Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo
okido, ik snap nu wa je bedoelde.

Al mijn excuses als ik jou pijn heb gedaan. Ik ben heel allergisch op bepaalde dingen, en ik pak veel andere totaal verkeerd.

Dus laten we zeggen dak jou een drankske moet als ik in limburg kom draaien, al is het binnen 5 jaar of zo!!!

Groetjes
L.


hehe no problem
dat drankje hou ik je aan dan


___________________
Albums of the year:
1. Hybrid - I Choose Noise
2. Liberto - Lullaby
3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-17-2005 21:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo
Het is altijd hetzelfde, met jullie Belgen, jullie moeten altijd de artiesten in eigen land kapot maken. In plaats van elke Belgische artiest te steunen. Het geldt ook voor andere artiesten.

IK BEN HET KOTSBEU! En dan komen ze huilen dat er niks gebeurt in België. Iedereen is DJ dit, dj dat, weet het beter, en weet beter hoe mijn platen moeten klinken enz enz. Ik ben al 10 jaar dj, en alhoewel ik mij geen super dj zou noemen, toch kan ik mij ni zomaar kapot laten maken door iemand die zo kritisch over ons is. Punt gedaan.


da is net etzelfde in de belgische sportwereld, ook nooit content

et is soms ergerlijk ... nujah ... er zijn ook nog mensen die dj's en producers en al de rest dat iet nuttigs en goed doet wel steunen in goede en mindere tijden

*edit* een drankje in limburg ... als we nu gewoon es allen samen enen ginge drinke

Old Post Apr-17-2005 21:08  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

*grouphug*

Opwijk is eigenlijk niet ver voor mij. Eens zien of ik het tussen mijn andere plannen op vrijdagavond kan passen.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Apr-17-2005 23:42  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Belgium

Fred Baker weet hoe het moet! Sorry, Fred, deze hi-jack gaat nog even door

Erge dingen gelezen zeg; dat lolo er ziek van wordt geen draaigelegenheid te krijgen in België. Are we to blaim? Misschien; typ op de Engelse hoofdpagina 'Trance', klik op 'I'm feeling lucky' en je komt uit op TA, ok we worden gelezen; #lezers = #posters x 3, ca va? Dus je bent concertorganisator, je komt uit op het forum. Vermits je fuif organiseert in België kom je uiteindelijk op 'Liveset reviews'. En we zijn vertrokken:

Nu-NRG
Jon O'Bir 2x
DJ Tiësto
Guy Ornadel
Marcus Schulz 2x
Umek
Armin Van Buuren
DJ Rush
Paul Oakenfold 2x
Cosmic Gate
James Cosgrove
M.I.K.E.
Niklas Harding
Paul Van Dyk
Ferry Corsten 2x
DJ Tomcraft
Pulser
Johan Gielen
Yoji Biomehanika 2x
Hennes & Cold
Yves Deruyter
Matt Darey
T-Quest
Perry O’Neil
Outback
Way Out West
Marcel Woods
Luna

... dan gaan we het lamleggen, zitten ondertussen op de 4e pagina. We gaan nog even naar de 3 laatste pagina's

Elof
Judge Jules
Signum
Jan Johnston
M.I.K.E.
beetje M.I.K.E.-bashing
Gabriel & Dresden
Misja Helsloot
Ferry Corsten
Dito
Adam White


...

Nu,
Reviewen we te weinig livesets van Airwave? We beluisteren te weinig livesets van Airwave! Waarom?
Niet opgenomen? Te ver om naartoe te gaan? Niet goed genoeg? Geen tijd? Geen Airwave op Sensation? Liever 10 Airwave producties beluisteren dan zijn liveset?
Dus ik even naar de website, nota bene www.DJairwave.com. News: 6th September 2004. Ok, effen doorgaan en bij 'Studio', als allerlaatste foto... Ah ja, maar bij news had ik daar ook iets gelezen, oproep tot stemmen op djmag.com; even checken, Top 100, ctrl-F 'airw', niks; top 250 idem. Waarop gaan we ons dus baseren als we iets organiseren, we gaan luisteren naar ETN. Of, tijdseconomischer, even zoeken op TA: posts met Airwave in de titel uit het forum 'tracklistings' (echt, mixing skills, who cares van zodra het een beetje op iets trekt. TRACK SELECTION: mui importante). 8 resultaten, we distilleren:

Airwave - Live in the Mix (N-Joy)-01-15-Cable-2005

01. Unit Response - Teleport
02. Automode - The Battle For Saturnus
03. Noval Vs. Soldout - Maybe Tomorrow
04. Lolo - Why
05. Aiwave - Ladyblue (Live Mix)
06. Fire & Ice - Let There Be Light
07. Yves DeRuyter - Born Slippy
08. Nova - Afrikamamma
09. Menthol - My Name Is Techno
10. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)

Airwave - Tranceplant 001 08-04-2005 on ETN.fm

Hour 1
01. Bjorn Small - Are You Serious?
02. Winkee - Whisper (Simon Templar Mix)
03. Nathan Profitt - Luna (Christopher Lobsinger Remix)
04. Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Andti Gravity Mix)
05. Sublunar - Inbreak
06. Workafiction - Reflected
07. Probspot - Foreplay
08. Deep Dish - Say Hello
09. Antidote - Velocity
10. Armandi - Philtre
11. Nova - Afrikamamma

Hour 2
01. B4 - Before and After
02. Nathan Profitt - Liquified
03. Lustral - Solace (Chocolate Uncle Mix)
04. Quadran - Don't You Know (Antidote's Quadridote Remix)
05. D-View - The Portal
06. Soldout - Maybe Tomorrow (Nova Remix)
07. Bjorn Small - In A State Of ...
08. Antidote - Cybernetic Desire
09. Sublunar - Sanctuary (Antidote's Tech Mix)
10. ID
11. Tilt - Twelve (Max Graham Remix)

We herinneren ons een ASOT exemplaar met guest mix van Airwave, dus even zoeken.

21:00 - 22:00 Airwave Non-Stop In The Mix, 1-4-2004
1. Airwave - Lady Blue (Antidote Remix)
2. Pascal Obispo - Fan (Airwave Remix)
3. Airwave plus The Pedestrian - Seattle Calling
4. Airwave - Boredom
5. Cloud 69 - 70 Weeks
6. The Green Martian - Ladies & gentlemen
7. Yamakasi - In My Mind
8. Menthol - My Name Is Techno

Jaja, wat maken we ervan? Welke muziekstijl moeten we hierop zetten, kwestie van een evenwichtige muziekavond te kunnen boeken.
"Bonzai Music & Banshee Worx present Tranceplant every 2nd Friday on the progressive channel."
Nnnnnja. Is dit echt zijn ding? Gewoon efkes bellen naar den Airwave zelf zeker?


Dus wat doen we *losse ideetjes*

Luisteren naar ETN en reviewen.
Minstens 1 zo'n party-picture op de website waarop overdreven veel volk staat, da's voor zoveel redenen goed (en cool). En tijdig de website (laten) updaten.
Mix-cd uitbrengen of aanbieden via download.
of, controversieel, bij de volgende singel: DJ Airwave - When Things Go Right... (Original Mix)

Old Post Apr-18-2005 00:24  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

en wat moet ik daarvan denken? Enfin jouw argumenten zijn wel goed in ieder geval.

1. De website gaat totaal vernieuwd worden, ondertussen heb ik op mijn bonzaimusic forum gepost, maar die werdt 2 weken geleden gehacked, dus ja... is het teveel vragen om www.bonzaimusic.com te tikken op jouw keyboard ondertussen?

2. Het is toch duidelijk dak trance en prog speel! En ja, ik speel vanalles tijdens een set. Moet men mij in EEN vakje steken? Goed! Jij zou da dus inventief noemen, misschien. Ik weet niet, ik heb graag 20 stijlen tegelijk in een mix.

3. Pak mijn sets van vorig jaar niet meer als referentie, stijlen zijn veranderd en ik heb de mijne ook eventjes aangepast. Ook moet ik toegeven dat die sets veen minder balans hadden dan die van nu. En da komt van die depressieve tijden na de falling. Ter info, ik ben met bijna 20 kilo afgevallen sinds de falling en dat blijft dalen, juist ter info, zodat je kunt zien hoe erg die depressie was.

4. enfin ja, jij hebt gelijk, ik had tot een paar weken geleden weinig organisatie qua dj'ing, omdat ik er toch mee wou stoppen, eerlijk gezegd. Nu gaan er VEEL dingen veranderen, jij zal wel zien hoe we da gaan doen.


Dus hier zijn mijn ideekes:

1. Ik zal zelf alle tracklists van alle sets posten, het is kweenni hoe simpel nu!
2. Dan de website: aanpassing van foto's en design, en ook een blog ipv een news update om de 6 maanden
3. Meer info over de gigs op mijn eigen website, jij hebt gelijk.

En voor de rest ben ik ermee bezig.

Voila

Bedankt voor zo'n harde maar deftige reactie, die verdient evenveel respect.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Apr-18-2005 06:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

^^^

respect dude
1 pint voor u op een event dak u tegenkom :x


___________________

Old Post Apr-18-2005 21:55  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zillion
tranceaddict



Registered: Feb 2005
Location:

Respect Lolo en Fred Baker. K'vind dat je gelijk hebt dat we onszelf te weinig promoten, in van alles - zelfs de chocola en het bier mag meer gepromoot worden vind ik

T'is spijtig om te zien dat er zo velen in de Belgische muziekindustrie niet genoeg worden geapprecieerd en hun naam en kwaliteiten gepromoot in zowel binnen als buitenland..zelfs veel gewone resident dj's of groepen zoals Praga Khan en zo.

Als ik in Engeland woonde heb ik geprobeert om zo veel mogelijk Belgische namen te mentioneren aan vrienden en clubbers(kan niet op het juiste woord denken) en prijzend te spreken over de Belgische clubscene (overdrijvend natuurlijk) in m'n vriendenkring en k'vind dat iedereen meer positiefs, zeker in quantiteit, zou mogen schrijven op forums en aan mensen die ze niet kennen.

Btw..die track die op de achtergrond van Fred Baker zen site speelt..welke is dat? Confirmation? Heb die onlangs ergens gehoord maar weet niet meer waar, Sensation misschien en vind hem super! Of misschien was het een gelijkaardige track...kent iemand een recente track dat er op lijkt?

Oh en waar kan ik die Fred Baker platen kopen...k'vind niet direkt info op zijn site of op Armada..

Merci

Z

Old Post Apr-18-2005 22:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Zillion Click here to Send Zillion a Private Message Add Zillion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Estuera
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: the far north east of Belgium

^

Fred Baker platen vind je in elke betere vinylzaak ( die zijn er gelukkig ook nog in België ) of je kan ze bestellen op sites als 4djsonly.com, dancegrooves.com en dergelijke...


Ik wilde ook nog ff een opmerking maken over de belgische ziekte: het is idd belachelijk dat we van een van de grootse trance naties zo in het slop zijn geraakt. Om een trance feest in België te vinden moet je echt heel goed zoeken en dan is het nog maar te zien of het ook echt trance is wat je gaat horen. (Ik ken een feest dat 'way of trance' heet waar dus een hardstyle dj in de line up staat bijvoorbeeld )

Eigenlijk word het eens hoog tijd dat alle overgebleven belgische trance krachten wat gingen samenwerken ipv langs elkaar af te gaan.Je gaat me echt niet wijsmaken dat die hollanders zo veel getalendeerder zijn dan ons. Ze hebben gewoon een grote bek en zoals altijd krijgen de mensen met het grootste lawaai ook de meeste aandacht.

En ga maar eens na dankzij wie dj's als bv tiesto naar de top zijn geklommen. Zijn magik cd's stonden op het einde van de serie (met magik 6 als hoogtepunt) gewoon vol met belgische knallers. (3 x laurent en 1 x mike als ik het goed heb). En nog steeds beinvloeden belgische producers zijn draaistijl. Ga maar eens tellen hoe vaak hij mojado (ook half belgisch), fred baker, filterheadz, estuera ( )en dergelijke draait...

Dus vanaf nu kunnen we beter allemaal loud and proud uitroepen : "belgian trance rules!" en je zal zien dat het vanzelf waar word


___________________
Jonassteur.com

Old Post Apr-20-2005 00:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Estuera Click here to Send Estuera a Private Message Visit Estuera's homepage! Add Estuera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Tjah, waar België vroeger voorop liep en niet bang was van innovatie en nieuwe dingen zijn we nu gewoon op muziek- en uitgaansgebied een land van duffe meelopers geworden...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Apr-20-2005 00:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Estuera
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: the far north east of Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tjah, waar België vroeger voorop liep en niet bang was van innovatie en nieuwe dingen zijn we nu gewoon op muziek- en uitgaansgebied een land van duffe meelopers geworden...


Tijd om daar maar eens iets aan te doen. Wat zouden de gedachten zijn over bv (hypothetisch) een intuition feest in België? ( voor de niet ingewijden : een heftig trance feest in een goede club met zowel grote als aankomende namen)


___________________
Jonassteur.com

Old Post Apr-20-2005 00:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Estuera Click here to Send Estuera a Private Message Visit Estuera's homepage! Add Estuera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk dat het volledige BETA-front daar achter zou staan!
Dan moeten we het tenminste niet altijd in Nederland gaan zoeken wanneer we goeie trance willen horen...

Of de Belgische clubscene er zal achter staan, dat blijft nog maar de vraag


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Apr-20-2005 00:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Estuera
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: the far north east of Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik spreek nu voor mezelf, maar ik denk dat het volledige BETA-front daar achter zou staan!
Dan moeten we het tenminste niet altijd in Nederland gaan zoeken wanneer we goeie trance willen horen...

Of de Belgische clubscene er zal achter staan, dat blijft nog maar de vraag


Ik zette die vraag neer omdat ik het er toevallig al eens losjes over heb gehad met Menno na het vorige event in den haag...
Mischien is het wel iets waar we over na moeten beginnen denken dan
België heeft weer trance nodig

Ik zie trouwens wel dingen als black hole nights in Belgische clubs dus ik denk dat zeker wel mogelijk zou zijn om iets dergelijks te organiseren in een club hier. Als ze zien dat het daarna vol zit dan staan ze er vanzelf achter.


___________________
Jonassteur.com

Old Post Apr-20-2005 00:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Estuera Click here to Send Estuera a Private Message Visit Estuera's homepage! Add Estuera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Fred Baker weet hoe het moet!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId this [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichel de Hey - "Camera" (Funk'd Void Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!