|
שמע אתה סתם מנסה להתווקח עם עובדות אחי שיר השנה הוא
nooe
ואין לך מה לתת פה פולים למיניהם נכון שהרוב הגדול בחר לפי הפול שלא אבל מצד שני זה השיר שניבחר לשיר השנה על פי רוב!
ושמע אני לא אומר שהאפשרות הזאת לא קיימת אולי כל ההצבעה הזאת היא סתם פייק והכל מתוכנן מראש ע"י ארמין בשביל המיסחור שלפי דעתי הוא לא ממוסחר בכלל.
אני חושב שהטרד הזה הוא סתם וויכוח מיותר מלחתחילה והנושא הזה כבר סגור בסופו של דבר הרוב התאכזבו מכמה קטעים ומכמה לא!
ושאלה אחרונה מה השקר לסטלייט זה קטע משנה שעברה?!
___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk
|