Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

IK WIST T IK WIST T!!!!
Toen godd niet meteen na sensation uitgebracht werd wist ik het eigenlijk al, GODD moest Marco V's lekkertje zijn voor Innercity.
Vrij logisch dus dat ook zo merkwaardig werd gedaan over de release van die plaat.
Ook blijf ik nog steeds denken dat Mauro de cd maakt. ID&T zegt dat ze qua line up enzo wel innoveren willen blijven, dus dan moeten ze dat met de cd ook doen; en dus een keertje geen nederlander. Whazaa ik heb er zin in!!!

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-16-2001 18:41  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001
Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by Flippe

Dat probleem heb k nou ook altijd

suggereer je hier iets???

Hard = goed

Old Post Nov-16-2001 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

inderdaad ID-t heeft goede line up neergezet lekker vooruitstrevend
ik ben zker van de party, alleen ik ga met maar 1 maat das beetje weinig maar boeien. er zal wel een meeting komen of niet>?

wat ook nog een compliment verdient is de website, echt zo mooi die website. echt een van de mooiste die ik heb gezien ook de flyer is zeer mooi.

nu nog dance in de ether dat zou helemaal mooi zijn, ik heb dus zker gestemd.

Old Post Nov-19-2001 21:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Kaartjes zijn binnen ..is er al een meeting thread ???

Old Post Nov-20-2001 16:36  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

suggereer je hier iets???

nopes..

Old Post Nov-20-2001 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

Innercity heeft mij altijd al het gevoel gegeven dat het net even boven alle andere feesten uitsteekt. Dat zal voor een deel ook wel aan het feit liggen dat het mn eerste feest is/was, dus ook een beetje traditie voor me. En over het feit dat ze de line-up hebben die niet iedereen verwacht, heb ik maar 1 mening
Obi refereerde naar Tiesto. Na de eerste innercity was Tiesto behoorlijk bekend, en die bekendheid is nu al zover gegroeid dat hij op elke zender wel te zien is (gisteravond heb ik hem op NL2, Yorin en RTL 4 gezien (en niet te vergeten TMF). (Ik laat de discussie "commercieel of niet" achterwege, daar gaat het nu niet om). Hij is bekend geworden dankzij Innercity. OK ik weet dat het een gewaagde uitspraak is, maar toch.
En zo'n gevoel zou denk ik ook bij deze innercity passen. Wat wil je dan? Denk je dat je dood gaat met nog steeds Armin van Buuren, Tiesto, en Paul van Dyk bovenaan de trance-hitlijsten? En die nieuwe namen dan? Die zullen daar dus op Innercity staan. Je kunt het op veel verschillende manieren zien, maar de manier hoe ik het zie, is dat ik me eigenlijk wel vereerd mag voelen dat ik er heen kan (kijk alleen maar eens op mIRC-chat, hoeveel TA's daar jaloers op je zijn als je zegt dat je naar innercity gaat...

de nieuwe namen die je in de toekomst tegen gaat komen (die nu dus net als PVD, AVB en vele andere, GEWOON HUN NAAM OP MOETEN BOUWEN).
Ik zou niet graag tot mn 30ste naar feesten gaan totdat tiesto en avb en pvd en alle andere op een gegeven moment zeggen "Ik kap ermee" en dat we dan helemaal nergens zijn.

Well, i guess you guys all get my point, en ik dacht dat mijn mening wel een beetje duidelijk was..
Net als elke nederlander kan het me ook helemaal nix schelen wat een ander denk, maar ik respecteer een anders mening wel.
En gehee-hoo....tsja...ik ga er niet bij staan, maar waarom zou ik me er aan ergeren? Ik kom daar voor mezelf en de belevenis van een van de grootste indoor trance-events in de wereld, en de belevenis opzich maakt het voor mij gewoon een happening waar weinig verkeerd aan kan gaan.

Lang leve de lol, de muziek (Trance/Prog/Techno/Uplifting, wat je zelf lekker vindt toch?), en vooral het plezier. Hou er plezier en lol in anders doe jij het voor nix, maar eigenlijk nog belangrijker, dan doet ID&T het voor nix. Want uiteindelijk gaat het er toch gewoon om dat ze jou een avond aanbieden die je niet snel vergeet?

See you people on Innercity, en anders wens ik jullie allemaal een onvergeteleijke avond toe. Want dat wordt het toch wel.

Cya

Old Post Nov-21-2001 11:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by HaZZa
Inn (kijk alleen maar eens op mIRC-chat, hoeveel TA's daar jaloers op je zijn als je zegt dat je naar innercity gaat...

ja, als je op de verkeerde IRC-channel gaat zitten wel ja

Old Post Nov-21-2001 11:54 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

Ja dat doet deze meneer alleen maar om jou te ontwijken met die irri opmerkingkjus van juh..
stfu u f00

Old Post Nov-21-2001 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

wurd hazza!!

als ik eindelijk mijn kaartje heb dan wil ik deze wijze man (ja JIJ dus HaZZa) graag meeten Zal kijken of ik m vandaag kan halen.

xoxo Proxi

Old Post Nov-21-2001 12:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

het gaat er nie om of ik wijs ben, hetgaat erom of ik gelijk heb ofnie..
sjongejonge, nou genoeg geluld over dat ik een wijze oude man ben, want da ben ik nie. lang leve de drol en voor de rest roken we er gewoon nog 1-tje

Friemel aan de piemel discoshow

Old Post Nov-21-2001 12:08  Netherlands
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by HaZZa
sjongejonge, nou genoeg geluld over dat ik een wijze oude man ben, want da ben ik nie. lang leve de drol en voor de rest roken we er gewoon nog 1-tje
Friemel aan de piemel discoshow

Gelukkig...
Je snapt t wel!

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-21-2001 13:14  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict

Uiteraard wel...
Maarja, af en toe een serieus postje plaatsen, en de vrouwen komen met bosjes naar je toe... Nou is hier dus het probleem dat er weinig vrouwen zijn, en nog minder nederlandse dames, dus tsja...dan moet je het maar weer met Miss Proxi doen hè?

Proxi....glapjuh hoor....you know i luv ya...
Kan nie w88 tot we elkaar es echt face to face kunnen uitschelden.. :-P

Old Post Nov-21-2001 15:34  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity Line-up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknow track, one of the famous ones [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJean-Michel Jarre - Calypso, Pt. 2 (Remastered) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:40.

Forum Rules: