|
| quote: | Originally posted by November
Verkar inte som att jag hittar ngn som vill följa med
Antingen så åker jag ensam eller så får jag väl stanna hemma *suck*
Jädra kompisar man har I nästa liv ska jag ha kompisar med bättre musiksmak |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Aja, men iår kan du ju likaväl åka med oss från Varberg då |
De låter bra de swe_trance.
hehe.. har kännt sammasak November, brukar dock sticka själv tillslut eftersom alla polare e så jävla tråkiga. Vart bor du november, du kanske kan haka på oss om inget annat kommer upp
___________________
KESO! 
Last edited by keddo on Feb-03-2005 at 07:46
|