Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

Oceanlab - Satellite (Original Mix)

היה צריך לקחת...

Old Post Jan-03-2005 05:52 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by YuVaL
Oceanlab - Satellite (Original Mix)

היה צריך לקחת...


נכון, אבל בגירסא של מרקוס:]


___________________

Old Post Jan-03-2005 16:57 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

2005 תיהיה שנה טובה מאוד

ארמין אמור לשחרר אלבוס כפול בסביבות מרץ


___________________

Old Post Jan-03-2005 19:59  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Segev
Armin Addict



Registered: Mar 2002
Location: a state of trance

quote:
Originally posted by Shahar
טוב יובל יגאל זה אולי יכול לתת פרופורציות לטרד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=233083


שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!


___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk

Old Post Jan-03-2005 23:25  Israel
Click Here to See the Profile for Segev Click here to Send Segev a Private Message Add Segev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

Filterheadz - Yimanya (Original Mix)
Perry O'Neil - Wave Force (Original Mix)
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix)


לדעתי אלו היחידים שבכלל מגיע להם להיות מועמדים.....גם אותם לא הייתי לוקח לטראק השנה חחחח בכלל אני לא חושב שאפשר לבחור טראק השנה אף אחד לא שמע אפילו חצי ובאסוט לא ניגנו שליש מהקטעים הטובים שהיו בטראנס ובטח לא בפרוג ובטח לא בצ'יל ובטח לא בברייק ביט וכו'.....אני זבל אם אני לא מביא קטעים פי 10 על כל הטופ הזה שאפילו לא ניגנו באסוט זה הכל חארטה אני לא מבין אתם בכלל לוקחים קשה תדברים האלה.....

דרך אגב

no one on earth
שווה לתחת.....תאכלס אין כלום בקטע הזה! וכן הוא מאוד סתמי! על טראק כמו סהרה אי אפשר להגיד סתמי כי יש בו משהו מיוחד בטראק הזה אין כלום....

דרך אגב אחד הטראקים שבאמת הייתי מכניס להיות מועמד זה

Vadim Zhukov - Exit

ועוד משהו...

Envio - Time To Say Goodbye

ואם אני יתחיל לדבר פה על פרוג אז בכלל יש קטעים פרוג שמזיינים לכל הקטעים שנונגנו אי פעם באסוט תתחת.....קיצר הכל פה חארטה אחת גדולה דרך אגב אבי אמרת עם מספרים לא מתווכחים.....המספרים האלה שווים לתחת הכל חארטה מסחרי הטראק הזה לא שווה שקל אם הוא היה של איזה יוצר מעיראק אף אחד לא היה מסתכל עליו אז תעשה לי טובה.....


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Jan-04-2005 00:34 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!


אם כבר אתה מתווכח עם עובדות....
בפורום פה רוב האנשים זה אנשים שיודעים לשפוט טראק
לא אנשים כמו בפורום של 99 שבגלל שפלינר התחיל לנגן איזה טראק החליטו שהוא מקום ראשון
ככה שלדעתי מה שהצביעו בסקר פה זה מה שצריך לקחת
ולך תדע אולי ארמין באמת תיכנן את זה ככה
לך תדע מה הוא קיבל בתמורה או למה זה השתלם לו
ו..זה שסייטלייט שוחרר בשנה שעברה באינטרנט לא אומר שהוא שוחרר במציאות...
קיצור מזה חשוב...היה אפשרות לבחור בו וזה מה שמשנה

Old Post Jan-04-2005 02:06 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Segev
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!

אוייייי זה כבר מתחיל להרגיז
שגב מה הקשר הכול מתוכנן מראש מה הקשר אני לא מבין אתם כבר מתחילים להשמע ילדותיים שלקחו להם את הכתר
שום דבר לא מתוכנן מראש הכול נבחר על ידי הקהל העולמי
סך כול ההצבעות:3588
quote:
Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Vocal Mix) [Anjunabeats]592


quote:
Adam White & Andy Moor presents White Room - White Room (Original Mix) [Liquid Asset] 568


quote:
Tiesto - Adagio For Strings [Black Hole] 362


quote:
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix) [Baroque] 279


וזה הולך ויורד אחוז ההצבעה
כמו שאתה רואה 592 אנשים מהעולם שהצביעו חושבים שהמקום הראשון אכן שווה את זה והאמת שאין הבדל גדול בין המקום הראשון למקום השני
אבל להגיד שזה מבוים מראש לתוכנית של ארמין אחי זאת יציאה ילדודית

Old Post Jan-04-2005 06:09  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Segev
Armin Addict



Registered: Mar 2002
Location: a state of trance

אתה לא מבין אותי אחי אני לא אומר שזה מבויים אבל אני לא פוסל את האפשרות הזאת חוץ מזה שלפי דעתי
nooe
כן צריך ומגיע לו המקום הראשון


___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk

Old Post Jan-04-2005 12:18  Israel
Click Here to See the Profile for Segev Click here to Send Segev a Private Message Add Segev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!

Old Post Jan-04-2005 15:03 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


תגיד לי אתה מטומטם?
או שאתה מנסה לביים שאתה מטומטם?

נדפקתם לגמרי אהה???
רק שתדעו שהשבוע יש סט מיוחד של 2004 שארמין מוותר על תוכנית רגילה ועושה אותו כי הוא התרכזב מקטעים רבם וטובים ב-2004 שלא הצליחו להבחר למצעד

אתם חבורה של אנשים קטנים ופרנואידים אם אתם מאמינים שמישהו כמו ארמין צריך לזייף מצעד בשביל חבורה של בני 18 שיושבים כל היום מול המחשב ומחכים לקטע הטוב הבא שירד אליהם בחינם אין כסף למחשב

איזה אינטרס יש לארמין שקטע מסוים שלא חתום אצלו ולא נוצר על ידו יהיה מקום ראשון?!?! וגם אם כן הרעיון הזה של זיוף המצעד הוא כל כך מטומטם שאין לי איפלו מושג איך להגיב אליו

ולאדון איתי שטיינברג
הכל טוב ויפה
להתנשא ולקטול את תוכנית הטראנס המואזנת ביותר כיום בעולם ביוצר צעיר בדרך לאנשהו זה בדיוק לא הכיוון הנכון
אני יגיד משהו שאמרתי לא מעט לפני
ותשאל את אבי אם אני אוהב מוזיקה אמיתי או לא
ואתה מוזמן גם לשאול אותו אם יש לי מעט הבנה במוזיקה או לא
קטע השנה כפי שנבחר בתוכנית של ארמין
ריגש רבים כולל אותי ועד היום אני שומע אותו וזה עושה לי טוב
מהקטעים שגרמו לי כמעט לדמעות בעיניים כששמעתי אותו
ובכלל...אני כאחד העם שעדיין לא יצר שום דבר לא מרשה לעצמי לקטול יצירות של אמנים כל כך מוכשרים כמו גבריאל ודרזדן..גם כי אני אוהב כמעט כל דבר שלהם וגם כי כאשר יהיה משהו שאני לא יאהב אני עדיין יעריך אותם על כל משהם עשו עד אז...
מילא היה מדובר בקטע ירוד שמופק בצורה זוועתית אם סינטים מוכרים גנובים ונטייה ברורה למסחריות
אבל אף אחד מהדברים האלה לא קורה פה...
אז לקחת תדיעה שלך ולהפוך אותה למשהו אבסולוטי שבשמו אתה קוטל את הקטע ואת התוכנית של ארמין זה אולי אפילו מעבר למתנשא...

מעניין אותי מה תחשוב על התוכנית שלו אם וכאשר הוא ינגן קטע שלך...ואני לא חס וחלילה מטיל ספק ביושר שלך

חוץ מזה שיש אנשים שאוהבים גם פרוג
וגם אפליפטנג
וגם טק טראנס
וזה הדברים שארמין מנגן בעיקר
ומבין כל הדי גיים שדוגלים בעיקר בסגנונות האלה לטעמי ארמין הוא מספר אחת
(לא הדי גיי מספר אחת בכללי אלא הדי גיי מספר אחת שמשלב את הסגנונות הספציפיים האלה)

בוא לא נשכח שמהדי גיי מספר אחת באמת לדעתי כיום - מרקוס שולץ
ארמין מנגן את הקטעים הטובים ביותר שמרקוס מנגן
רק באיחור של בין חודש לאפילו שלושה חודשים לפעמים...
אבל עדיין...לפני שהקטעים האלה בדרך כלל יוצאים על ויניל בכלל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-04-2005 16:37 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
רגע וכלכך קשה להראות תוצאות שארמין תיכנן מראש?
סידר 20 מקומות מראש
לקח מספר גדול ואקראי בשביל שיראה אמיתי
או אפילו לקח את המספר האמיתי של אלה שהצביעו
חילק אותו בצורה שהוא רצה לפי המקומות שרצה
וסידר את האחוזים
מה כל כך בעיה?!


רגע מה אתה רציני שאתה רושם את זה ?
id&t

? נראה לך רדיו פירטי
כי לפי מה שאתה רושם זה נראה ככה
תראה שחר לפעמים נדמה שאתה רושם סתם שטויות העיקר לרשום
אתה באמת מאמין שארמין יסדר איזהשהו מצעד של 2004
הרי אין פה פרסים או משהו כזה או איזה תואר נחשק או משהו כזה
זה בסך הכול תוכנית של ארמין ואן ביורן וזה שזה פופולרי כל כך מה לעשות זה לא רדיו ראמאלה והתוכנית של ארמין היא די מבוקשת
שום דבר פה לא מבוים הכול לפי הבחירה של המאזינים !!!

באמת אתם מזכירים לי מערכת בחירות של המדינה שלנו שמישהו מפסיד אז הוא אומר שזה היה מבויים מראש חח
חאלס מה לעשות אי אפשר לרצות את רצון כולם אולי אתה לא מסכים עם חלק מהמצעד או עם כולו , אני לעומת זאת לא מסכים עם המקום ה19 ועוד שני מקומות אבל זאת דעתי
אבל המון אנשים מכול העולם חושבים אחרת
אבל לא נדמה לי שמישהו בכלל חושב שארמין ישב חילק אחוזים חילק בוחרים חישב הכפיל כפול 2 ועשה שיעור בחשבון
זה לא רדיו פירטי אחי

Old Post Jan-04-2005 16:39  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

אוייי כמה שאני אוהב לראות את ההודעות של אילן
חחח רשמנו ביחד יא דביל
אגב עם אמרת מרקוס וארמין השבוע ארמין יתארח אצל מרקוס לשעתיםם סולו
אגב תחבר לאי סי יש דיבור איתך

Old Post Jan-04-2005 16:42  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ב-י-ז-י-ו-ן
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID = 2002 Track......Played by DJ Tiesto [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiֳ«sto - "Coming Home" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!