Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nip/Tuck
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
...

On va voir ce que la saison 2 réserve

...

elle réserve bien des surprises! je viens de me matter l'épisode 8. Bien c'est le plus gros retournement de la série. Vivement les autres épisodes!!

Old Post Apr-03-2005 00:11  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Le final de la saison 2 =>

Old Post Apr-20-2005 14:56  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blop
In love

Registered: Nov 2002

ils en sont où sur m6???

je viens de mater l'episode 13 de la saison 2
quelle saison de ouf qd meme et puis Famke Janssen est canon

Old Post Apr-20-2005 16:03  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

clair , la saison 2 part carrément plus en live que la premiere.

et effectivement le dernier épisode est terrible !

Old Post Apr-20-2005 17:03  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

La saison 2 est bien terrible en effet
D'après les dires, le tournage de la saison 3 débuterait incessamment sous peux..

Notez que l'acteur Julian McMahon (Christian Troy) seras à l'affiche le 13 Juillet 2005 dans les "Les Quatre Fantastiques", il incarnera Dr. Doom

Old Post Apr-20-2005 18:04  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by Mister NjoY
La saison 2 est bien terrible en effet
D'après les dires, le tournage de la saison 3 débuterait incessamment sous peux..

Je suis pas sur mais je crois que les épisodes sont déjà tournée , c'est la diffusion qui devrait arriver sous peu

Old Post Apr-20-2005 18:11  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blop
In love

Registered: Nov 2002

quote:
Je suis pas sur mais je crois que les épisodes sont déjà tournée , c'est la diffusion qui devrait arriver sous peu

j'ai entendu dire que ca recommencait au mois de septembre. à confirmer

Old Post Apr-20-2005 18:12  France
Click Here to See the Profile for blop Click here to Send blop a Private Message Add blop to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

J'aime bien aussi quand ils passent l'original de Brian Eno - An Ending (Ascent) , quel joyau ste zik

Old Post Apr-20-2005 18:20  France
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by blop
et puis Famke Janssen est canon

En effet

Quoique...mauvaise surprise dans le dernier épisode

Chris #19

Old Post Apr-20-2005 20:12  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

oui la saison 3 est prévu en septembre aux states

dc surement déja tourné , ou alors en fin de tournage

Old Post Apr-20-2005 20:38  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
J'aime bien aussi quand ils passent l'original de Brian Eno - An Ending (Ascent) , quel joyau ste zik

C'est clair, je ne connais pas la série, mais alors ce titre

C'est tous simplement formidable d'arriver à composer des choses pareilles!!
Ce titre est un hymne à la vie, à la joie et à la paix. On regarde les choses bouger autour de soi quand on écoute cette merveille, et bien entendu on se laisse bercer en espérant que cela ne s'arrête pas...

Bref je suis heureux quoi!

Old Post Apr-20-2005 20:45  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by tracid
oui la saison 3 est prévu en septembre aux states

dc surement déja tourné , ou alors en fin de tournage

En fait le tournage débute en juin. Les séries TV ça se tourne vite. Effectivement saison 3 prévue en septembre aux States donc compte tenu du doublage je pense qu'il faudra attendre le début de l'année 2006 pour nous.

Chris #19

Old Post Apr-20-2005 21:00  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nip/Tuck
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune 2 ID [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - Casa del Diablo [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:57.

Forum Rules: