Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
je vergeet milk inc. - walk on water
en doe voor mij maar:
Marco V - Simulated
Jan-14-2005 17:28
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
quote:
Originally posted by jp
DJ Sammy - Heaven
Three Drives - Greece 2000
Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God
Paul van Dyk - For an angel
Milk inc. - Walk on water
Marco V - Simulated
Push-Universal Nation
___________________
Jan-14-2005 19:21
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
doe mij dan maar Urban Cookie Collective - The Key The Secret
Of Cj Bolland - The Prophet
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
Jan-14-2005 19:40
Bailey
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam
Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.
Line up:
- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.
Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...
Jan-14-2005 20:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.
Wanneer? In je dromen
Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b
Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus
Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw
Jan-14-2005 21:20
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
quote:
Originally posted by moogwai Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.
Wanneer? In je dromen
Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b
Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus
Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw
Ik denk nou precies hetzelfde! Een classics b3b set van 'De Grote Drie' Ik doe het gewoon van 20.00 tot 08.00 in een gezellige kleine club voor een paar honderd echte liefhebbers die verplicht bij elke plaat staan te springnichten! Met hele dikke vette lasers er dan wel weer bij
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Jan-14-2005 22:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Bailey
Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.
Line up:
- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.
Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...
Aparte combinatie en volgorde van DJ's
Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-15-2005 00:51
Bailey
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
Aparte combinatie en volgorde van DJ's
Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......
Tja de hele avond alleen maar trance/techno/hardstyle wordt al snel saai. Enne ik heb zojuist besloten dat dit feest maar 2x per jaar moet plaatsvinden. De zomer editie op het Nature One terrein.
Jan-15-2005 02:36
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
9:00-10:00 Benjamin Bates
10:00-11:00 Erick E
11:00-11:30 Rank 1 Live
11:30-12:30 Misja Helsloot
12:30-13:00 Cygnus X Live
13:00-14:00 Paul van Dyk
14:00-14:45 Chicane Live
14:45-16:00 Junkie XL (live show met verschillende artiesten)
16:00-18:00 Ferry Corsten
18:00-19:00 Armin van Buuren
19:00-20:00 M.I.K.E./Push Live
20:00-21:00 Tiesto
21:00-22:00 Mark Norman
22:00-00:00 Cosmic Gate
00:00-1:00 Filterheadz
1:00-3:00 Marcel Woods
3:00-6:00 Marco V
6:00-9:00 Alle DJ's en Live acts op het podium en er word een vette b2b sessie gehouden met live-invloeden...en alleen maar klassiekers
Drank 1 euro
People: alleen door mij geselecteerde mensen (jullie mogen ook wel komen)
(blijven dromen...)
Jan-15-2005 11:45
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
waarom veeel djs maar 1 uur?? , doe gewoon 2 areas of skip een paar.
Jan-15-2005 11:55
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Muppy
00:00-1:00 Filterheadz
Neem dan een echte techno-dj
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-15-2005 11:59
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by New Wave
Neem dan een echte techno-dj