Zozo, ik heb ook ff een tijdje niet meer t forum gechecked..
Ik wil Obi iig bedanken voor de kritiek die hij uiteindelijk gegeven heeft! Zo weet ik tenminste wat ik zou kunnen verbeteren!!
Ik vind natuurlijk ook dat iedereen een mening mag hebben en respecteer dit ook, maar als je deze onderbouwd oogst je wel meer respect.
Ik heb de cd hoesjes gemaakt met een heel simpel programma en bijna met alleen met de commando's knippen, plakken en kleur veranderen..
Ik heb nauwelijks ervaring met design en het gebruik van mooie filters door een prog als Photoshop.
Ik moet je op een aantal punten ook gelijk geven, maar aangezien het programma waarmee ik werk zo zijn beperkingen heeft kan ik ook niet alles 
Wat betreft de zijkantjes is het zeker beter om ze wat lichter te maken zodat de tekst beter over zal komen.
Als ik cd hoesjes maak, maak ik de achterkantjes meestal wat lichter zodat de tekst beter te lezen is. In dit geval heb ik daar geen aandacht aan besteed..
Ik heb de hoesjes gemaakt met behulp van een heel simpel progje (iPhoto Express) en wil t ook niet als art-work bestempelen. Die kartelranden langs de 'pod' vind ik ook niet mooi, maar dat is nou eenmaal het programma.. Ik zou graag ook eens met PhotoShop willen werken, maar daar heb ik helaas de tijd niet echt voor..
Die zgn lensflare vind ik zelf wel mooi, maar ik heb hem niet gebruikt (die mogelijkheid had ik niet eens), t zat gewoon al in de pic..
iig bedankt voor de opbouwende kritieken van jullie en ik zal kijken of ik er wat aan kan veranderen..Dat zal wel in t weekend worden aangezien ik doordeweeks errug druk ben met m'n stage