Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Creamfields23
Dit zou bij mij zeker in de smaak vallen, lekker de dj's set vam 2 uur of meer laten draaien.

Zou inderdaad een goed plan zijn. Lekkere lange setjes, zodat elke dj goed zijn eigen set kan opbouwen

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jan-25-2005 22:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

wat dance valley nieuws:

Beste UDC Member,

Zoals je zult weten zijn nu alle obstakels uit de weg geruimd en de vergunningen rond. Het is een feit! Dance Valley Festival, het Woodstock van de Dance , zal dit jaar een meerdaags evenement worden. Op 5, 6 en 7 augustus zal heel dance-minnend Nederland in recreatiegebied Spaarnwoude neerstrijken om een weekend lang te genieten van de beste dance-acts.
De reguliere kaartverkoop voor Dance Valley 2005 begint op zaterdag 5 maart. Omdat er slechts een beperkt aantal weekendkaarten (incl. camping) beschikbaar zijn krijg jij als Member exclusief de mogelijkheid om al vanaf 1 februari je weekendtickets te reserveren. Dit aanbod is alleen geldig voor leden van de UDC Memberclub en geldt alleen voor de weekendkaarten.
Het eerste weekend van augustus 2005 zal als volgt verlopen: Op vrijdag 5 augustus opent het campingterrein om 10.00 uur. Het festivalterrein opent haar poorten om 13.00 uur (voor de vrijdag zijn er slechts 15.000 kaarten beschikbaar en zal dan ook alleen het benedenveld opengesteld worden). De line-ups zullen op een later tijdstip bekendgemaakt worden, maar uiteraard zijn op zowel de vrijdag als de zaterdag de nationale & internationale toppers aanwezig. Om 00.00 uur wordt het festivalterrein gesloten. Op de camping zullen er echter nog diverse activiteiten zijn.

Op zaterdag 6 augustus opent het festivalterrein, zoals gebruikelijk, om 10.00 uur haar deuren en gaan we verder waar we vrijdagavond gebleven zijn........ Rond 23.00 uur zullen de laatste bassen door de vallei heen rollen en zit het er voor de meeste bezoekers weer op. De weekenders kunnen echter nog de nacht op de camping doorbrengen.

Tsja, en dan zondag wakker worden, een ontbijtje, de tent inpakken en dan zit het er echt op en zal het weer een jaar duren ........ (denk er overigens wel om dat je voor 14.00 uur wakker bent, want om 15.000 uur moet je het campingterrein hebben verlaten).

Omdat dit, zoals gezegd, een beperkt aantal kaarten betreft is het verstandig om niet te lang te wachten met het reserveren van jouw weekendkaarten. Denk er wel aan dat je eventuele verlenging van je lidmaatschap voldaan dient te zijn als je gebruik wilt maken van dit aanbod.

Tickets

Er zijn voor Dance Valley 2005 2 verschillende tickets verkrijgbaar.

Weekend-ticket (€ 95,00 excl. servicekosten)
Met dit ticket kun je vrijdag en zaterdag naar het festival & tevens van vrijdag tot zondag op de camping verblijven.

Zaterdag-ticket (€ 62,50 excl. servicekosten)
Met dit ticket kun je het festival op zaterdag bezoeken. De kosten voor een weekendkaart zullen € 95 bedragen.

Voor de vrijdag zijn er dus geen aparte tickets verkrijgbaar !

Veelgestelde vragen

Ik kom het hele weekend maar ik wil niet op de camping slapen, kan dit ?
Helaas kan dit niet. De vergunning voor het meerdaagse festival in 2005 is door de gemeente verstrekt op de voorwaarde dat de bezoekers van het festival op vrijdag op de camping verblijven. Je hebt dan ook slechts eenmalig toegang tot het festival- en campingterrein. Na het verlaten van het terrein heb je geen toegang meer.

Kan ik ook alleen de zaterdagnacht op de camping verblijven?
Ja dat kan. Uiteraard moet je wel in het bezit zijn van een weekend-ticket. Let ook op de tijden waarop je met je kampeerspullen toegang hebt tot de camping:
vrijdag 5 augustus 10.00 uur tot 22.00 uur
zaterdag 6 augustus 08.00 uur tot 20.00 uur

Ik heb een caravan, mag deze ook het campingterrein op ?
Nee, alleen tenten zijn toegestaan (caravans, vouwwagens, campers etc. dus niet)

Welke faciliteiten zijn er op de camping ?
Er zullen een groot aantal faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Hou de UDC nieuwsbrief en website hier voor in de gaten. Uiteraard zijn er aanwezig:

toilletten (gratis)
douches (tegen betaling)
mini-supermarkt
campingwinkel
lockers

Houdt op dinsdag 1 februari je mailbox in de gaten voor meer informatie rondom deze exclusieve memberactie.

Groetjes en hopelijk tot Dance Valley!
UDC Memberclub

Tjah, ik had hele hoge verwachtingen maar nu wordt het wel minder.

*Alleen tentjes op de camping
*Mainstage niet open op vrijdag

Ik had toch echt een vette after in gedachten op de camping met me draaitafels. Jah dan moet ik naar nature one gaan jah. Maar heel hakkuhbar nederland gaat daar tegenwoordig heen en Nature One trekt mij gewoon weg niet echt.

Old Post Jan-28-2005 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basvh
Tjah, ik had hele hoge verwachtingen maar nu wordt het wel minder.

*Alleen tentjes op de camping
*Mainstage niet open op vrijdag

Ik had toch echt een vette after in gedachten op de camping met me draaitafels. Jah dan moet ik naar nature one gaan jah. Maar heel hakkuhbar nederland gaat daar tegenwoordig heen en Nature One trekt mij gewoon weg niet echt.

Inderdaad, behoorlijk Nazipraktijken (zegt New Wave hier).
Beetje jammer...dan zal de lineup van vrijdag wel niet veel zijn dan. Of als ze echt alles verspreiden over 2 dagen, is de zateradg minder geworden, maar nog wel net zo duur: het gaat allemaal om het geld weer! (zegt SnuggLe)

Old Post Jan-28-2005 21:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Slappe hap dan dat je het terrein niet af mag... En dat je niet alleen vrijdag kunt bijvoorbeeld. Ik was dus echt niet van plan te gaan creperen daar in een tentje, dus ben ik 'veroordeeld' tot alleen de zaterdag...

Old Post Jan-28-2005 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by SnuggLe
Inderdaad, behoorlijk Nazipraktijken (zegt New Wave hier).
Beetje jammer...dan zal de lineup van vrijdag wel niet veel zijn dan. Of als ze echt alles verspreiden over 2 dagen, is de zateradg minder geworden, maar nog wel net zo duur: het gaat allemaal om het geld weer! (zegt SnuggLe)

sjah dit zijn veronderstellingen. misschien is de line up op vrijdag wel super vet. ze kunnen denk ik niet met een klote line up aankomen aangezien mensen zich dan bekocht voelen.

Old Post Jan-29-2005 11:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by basvh
sjah dit zijn veronderstellingen. misschien is de line up op vrijdag wel super vet. ze kunnen denk ik niet met een klote line up aankomen aangezien mensen zich dan bekocht voelen.

Misschien. Misschien zijn de bananen krom. Misschien is het, ondanks wat jij denkt in jou post, wel ontzettend vet. Misschien stort er wel een vliegtuig neer op dat hele mainstage. Misschien wordt je morgen overreden door een truck en kan je niet eens gaan. Oftewel: jou posts zijn net zoveel veronderstellingen Bas. Alles wat je in de toekomst praat is een veronderstelling.

Old Post Jan-29-2005 13:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by SnuggLe
Misschien. Misschien zijn de bananen krom. Misschien is het, ondanks wat jij denkt in jou post, wel ontzettend vet. Misschien stort er wel een vliegtuig neer op dat hele mainstage. Misschien wordt je morgen overreden door een truck en kan je niet eens gaan. Oftewel: jou posts zijn net zoveel veronderstellingen Bas. Alles wat je in de toekomst praat is een veronderstelling.

ach de line up van dance valley is nog nooit echt tegengevallen. En MISSCHIEN is het juist wel makkelijker om top djs op vrijdag te krijgen. wie weet

Old Post Jan-29-2005 14:35  Netherlands
basvh

schop.

eerste 100% officiele naam:

chris liebing

(misschien meganite tentje?)

Old Post Mar-03-2005 00:14  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

Morgen wordt de line up al bekend gemaakt.

Old Post Mar-04-2005 09:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

...en dan start ook de kaartverkoop... ff afwachten dan maar!
Andere jaren was de kaartverkoop volgens mij vaak al gestart voordat (gehele) line up bekend was

Old Post Mar-04-2005 10:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Inderdaad, ze zijn vroeg met de line-up dit jaar! Ben wel erg benieuwd wie er nu weer allemaal komen...

Old Post Mar-04-2005 14:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ik heb hele hoge verwachtingen, dus hopelijk kunnen ze die waar maken

Old Post Mar-04-2005 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley 2005! 3 dagen!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis brilliant tune needs ID. [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMEO - Sleepless (John Johnson Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:25.

Forum Rules: