|
Innercity heeft mij altijd al het gevoel gegeven dat het net even boven alle andere feesten uitsteekt. Dat zal voor een deel ook wel aan het feit liggen dat het mn eerste feest is/was, dus ook een beetje traditie voor me. En over het feit dat ze de line-up hebben die niet iedereen verwacht, heb ik maar 1 mening
Obi refereerde naar Tiesto. Na de eerste innercity was Tiesto behoorlijk bekend, en die bekendheid is nu al zover gegroeid dat hij op elke zender wel te zien is (gisteravond heb ik hem op NL2, Yorin en RTL 4 gezien (en niet te vergeten TMF). (Ik laat de discussie "commercieel of niet" achterwege, daar gaat het nu niet om). Hij is bekend geworden dankzij Innercity. OK ik weet dat het een gewaagde uitspraak is, maar toch.
En zo'n gevoel zou denk ik ook bij deze innercity passen. Wat wil je dan? Denk je dat je dood gaat met nog steeds Armin van Buuren, Tiesto, en Paul van Dyk bovenaan de trance-hitlijsten? En die nieuwe namen dan? Die zullen daar dus op Innercity staan. Je kunt het op veel verschillende manieren zien, maar de manier hoe ik het zie, is dat ik me eigenlijk wel vereerd mag voelen dat ik er heen kan (kijk alleen maar eens op mIRC-chat, hoeveel TA's daar jaloers op je zijn als je zegt dat je naar innercity gaat...
de nieuwe namen die je in de toekomst tegen gaat komen (die nu dus net als PVD, AVB en vele andere, GEWOON HUN NAAM OP MOETEN BOUWEN).
Ik zou niet graag tot mn 30ste naar feesten gaan totdat tiesto en avb en pvd en alle andere op een gegeven moment zeggen "Ik kap ermee" en dat we dan helemaal nergens zijn.
Well, i guess you guys all get my point, en ik dacht dat mijn mening wel een beetje duidelijk was..
Net als elke nederlander kan het me ook helemaal nix schelen wat een ander denk, maar ik respecteer een anders mening wel.
En gehee-hoo....tsja...ik ga er niet bij staan, maar waarom zou ik me er aan ergeren? Ik kom daar voor mezelf en de belevenis van een van de grootste indoor trance-events in de wereld, en de belevenis opzich maakt het voor mij gewoon een happening waar weinig verkeerd aan kan gaan.
Lang leve de lol, de muziek (Trance/Prog/Techno/Uplifting, wat je zelf lekker vindt toch?), en vooral het plezier. Hou er plezier en lol in anders doe jij het voor nix, maar eigenlijk nog belangrijker, dan doet ID&T het voor nix. Want uiteindelijk gaat het er toch gewoon om dat ze jou een avond aanbieden die je niet snel vergeet?
See you people on Innercity, en anders wens ik jullie allemaal een onvergeteleijke avond toe. Want dat wordt het toch wel.
Cya
|