Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraag het Duncan - De antwoorden
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by HBtje
Ben t lekker eens met siesta

Die hele gang van new wave en snuggle enzo wordt ik ook steeds meer moe van maarja... alleen maar zeiken zeiken zeiken, als je niet van trance houdt (en dat weten we dat jullie er niet van houden) reageer dan gewoon niet

Sjezus, wat heb IK hier in hemelsnaam weer mee te maken?
Weet je, de enige die daar steeds een probleem van maakt en het oprakelt ben jij, dus ga gewoon ergens onder een steen je puistjes uitknijpen of maak jezelf van kant, want niemand hier heeft wat aan je opmerking, die nog behoorlijk offtopic is.

Zoals je het zelf zegt: reageer dan gewoon NIET. Jij zou dat zelf ook eens moeten kunnen, in plaats van als een lul op wielen iedere keer 'eensch' of 'eens' te roepen.

ontopic
Wat heeft Enschede er nu weer mee te maken?

Ben overigens benieuwd of dit nu ook weer de nieuwe hype slash mode wordt, 'meer contact met je achterban'.
Mis overigens de vraag van: Duncan, wat heb je allemaal geleerd van deze vragen. Oftewel: welke bagage neemt hij mee voor de toekomst. Want de strekking van de vragen is nou niet bijster positief.....

Old Post Jan-18-2005 06:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjezus, wat heb IK hier in hemelsnaam weer mee te maken?
Weet je, de enige die daar steeds een probleem van maakt en het oprakelt ben jij, dus ga gewoon ergens onder een steen je puistjes uitknijpen of maak jezelf van kant, want niemand hier heeft wat aan je opmerking, die nog behoorlijk offtopic is.

ik offtopic ? hahahahahaha je hebt t niet echt door he, jij bent af en toe al net zo kansloos als new wave, en vanwege deze post van jouw plaats ik je zo in t zelfde hoekje... gast.... ga huilen ofzo

Old Post Jan-18-2005 06:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ban gewoon weer eens wat van die kansloze rukkers...

Old Post Jan-18-2005 10:35 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by eXos
Ban gewoon weer eens wat van die kansloze rukkers...

nee maar dan zouden we jou gezelligheid moeten missen he

Old Post Jan-18-2005 10:38 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
nee maar dan zouden we jou gezelligheid moeten missen he

Sja, kan je merken hoe vaak ik hier nog kom

Old Post Jan-18-2005 13:30 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Wel goede vragen en leuk interview om te lezen

Old Post Jan-18-2005 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magicbas
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Interresant interview! Gisteravond begonnnen, nu pas klaar :P

jammer van de rest van de draad

Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)

Old Post Jan-18-2005 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magicbas Click here to Send Magicbas a Private Message Visit Magicbas's homepage! Add Magicbas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by HBtje
ik offtopic ? hahahahahaha je hebt t niet echt door he, jij bent af en toe al net zo kansloos als new wave, en vanwege deze post van jouw plaats ik je zo in t zelfde hoekje... gast.... ga huilen ofzo

Ik heb het helemaal door, ik weet hoe irritant ik kan zijn, maar wat heeft dat in HEMELSNAAM met dit topic te maken? Waarom moet mijn naam hier ineens? Wie rakelt nu vanalles op? Ik zeg toch ook niet in ieder topic 'lijkt wel op die loser van een HB', of wel dan? Dus wat lul je dan ontzettend dom uit je nek gozer!

En bannen: als ik HB zou kunnen bannen, had ik het allang gedaan...! Tijd dat jij weer moddereter wordt Petrus.

Last edited by SnuggLe on Jan-18-2005 at 18:13

Old Post Jan-18-2005 18:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Oke, en nu wel ontopic want door een paar storende elementen in deze thread gaat het nergens meer over:

Ik heb nu het hele interview gelezen, en ik moet zeggen hulde voor de manier waarop, maar ik blijf Duncan nog steeds een raar mannetje vinden. Het gebaar is leuk, maar de persoon wordt er niet minder om. Hij lult zichzelf een paar keer flink tegen, bijvoorbeeld als hij het heeft over "Hoort dat wel bij uitgaan? Dat moeten we bekijken", en vervolgens wel de Clio cup steunen.
Daarnaast is een beetje kritiek op UDC niet verkeerd, maar dit is echt geen opbouwende kritiek of wat. Echt bij ieder antwoord wordt of UDC direct of indirect (Dancevalley) zwartgemaakt. Dat is gewoon jammer. Dan zit Duncan te zeiken over azijnpissers op fora maar doet hij echt precies hetzelfde. Dat kan je ook goed zien bij dat stukje over hooligans. Het gaat over ID&T, maar toch even Extrema en UDC er weer bij halen. Van die subtiele hintjes, bv het woord 'membership' aan het einde van die vraag, als verwijzing naar UDC. Echt te jammer, het doet voor mij heel veel af van de geloofwaardigheid van dit verhaal. Nu zo ineens zouden we allemaal weer helemaal lyrisch moeten zijn over de Heer Stuttenheim en zijn hele bedrijf. Mooi niet dus.
Mooi voorbeeld daarvan, dit citaat:

quote:
Die line-up was goed maar dan staat Sven Vath daar voor nog geen vijfentwintighonderd mensen in de Main. Dat was een schande! Op dat moment is het afbreuk aan de hele dance, aan DJ's, aan iedereen, schofferen. Schermen in de Main met continu alleen maar Vodafone. Ik kan daar echt niet meer tegen. Ik heb daar ook echt niets mee. En ik heb ook echt iets van 'ga voor mij een schoenenfabriek beginnen, of doe wat anders', of vindt mensen die tenminste nog passie voor het vak hebben. Maar alleen maar DJ's boeken en daar maar overheen gaan. "

Kijk, even UDC afzeiken dus. Maar dan heeft hij het over Vodafone. Kerel, steek de hand eens in eigen boezem! Ik ben voor de gein gratis naar N-Joy gegaan, je zag alleen maar reclame! En een Renault Clio die uit het dak komt zetten op Sensation, waarvoor de muziek uitgaat. Nee dat is fijn! Heel makkelijk om zoiets te roepen over anderen...En 2500 in de main: so what!?

Plus de zinsnede van "Ja als je het niet bevalt koop het dan niet of loop dan weg" is makkelijk gezegd en daar zit ook een kern van waarheid in, maar ID&T overheerst de markt zo erg, dat is niet normaal. Dus weglopen kan je bijna niet. Dit vond ik ook wel een mooie:

quote:
Dat op forums topics komen met 'is het al uitverkocht of niet?' Kennelijk vindt het publiek het ook belangrijk om onderdeel te zijn van iets dat uitverkocht is of niet. Het heeft voor een deel te maken met erbij willen horen, ik denk dat dit nu verandert.

Daar heeft hij wel een punt. Het is voor veel mensen die niet echt veel naar House luisteren ... die 'erbij willen horen'. Zo gaf ik eens het voorbeeld dat ik 10x werd gevraag door mensen die nooooooooooit naar housefeesten gingen 'of ik meeging naar Innercity'. Tsja... wat ben je dan eigenlijk? Wat heb je dan? Dan kan Duncan house wel een echte stroming noemen die nooit meer weggaat, maar je publiek is zo wispelturig als wat. Komt er nu iets heel nieuws, dan laten dat soort mensen house als een baksteen vallen. Dus een vaste achterban is er wel, maar die is niet zo groot als Duncan hem wil doen voorkomen. Dat sluit mooi bij dit citaat aan:

quote:
Laatst in het Gelredome, de mensen kwamen ook écht voor hem en zijn muziek. Daar is Tiësto zelf ook de mist mee ingegaan. Door een diepe set te gaan draaien terwijl de mensen voor 'Love comes again' kwamen. De mensen willen liedjes.

Overigens vind ik een groot onderscheid zitten tussen house en dance, waar dance meer de commerciele kant is, en daar wordt toch meer over gepraat. Maar oke, laten we die hokjesdiscussie niet weer aanzwengelen.

quote:
"Omdat het steeds uitverkocht ging. En voor het gemak zeg je elk jaar weer 'doe maar vijf procent of tien procent omhoog'. Op een gegeven moment dachten we niet eens meer in procenten maar zeiden we, 'doe maar vijf euro erbij'. Maar dat zie je nu overal. In de kledingbranche is er een zware inflatiecorrectie gaande. De horeca heeft hem al gehad en wij moeten hem ook toepassen. Op dat punt zijn wij ook gewoon een vak en een branche.

Tsja, omdat 'we een vak en een branche zijn' kunnen we alles zo omhoog gooien? Tuurlijk gaat het om geld, je zal mij niet horen zeggen dat het daar niet om gaat, maar wat ik zeg: in de gunst komen van je achterban, ergens voor staan, een missie hebben, is dat niet belangrijker? Hij zegt wel dat hij respect heeft voor Awakenings (Rocco Veenboer), maar hij moet niet lullen want ook ID&T kan dat soort dingen doen! Waarom doen ze het dan niet???

Mijn sollicitaties gaan zo slecht, maar gezien het citaat over iemand van 23 die ze zochten: "Wij hebben de fout gemaakt om weer te denken dat we het even zouden doen. Er moet iemand komen van een jaar of 23, die zoeken we trouwens dus bij deze 'gezocht!', die mij kan vertellen wie we moeten hebben en hoe het eruit moet zien." wil ik wel solliciteren bij ID&T hoor

Oh, en wat korte vragen:
Innercity Keulen: Que??? Concurrentie voor Mayday???
Mysteryland Ruigoord, was dat 2002...?
Duncan zegt " Ik hou heel erg van techno en progressive, toch wel iets diepere muziek.", nou dat is dan zeker NIET te merken aan zijn lineups! Het is meer trance en club (en wat er maar geld binnenbrengt) bij hem lijkt het.....

Old Post Jan-18-2005 18:10 
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe

Innercity Keulen: Que??? Concurrentie voor Mayday???
Mysteryland Ruigoord, was dat 2002...?
Duncan zegt " Ik hou heel erg van techno en progressive, toch wel iets diepere muziek.", nou dat is dan zeker NIET te merken aan zijn lineups! Het is meer trance en club (en wat er maar geld binnenbrengt) bij hem lijkt het.....

Innercity Keulen was toch een onderdeel van de geflopte innercity european tour (1999??) ze zouden daarbij ook nog naar Israel enzo..

Mysteryland, geen idee

Tja.. hij mag dan wel van die muziek houden, maar hij moet ook om het bedrijf denken, toen Hardcore niet meer 'scoorde' zijn ze ook overgestapt met ID&T..
Hij maakt die feestjes tenslotte niet alleen voor zichzelf

Old Post Jan-18-2005 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraag het Duncan - De antwoorden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help whats this tune?? [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNo One Driving - "Playa Sol" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:46.

Forum Rules: