Dus ik denk dat er weldegelijk geluisterd wordt naar de "publieke opinie".
ze kunnen natuurlijk ook niet veel anders, ik bedoel, ze moeten toch geld verdienen (het is tenslotte een bedrijf, geen ideële organisatie), en zonder publiek kan dat niet
Nov-05-2001 16:43
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ze kunnen natuurlijk ook niet veel anders, ik bedoel, ze moeten toch geld verdienen (het is tenslotte een bedrijf, geen ideële organisatie), en zonder publiek kan dat niet
het is inderdaad niet meer dan logisch nee. Daar druk jij een punt!
maar goed waar het mij dus meer om gaat... wat boeit het nou wanneer ID&T een keer met een line-up of feest komt wat tegenvalt. Ze zijn niet de enige die feesten organiseren; er zijn bijna iedere week wel hele leuke (kleinere) feesten waar je het net zo (of misschien wel meer) naar je zin kunt hebben.
Sommige mensen (en dan doel ik niet expliciet op mensen van dit board)doen net alsof de wereld vergaat al is de line-up van bijvoorbeeld Sensation of Innercity niet wat ze ervan verwacht hadden. Dan ga je toch lekker niet, er zijn genoeg andere feesten!
Nov-05-2001 16:56
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx
er zijn bijna iedere week wel hele leuke (kleinere) feesten waar je het net zo (of misschien wel meer) naar je zin kunt hebben!
Helemaal mee eens Jukx. De feesten die bijv. Q-dance organiseert zijn echt enorm vet. Vooral als ze in de Heineken Music Hall worden gehouden, dan is het haast al zeker dat ik ook moet komen .
GReeTZ
Nov-05-2001 17:18
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jukx
het is inderdaad niet meer dan logisch nee. Daar druk jij een punt!
maar goed waar het mij dus meer om gaat... wat boeit het nou wanneer ID&T een keer met een line-up of feest komt wat tegenvalt. Ze zijn niet de enige die feesten organiseren; er zijn bijna iedere week wel hele leuke (kleinere) feesten waar je het net zo (of misschien wel meer) naar je zin kunt hebben.
Sommige mensen (en dan doel ik niet expliciet op mensen van dit board)doen net alsof de wereld vergaat al is de line-up van bijvoorbeeld Sensation of Innercity niet wat ze ervan verwacht hadden. Dan ga je toch lekker niet, er zijn genoeg andere feesten!
Daar wil ik even op inspringen, die reactie kan ik opzich wel begrijpen van vele van ons..ook van mij.
Betreft de line ups, wij en vele andere hebben een hoge verwachting van die line ups.
Vorig jaar Innercity vond ik cool, dan verwacht je dat de volgende nog cooler is...want wat is nou mooier om te streven naar een verbetering van wat al goed was.
Als die verwachtingen dus totaal niet uitkomen dan krijg je deze reacties.
Net als met sensation, (alleen voorbeeld, ga het er niet weer over hebben).
Nov-05-2001 17:27
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
er zijn bijna iedere week wel hele leuke (kleinere) feesten waar je het net zo (of misschien wel meer) naar je zin kunt hebben.
HELEMAAAAAAL mee eens! Verder mag ik van Jukx niets meer zeggen, ik mag geen namen noemen, want anders.... ojee....
Nov-05-2001 18:36
Flipper01
Addicted dolphin
Zozo, ik heb ook ff een tijdje niet meer t forum gechecked..
Ik wil Obi iig bedanken voor de kritiek die hij uiteindelijk gegeven heeft! Zo weet ik tenminste wat ik zou kunnen verbeteren!!
Ik vind natuurlijk ook dat iedereen een mening mag hebben en respecteer dit ook, maar als je deze onderbouwd oogst je wel meer respect.
Ik heb de cd hoesjes gemaakt met een heel simpel programma en bijna met alleen met de commando's knippen, plakken en kleur veranderen..
Ik heb nauwelijks ervaring met design en het gebruik van mooie filters door een prog als Photoshop.
Ik moet je op een aantal punten ook gelijk geven, maar aangezien het programma waarmee ik werk zo zijn beperkingen heeft kan ik ook niet alles
Wat betreft de zijkantjes is het zeker beter om ze wat lichter te maken zodat de tekst beter over zal komen.
Als ik cd hoesjes maak, maak ik de achterkantjes meestal wat lichter zodat de tekst beter te lezen is. In dit geval heb ik daar geen aandacht aan besteed..
Ik heb de hoesjes gemaakt met behulp van een heel simpel progje (iPhoto Express) en wil t ook niet als art-work bestempelen. Die kartelranden langs de 'pod' vind ik ook niet mooi, maar dat is nou eenmaal het programma.. Ik zou graag ook eens met PhotoShop willen werken, maar daar heb ik helaas de tijd niet echt voor..
Die zgn lensflare vind ik zelf wel mooi, maar ik heb hem niet gebruikt (die mogelijkheid had ik niet eens), t zat gewoon al in de pic..
iig bedankt voor de opbouwende kritieken van jullie en ik zal kijken of ik er wat aan kan veranderen..Dat zal wel in t weekend worden aangezien ik doordeweeks errug druk ben met m'n stage
Nov-05-2001 21:23
Flipper01
Addicted dolphin
Nog een poging
Okee, thnx voor de opbouwende kritiek!!
Ik heb nog een aantal dingen veranderd, vooral het lettertype maakt t zo een stuk mooier!
Check zelf ff wat je ervan vind, ik heb de tekst er nog niet op gezet aangezien het progje waarmee ik de achterkantjes heb gemaakt dit niet ondersteund..
De tekst voor de achterkant van Johan Gielens set kan je hier downen: txtGielen
Je moet wel eerst de TE lettertypen hebben (terminator en terminator two) om de tekst goed te kunnen zien!!
Hier kan je de lettertypen downen: terminator terminator2
Voor de achterkant van het hoesje heb ik nog een aantal verschillende ontwerpen gemaakt, kan je kiezen welke je wilt gebruiken