Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Medische Thread
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wes
tranceaddict in training

Registered: Jan 2005

Echt nen thread voor mij se... Ne keer me mijne enkel op een mes gaan zitten (vraagt mij zelf nie hoe ge zoiets kunt doen) met als gevolg een goei diepe snee in mijne enkel, en dan hebben ze het nog dichtgenaaid zonder verdoving... gezellig. Dan nog ne keer dwars door nen aquarium gelopen me korte broek aan (lomp lomp) me als gevolg da ik dus weer 2 gaten bijhad in mijn schenen Dan me het skaten is recht op mijn tanden gevallen, lap, een stuk tand eraf, ook al is een dubbele liesbreuk gehad. Verder mijn 2 dikke tenen nog ne keer gebarsten (auw ) Nog is op mijn knie gevallen ook, had er ma 3 jaar last van, dus da was nog nie zo erg in tegenstelling tot de rest Ik zal nog wel een paar dingen vergeten zijn, ma het meeste zal er toch wel staan denk ik

Old Post Jan-15-2005 20:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Wes Click here to Send Wes a Private Message Add Wes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Alle ik zal ook eens beginnen
- Sinds mijn geboorte heb ik last van epilepsie, met als gevolg dat ik niet tegen flitsen kan en ik geen gevaarlijke toeren mag uithalen Doordat ik als kleine baby veel aanvallen heb gekregen is mijn motoriek niet 100 %. Ook heb ik er een beetje een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden omdat ik als klein kind niet veel mocht of goed kon.
- Heb sinds enkele jaren redelijk zware astma tengevolge van een allergie die ik eigelijk wat negeerde Ik hou namelijk veel van katten maar ik ben er spijtig genoeg allergisch voor. Ze hebben mij vorig jaar in september met de ambulance naar het ziekenhuis moeten doen omdat ik een hele zware astma-aanval had. Ik was flauwgevallen en ze kregen me niet goed bij positieve. Voor de rest gaat het redelijk goed qua astma op dit moment.
- Door mijn aanvallen heb ik al veel hersenschuddingen gehad en al heel veel verstuikingen opgelopen. Gelukkig zitten er nog een beetje hersenen in mijn schedel
- Ik heb ook ooit het topje van een vinger afgesneden omdat ik te dicht bij het mes van de snijmachine was gekomen.
- Ik heb mijn pink, pols en teen al gebroken.
- Ik heb al mijn wijsheidstanden al laten trekken door een gewone tandarts onder plaatselijke verdoving. Niet echt aan te raden.

Dit is het zowat denk ik.

Groetjes

TatanaGirl

Old Post Jan-15-2005 22:40  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

Wat me in deze thread toch echt wel opvalt is de wijsheidstanden. Mja das niet echt verwonderlijk, dokters zijn het er nu al over eens dat onze mond altijd maar kleiner en kleiner geworden is over de loop der jaren. Laatst nog ergens gelezen. Ze schatten zelfs dat binnen x aantal jaren we gewoon met minder tanden dan nu geboren worden (wijsheidstanden zullen bijvoorbeeld verdwijnen)
dat is bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jan-15-2005 23:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Phortastic
bij men kameraad bijvoorbeeld nu al: die mist 8 tanden ofzoiets... Die had dus alle melktanden maar bij een stuk of 8 zat er gewoon geen 'gewone' tand onder

dat had ik ook bij 1 tand, maar is eigenlijk wel goed geweest, omdat ik daardoor meer plaats had in mijn onderkaak -> gat van die missende tand is ook al enorm klein geworden, dankzij de wijsheidstanden. als ik dat aan de andere kant ook had gehad, had ik nu geen last van die eene knellende wijsheidstand

Old Post Jan-16-2005 00:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

brrrr, had ik deze thread maar niet opgestart, wordt altijd slapjes als dit allemaal lees (wes! )

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-16-2005 11:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas
ow ja.. ik heb wel een keer iets meegemaakt.
2 jaar geleden met men verjaardag, stevig in de appeljenever gedoken met men vrienden. gevolg. eerst geeft da niks. tot dat ge u klop krijgt. ik was zo dronken als iets. ik ben uiteindelijk op de grond gaan liggen, en vanaf toen weet ik niet veel meer, buiten dat ze den ambulance hadden gebeld voor mij...

Meermaals meegemaakt, alleen het ambulance gedeelte niet (al een chance).
Heb eens gewoon een hele nacht in de regen zitten overgeven omdat ik zo ziek was, ben daarna een hele week kunnen thuisblijven. M'n maag was echt wel slecht toen
Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker?

Old Post Jan-16-2005 15:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Enneuh, gister was t ook weer zo ver. Gevolg: vandaag ne goeie harde kater... maar ja, dat gaat wel over zeker?

tuurlijk gaat dat over in mijn geval ist dan veel melk drinken en misschien een dafalgan of 2 en dan gewoon ja... véél drinken (niet alcoholisch welteverstaan ) en als ik er dan klaar voor ben, wat eten en dan ist meestal in orde good luck

Old Post Jan-16-2005 16:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Voor het slapengaan een liter water drinken helpt bij mij altijd tegen hoofdpijn de volgende dag, en ook m'n maag is dan merkelijk minder weerspannig...

Old Post Jan-16-2005 18:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Meermaals meegemaakt, alleen het ambulance gedeelte niet (al een chance).
Heb eens gewoon een hele nacht in de regen zitten overgeven omdat ik zo ziek was, ben daarna een hele week kunnen thuisblijven. M'n maag was echt wel slecht toen

hahahaha.
kewl... een drinkzuster gevonden
mja, aan mijn verhaal zat nog een genant stukje ook

toen ik was gaan liggen was het zo erg geworden, dat er ineens wit schuim uit men mond kwam (zo begaaid was ik) en men vrienden maar lachen
mja de kempen.. nooit enige manieren gehad hier

Old Post Jan-16-2005 19:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas
hahahaha.
kewl... een drinkzuster gevonden
mja, aan mijn verhaal zat nog een genant stukje ook

toen ik was gaan liggen was het zo erg geworden, dat er ineens wit schuim uit men mond kwam (zo begaaid was ik) en men vrienden maar lachen
mja de kempen.. nooit enige manieren gehad hier

joa da's woa

Allez jong, misschien moeten we Lizzy is uitnodigen voor een van onze beruchte "get drunk in anvers en voos doen in 't midden van 't stad"-nights

Old Post Jan-16-2005 20:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

^zou iemand anders da wel aankunnen?

Old Post Jan-16-2005 20:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

rofl, schuim

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jan-16-2005 21:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Medische Thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSander Kleinenberg playlist ID #2 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackiio - "At The End" (Michael Woods Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:58.

Forum Rules: