת לדבר עם אנשי מקצוע לקבוע דברים
וקשה לתכנן ולקחת את זה רציני אם אני מדבר עם חברים על משהו היום והפעם הבאה שנמשיך לדבר על זה יהיה עוד 3 שבועות
מבין?

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בגדול עם רוב משכתבת אני מסכים

שחר דיבר על עסק אחרי הצבא
בזמן הצבא הוא רק יתכנן יחשוב ויבדוק דדברים ממשהבנתי....

אבל כן אני דוגמא מצוינת לאחד שלא התאמץ וקיבל הכל
ויש לי לא מעט דוגמאות לכאלה שהתאמצו ולא קיבלו או סבלו לפחות שנה וחצי מהשירות עד שקיבלו רק חלק מ ממשרצו

שחר נשמע כמו אחד שיצא על 21 אחרי גג שנה שירות בגישה הזאת הוא לא יסגור שלוש שנים זה ברור


וואלה זה שקראת תפוסט שלי ואחר כך הגבת זה כבר טוב
קיצור אנלא מבקש שיביאו לי אוכל ורמת חיים של חייל אוויר
רק שיביאו לי לצאת כל יום הבית
ועד שלא יביאו לי אנלא מתפנה
מצידי אני ילך כל יום לקבן עד שיביא לי קלב
אם לכל החברים שלי זה עבד זה יעבוד גם לי
ואנלא יצא על 21 אל דאג לי

Old Post Jan-01-2005 01:16 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Shahar
אבל תיוצא כל שבועיים שלוש הבית ל 3 ימים
זה יוצא סוף שבוע ככה שהכל סגור תלא יכול ללכת לדבר עם אנשי מקצוע לקבוע דברים
וקשה לתכנן ולקחת את זה רציני אם אני מדבר עם חברים על משהו היום והפעם הבאה שנמשיך לדבר על זה יהיה עוד 3 שבועות
מבין?


יש כזה דבר שנקרא פלאפון אם לא ידעת... אבל לא משנה...

וחברים שלך עושים יומיות לא?
אז שהם ילכו לדבר עם אנשי מקצוע...


___________________
.

Old Post Jan-01-2005 04:19 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש כזה דבר שנקרא פלאפון אם לא ידעת... אבל לא משנה...

וחברים שלך עושים יומיות לא?
אז שהם ילכו לדבר עם אנשי מקצוע...


קודם כל תיודע זה לא דיבור לטלפון
וגם לא מתאים עסקים בשבת
ותכלס סבבה להגיד וואלה לכו סדרו הכל לבד
אבל אני משקיע גם כסף אני רוצה להיות מעורב לדעת מה זז
ואמרתי כבר שזה לא ה-סיבה ליומיות
הכי חשוב לי לצאת יומיות למה כל החברים פה וחברה שלי

שמע תכלס אני יודע הכוונה שך טובה אבל אי אפשר לשכנע אותי עזוב...
כל מקרה בהדרכת טירונים אני אעשה 04 ואני ידריך 02 נכון?
ויוצא כל שישי?

Old Post Jan-01-2005 04:26 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

וואי שחר אתה מה זה תקוע על הנושא של הכל יום בבית..
תאמין לי שאתה לא תקבל יומיות בשעה 2 או שעות זנותיות, אם תצא כל יום הבייתה זה בד"כ יהיה לקראת 5 וחצי, ולפמעים המפקד שלך ירצה שתשאר עוד כי סתם מתחשק לו להשאיר אותך כמה שעות.. לפעמים אין אוטובוסים או תחבורה פקקים וכו'... בסיס קרוב לבית כמו שצח אמר 100 ק"מ אווירי, אתה יכול לשרת בבאר שבע ויגידו לך שזה קל"ב!! אף אחד לא אמר לך להיות לוחם ולחזור פעם בשבועיים הביתה, אגב ללוחמים עם הזמן שהם יותר בצבא היציאות משתפרות ואתה בסופו של דבר חי כמו מלך, יש לי חברים שטחנו כ"כ הרבה 21 ועכשיו הם עושים 9 בבסיס 5 בבית
חבר אחר שטחן המון עושה עכשיו 14 7
זה הכל תלוי, לפתוח עסק בצבא זה ממש לא... תאמין לי שחר אתה תגיע הביתה ואתה תיהיה כ"כ גמור שתרצה רק להתקלח וללכת לישון עד הבוקר.. אפילו אם יש לך כ"כ הרבה דברים שאתה רוצה לעשות.. יומיות זה סבבה, זה כיף אולי הזמן ממש לא עובר, אני כבר שבועיים בערך עושה יומיות והזמן לא הכי זז לי.. ויותר מזה הבסיס שלי זה בדיוק 10 דקות בלי פקקים באוטובוס, ולצאת מהבסיס ב5 ולחכות לאטובוס איזה חצי שעה ולפעמים גם יותר זה ממש לא כיף, יש מיקרים שיצאתי ב4 וחצי מהבסיס והגעתי אחרי שעה!!! כן כן שעה!!
ואם היה לי רכב אז הייתי מגיע טוב 7 דקות הביתה. אני הסתדרתי כי המפקדת שלי אחת המקומבנות בנח"ל והיא מקבלת מה שהיא רוצה ככה שאין לי מסדרים\רס"ר\מטבחים\שמירות וכל תורנות אחרת. אני ב 5 וחצי מסיים את העבודה שלרב אין לי, והולך הביתה אני מגיע הביתה הפוך מוות.. עצם העניין שאני צריך לקום כל יום ב6 וחצי ולפעמים גם יותר מוקדם מתישה אותך! אם אתה לא מסתפק בחמשושים ובד"כ בבסיסים סגורים יש גם איזה אפטרון ככה באמצע השבוע, זה לא חובה לקבל את זה אבל רוב הבסיסים הסגורים וחשוב לציין לא של לוחמים יש אפטר באמצע השבוע ככה, וואללה זה סבבה..

וצח - רשמת משהו על עובדי רס"ר, אצלנו בבסיס העבודי רס"ר טוחנים את החיים שלהם!!! כי תחשוב שכל מבצע אז המפקדה גם קופצת לאיזור והעובדי רס"ר צריכים להקים שם הכל, החל מאוהלים ועד לנקות את השטח.. שמירות הם לא עושים כי הם מקומבנים מהרס"ר אבל זו עבודה קשה, הם יוצאים בשעות לא נורמליות כ"כ... כמו לפעמים ב7 ולפעמים ב10 בלילה הם יוצאים הביתה..

אילן- אתה צודק, אם שחר מגיע עם יחס כזה הוא בטוח לא סוגר שלוש שנים..


בקיצור שחר, תנסה להסתדר על רבועשים, או חמשושים ואפטר..
כי הזמן בפתוח לא יעבור לך כ"כ
אני לא נותן לך דוגמא של חברים שלי
אני מסתכל על עצמי, אני עושה יומיות והזמן שלי לא הכי עובר..

תחשוב על זה קצת.


___________________

Old Post Jan-01-2005 10:43 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

חברים, גם אם יוצאים כל יום הביתה וזה ב-21:00 זה עדיין שווה !

אין מחיר למיטת בית !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Jan-01-2005 18:29  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by markfeldman
חברים, גם אם יוצאים כל יום הביתה וזה ב-21:00 זה עדיין שווה !

אין מחיר למיטת בית !


ברור שאין כמו מיטת בית, אבל לצאת ב9??? אחי
זה זוועה\!!! אם אני רואה שהשעה אחרי 7 כבר אני ישאר לישון בבסיס
רק אם יהיה לי רכב אני יצא בשעות כאלה אפילו שהבסיס שלי זה ממש קרוב לבית
וגם אם אתה יוצא ב9 אז עד שאתה מגיע בא נגיד בהיספחות מטורפת 9 וחצי
אתה אוכל משהו מתקלח והולך לישון, כי אתה צריך לקום מוקדם יום אח"כ ואז העיפות מצטברת וזה ממש לא כיף שזה נופל בסופ"ש ואתה נשפך למיטה כמו גוש פחם


___________________

Old Post Jan-01-2005 19:10 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Sniper
וואי שחר אתה מה זה תקוע על הנושא של הכל יום בבית..
תאמין לי שאתה לא תקבל יומיות בשעה 2 או שעות זנותיות, אם תצא כל יום הבייתה זה בד"כ יהיה לקראת 5 וחצי, ולפמעים המפקד שלך ירצה שתשאר עוד כי סתם מתחשק לו להשאיר אותך כמה שעות.. לפעמים אין אוטובוסים או תחבורה פקקים וכו'... בסיס קרוב לבית כמו שצח אמר 100 ק"מ אווירי, אתה יכול לשרת בבאר שבע ויגידו לך שזה קל"ב!! אף אחד לא אמר לך להיות לוחם ולחזור פעם בשבועיים הביתה, אגב ללוחמים עם הזמן שהם יותר בצבא היציאות משתפרות ואתה בסופו של דבר חי כמו מלך, יש לי חברים שטחנו כ"כ הרבה 21 ועכשיו הם עושים 9 בבסיס 5 בבית
חבר אחר שטחן המון עושה עכשיו 14 7
זה הכל תלוי, לפתוח עסק בצבא זה ממש לא... תאמין לי שחר אתה תגיע הביתה ואתה תיהיה כ"כ גמור שתרצה רק להתקלח וללכת לישון עד הבוקר.. אפילו אם יש לך כ"כ הרבה דברים שאתה רוצה לעשות.. יומיות זה סבבה, זה כיף אולי הזמן ממש לא עובר, אני כבר שבועיים בערך עושה יומיות והזמן לא הכי זז לי.. ויותר מזה הבסיס שלי זה בדיוק 10 דקות בלי פקקים באוטובוס, ולצאת מהבסיס ב5 ולחכות לאטובוס איזה חצי שעה ולפעמים גם יותר זה ממש לא כיף, יש מיקרים שיצאתי ב4 וחצי מהבסיס והגעתי אחרי שעה!!! כן כן שעה!!
ואם היה לי רכב אז הייתי מגיע טוב 7 דקות הביתה. אני הסתדרתי כי המפקדת שלי אחת המקומבנות בנח"ל והיא מקבלת מה שהיא רוצה ככה שאין לי מסדרים\רס"ר\מטבחים\שמירות וכל תורנות אחרת. אני ב 5 וחצי מסיים את העבודה שלרב אין לי, והולך הביתה אני מגיע הביתה הפוך מוות.. עצם העניין שאני צריך לקום כל יום ב6 וחצי ולפעמים גם יותר מוקדם מתישה אותך! אם אתה לא מסתפק בחמשושים ובד"כ בבסיסים סגורים יש גם איזה אפטרון ככה באמצע השבוע, זה לא חובה לקבל את זה אבל רוב הבסיסים הסגורים וחשוב לציין לא של לוחמים יש אפטר באמצע השבוע ככה, וואללה זה סבבה..

וצח - רשמת משהו על עובדי רס"ר, אצלנו בבסיס העבודי רס"ר טוחנים את החיים שלהם!!! כי תחשוב שכל מבצע אז המפקדה גם קופצת לאיזור והעובדי רס"ר צריכים להקים שם הכל, החל מאוהלים ועד לנקות את השטח.. שמירות הם לא עושים כי הם מקומבנים מהרס"ר אבל זו עבודה קשה, הם יוצאים בשעות לא נורמליות כ"כ... כמו לפעמים ב7 ולפעמים ב10 בלילה הם יוצאים הביתה..

אילן- אתה צודק, אם שחר מגיע עם יחס כזה הוא בטוח לא סוגר שלוש שנים..


בקיצור שחר, תנסה להסתדר על רבועשים, או חמשושים ואפטר..
כי הזמן בפתוח לא יעבור לך כ"כ
אני לא נותן לך דוגמא של חברים שלי
אני מסתכל על עצמי, אני עושה יומיות והזמן שלי לא הכי עובר..

תחשוב על זה קצת.


אחי מעריך תהסבר שלך אבל אני רואה את חברים שלי חוזרים יומיות ולא מתים כמו שאמרת
אולי זה תלוי בבנאדם.....
בקשר לזמן שלא עובר
אם הביצפר עבר גם זה יעבור
ורבעושים נשמע סבבה אבל זה עוד יותר קשה לקבל מיומיות לא?
ושמע אני רוצה לעשות צבא 3 שנים הם לא יפטרו ממני כל כך מהר....
ואחי אני מהקריה טיקטק מגיע הבית פקקים לא פקקים
זה קרוב...
בקשר לעייפות וזה אחי אנלא מאלה שבוכים
אני יכול בכיף לעבור לילה בלי לישון אם לא הספקתי ולהמשיך ליום הבאה

quote:
Originally posted by markfeldman
חברים, גם אם יוצאים כל יום הביתה וזה ב-21:00 זה עדיין שווה !

אין מחיר למיטת בית !


סוףסוף אחד שלא הולך לחפש פתרונות מתחת לאדמה......
צודק אחי אין מה להגיד
להתקלח בבית לאכול בבית לישון בבית ליגה

Last edited by Shahar on Jan-02-2005 at 05:28

Old Post Jan-02-2005 05:23 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
ברור שאין כמו מיטת בית, אבל לצאת ב9??? אחי
זה זוועה\!!! אם אני רואה שהשעה אחרי 7 כבר אני ישאר לישון בבסיס
רק אם יהיה לי רכב אני יצא בשעות כאלה אפילו שהבסיס שלי זה ממש קרוב לבית
וגם אם אתה יוצא ב9 אז עד שאתה מגיע בא נגיד בהיספחות מטורפת 9 וחצי
אתה אוכל משהו מתקלח והולך לישון, כי אתה צריך לקום מוקדם יום אח"כ ואז העיפות מצטברת וזה ממש לא כיף שזה נופל בסופ"ש ואתה נשפך למיטה כמו גוש פחם


בגלל זה צריך למצוא בסיס שהוא באמת קל"ב ולא רק פתוח.


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Jan-02-2005 20:37  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar ושמע אני רוצה לעשות צבא 3 שנים הם לא יפטרו ממני כל כך מהר....
ואחי אני מהקריה טיקטק מגיע הבית פקקים לא פקקים
זה קרוב...


לצאת בשעת צהרים שזה בין 3-8 מהקריה לכיוון צפון דרך גלילות זה סיוט

אני עובד באזור האוניברסיטה אני יודע רק על חלק מהפקק המתמשך הזה
זה סיוט
וזה יאריך לך נסיעה של רבע שעה לכמעט שעה!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-02-2005 21:22 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לצאת בשעת צהרים שזה בין 3-8 מהקריה לכיוון צפון דרך גלילות זה סיוט

אני עובד באזור האוניברסיטה אני יודע רק על חלק מהפקק המתמשך הזה
זה סיוט
וזה יאריך לך נסיעה של רבע שעה לכמעט שעה!!


אחי אנלא גר ברמלה....
אני במרכז בכלל אין לי בעיה

Old Post Jan-02-2005 21:31 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
אחי אנלא גר ברמלה....
אני במרכז בכלל אין לי בעיה


תזכיר לי איפה..
זה לא קשור אני מתבאס רצח לסיים לעובד באמצע יום כי הנסיעה מהאוניברסיטה לתחנה מרכזית תל אביב לוקחת באוטובוס יותר מחצי שעה!!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-02-2005 21:35 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID track taken from Richard Durand set [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlack Atlantic - "No Need To Hide" (Dub Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!