Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

je vergeet milk inc. - walk on water

en doe voor mij maar:
Marco V - Simulated

Old Post Jan-14-2005 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

quote:
Originally posted by jp



DJ Sammy - Heaven
Three Drives - Greece 2000
Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God
Paul van Dyk - For an angel
Milk inc. - Walk on water
Marco V - Simulated


Push-Universal Nation


___________________

Old Post Jan-14-2005 19:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters



Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands

doe mij dan maar Urban Cookie Collective - The Key The Secret

Of Cj Bolland - The Prophet


___________________

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jan-14-2005 19:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam

Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.

Line up:

- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.

Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...

Old Post Jan-14-2005 20:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.

Wanneer? In je dromen

Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b

Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus

Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw

Old Post Jan-14-2005 21:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?



Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland

quote:
Originally posted by moogwai
Waar? In de vetste club ter wereld (geen idee welke, want ik ben nog niet overal geweest In ieder geval ergens waar het geluid perfect is! Vooralsnog Pacha La Pineda, Salou dus.

Wanneer? In je dromen

Wie? Armin van Buuren, Ferry Corsten en Tiesto b3b

Wat? ja wat wordt er gedraait! Alle grote trance hits van de afgelopen jaren dus

Hoe? Je muziekgeheugen wordt eerst gewist, dus alles klinkt als gloedjenieuw


Ik denk nou precies hetzelfde! Een classics b3b set van 'De Grote Drie' Ik doe het gewoon van 20.00 tot 08.00 in een gezellige kleine club voor een paar honderd echte liefhebbers die verplicht bij elke plaat staan te springnichten! Met hele dikke vette lasers er dan wel weer bij


___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!

Old Post Jan-14-2005 22:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Bailey
Mijn ideaal feestje wordt gehouden in de Westfalen Halle te Dortmund (Mayday), puur vanwege het geluid daar.

Line up:

- Deep Dish: Lekkere warm-up gegarandeerd.
- Bad Boy Bill: Dansbaar als wat.
- Montana: Als ie maar zijn Funky shit draait. Zwaar ondergewaardeerd die gozert.
- Marco V: Altijd goed.
- Tiesto: Maar dan alleen als ie een Energy 2000 achtig setje draait.
- Chris Liebing: Aub net als Mayday 2004.
- Charly Lownoise. Laatste energie eruit beuqen en dan afsluiten met Wonderfull Days.

Dus voor de TA-megamix: Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull days...


Aparte combinatie en volgorde van DJ's

Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-15-2005 00:51 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bailey
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by SnuggLe
Aparte combinatie en volgorde van DJ's

Wetfalenhallen zijn cool, vooral die tribunes.
Maar het geluid kan je overal inpompen hoor.......


Tja de hele avond alleen maar trance/techno/hardstyle wordt al snel saai. Enne ik heb zojuist besloten dat dit feest maar 2x per jaar moet plaatsvinden. De zomer editie op het Nature One terrein.

Old Post Jan-15-2005 02:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bailey Click here to Send Bailey a Private Message Add Bailey to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

Locatie: Mysteryland Heuvel (waar normaal Q-dance staat)

Tijd: 9:00-9:00

Line-up:

9:00-10:00 Benjamin Bates
10:00-11:00 Erick E
11:00-11:30 Rank 1 Live
11:30-12:30 Misja Helsloot
12:30-13:00 Cygnus X Live
13:00-14:00 Paul van Dyk
14:00-14:45 Chicane Live
14:45-16:00 Junkie XL (live show met verschillende artiesten)
16:00-18:00 Ferry Corsten
18:00-19:00 Armin van Buuren
19:00-20:00 M.I.K.E./Push Live
20:00-21:00 Tiesto
21:00-22:00 Mark Norman
22:00-00:00 Cosmic Gate
00:00-1:00 Filterheadz
1:00-3:00 Marcel Woods
3:00-6:00 Marco V
6:00-9:00 Alle DJ's en Live acts op het podium en er word een vette b2b sessie gehouden met live-invloeden...en alleen maar klassiekers

Drank 1 euro

People: alleen door mij geselecteerde mensen (jullie mogen ook wel komen)

(blijven dromen...)

Old Post Jan-15-2005 11:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

waarom veeel djs maar 1 uur?? , doe gewoon 2 areas of skip een paar.

Old Post Jan-15-2005 11:55 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Muppy

00:00-1:00 Filterheadz


Neem dan een echte techno-dj


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-15-2005 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Neem dan een echte techno-dj


niks techno...

het is alles trance wat de klok slaat

Old Post Jan-15-2005 12:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Houseparty van je dromen.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome nice trance... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInner State - "Changes" (John O'Callaghan Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:52.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!