|
Iemand hier nog goede voornemens???

Op zich was dit wel een redelijk jaar voor mij. Heb me propedeuse gehaald, en voor de rest weinig vakken niet gehaald. Enigste echt kutte was dat mijn hond is overleden. Voor de rest mag ik denk ik niet klagen.
Goede voornemens:
- Toch meer feesten bezoeken dit jaar.
- Nog meer goede muziek zoeken dit jaar.
- Nog beter met de studie bezig.
- Veel winnen met poker
Voor de rest hoop ik een beetje dat iedereen rondom mij heen gezond blijft enzo, maarja dat heb ik zelf niet in de hand.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Dec-20-2006 at 21:52
|