Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ



Registered: Mar 2002
Location: Leiden

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Get the Picture



Whahahahaha, ubermasterlijk filmpje


___________________
DJ Arjan Kreischer.com is online!

Old Post Jan-20-2005 20:34 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Al is de tasjesdief nog zo snel..... mijn bumper achterhaalt hem wel.
Ook bebloed plakt deze stikker goed.
Met mijn auto in m'n achteruit gaat ons land er op vooruit.
Een tasjesdief zonder verstand raakt hier meer kwijt dan alleen een hand.
Bescherm de buit, rijd achteruit.
Ik rij je plat als je wat van me jat!
Tas er uit? Achteruit!
Achteruitrijden wordt leuker met achter je een geitenneuker!!
Een tasje stelen maakt meer kapot dan je lief is.
LET OP: Zwenkt naar het oosten.


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Jan-21-2005 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magicbas
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Ergens in Amstelveen

Lol, zitten een paar goeie tussen Cosmic

Ff laten printen, en bumper stickers van maken


___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition

Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)

Old Post Jan-22-2005 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magicbas Click here to Send Magicbas a Private Message Visit Magicbas's homepage! Add Magicbas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by Remy D
Hulde, de vrouw is weer op vrije voeten.


Vogelvrij verklaard bedoellie zekah?:P


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jan-23-2005 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LegAcyofTrAnce
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Groningen, The Ntherlands

Ik sluit me aan bij Trancezoner..
Het is toch absurd.. Die vrouw had hem nooit willen doden..
Ze zeggen ook dat er sprake is van een 'Ongeval'.. Ik zeg ook maar eigen schuld dikke bult!


___________________
Trance will Never Die

Old Post Jan-23-2005 17:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for LegAcyofTrAnce Click here to Send LegAcyofTrAnce a Private Message Add LegAcyofTrAnce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce
Ik sluit me aan bij Trancezoner..
Het is toch absurd.. Die vrouw had hem nooit willen doden..
Ze zeggen ook dat er sprake is van een 'Ongeval'.. Ik zeg ook maar eigen schuld dikke bult!


Pfff...dat is echt onzin. Hoe weet jij nou dat ze hem nooit dood had willen rijden? Dat kan elke gek wel zeggen. Het is gewoon fout dat die vrouw wordt vrijgelaten. Eerst al dat gezeik vanuit de overheid dat je niet voor eigen rechter mag spelen en nu laten ze die vrouw lopen. Het is gewoon een schande!

Old Post Jan-23-2005 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Pfff...dat is echt onzin. Hoe weet jij nou dat ze hem nooit dood had willen rijden? Dat kan elke gek wel zeggen. Het is gewoon fout dat die vrouw wordt vrijgelaten. Eerst al dat gezeik vanuit de overheid dat je niet voor eigen rechter mag spelen en nu laten ze die vrouw lopen. Het is gewoon een schande!


Helemaal mee eens!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-23-2005 17:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

lol altijd dat "zo hoort het" praat. .

Old Post Jan-23-2005 17:54 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lol altijd dat "zo hoort het" praat. .


Tsja, dat heet RECHTSSTAAT, democratische rechtsstaat zelfs. Ooit gehoord van Trias Politica, oftewel machtenscheiding? Dat zorgt dat de overheid niet zomaar mensen op kan pakken, dat alles ergens op gebaseerd is (op de wet) en dat iedereen dezelfde rechten heeft.

Maarja, dat zal wel zijn.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-23-2005 18:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, dat heet RECHTSSTAAT, democratische rechtsstaat zelfs. Ooit gehoord van Trias Politica, oftewel machtenscheiding? Dat zorgt dat de overheid niet zomaar mensen op kan pakken, dat alles ergens op gebaseerd is (op de wet) en dat iedereen dezelfde rechten heeft.

Maarja, dat zal wel zijn.


jawel dat ken ik allemaal wel, maar wordt beetje gek dat iedereen elkaar na lult over dit en dat en hoe het wel moet. Maar regels zijn er om te breken toch . maar zonder gekheid in principe heb je wel gelijk maar ik vind dit een zwakheid van de rechtsstaat. Maar dat is wel vaker gebleken want hoe moet je je tegenwoordig nog verdedigen? Als je wordt aangevallen en je hoekt die ander neer zit je zelf ook nacht in de cel als het tegenzit, dit soort dingen bedoel ik. Vind ik een zwakte van de rechtsstaat.

Old Post Jan-23-2005 18:05 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jawel dat ken ik allemaal wel, maar wordt beetje gek dat iedereen elkaar na lult over dit en dat en hoe het wel moet. Maar regels zijn er om te breken toch . maar zonder gekheid in principe heb je wel gelijk maar ik vind dit een zwakheid van de rechtsstaat. Maar dat is wel vaker gebleken want hoe moet je je tegenwoordig nog verdedigen? Als je wordt aangevallen en je hoekt die ander neer zit je zelf ook nacht in de cel als het tegenzit, dit soort dingen bedoel ik. Vind ik een zwakte van de rechtsstaat.


Wat ik in dit geval zwakte vind van de rechtstaat is dat ze niet vasthouden aan één beleid. Ze doen steeds weer anders. En ik denk dat je toch wel een lijn moet trekken.

Old Post Jan-23-2005 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jawel dat ken ik allemaal wel, maar wordt beetje gek dat iedereen elkaar na lult over dit en dat en hoe het wel moet. Maar regels zijn er om te breken toch . maar zonder gekheid in principe heb je wel gelijk maar ik vind dit een zwakheid van de rechtsstaat. Maar dat is wel vaker gebleken want hoe moet je je tegenwoordig nog verdedigen? Als je wordt aangevallen en je hoekt die ander neer zit je zelf ook nacht in de cel als het tegenzit, dit soort dingen bedoel ik. Vind ik een zwakte van de rechtsstaat.


Daar ben ik het ook wel mee eens hoor.
Soms moeten uitzonderingen kunnen, maar weet je, iedereen roept nu als een kop zonder kop. Laat die rechters en het OM gewoon hun werk doen, iedereen roept dat ze het WEL of NIET met opzet deed. Dat weet helemaal niemand, iedereen kan alleen maar gissen...

De media en de mening van het volk mag af en toe wel eens meespelen ja, maar toch.......ik weet het niet. Als je dit soort dingen toelaat kan het allemaal komen tot anarchie op den duur (oke, overdreven dan).


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-23-2005 18:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vrouw rijdt overvaller doood
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacknice chill track [2004] [13]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFilterheadz - "Yimanya" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!