Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Meine Entschuldigung...
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Reaktor
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Trotzdem ist meine Meinung, dass du dir so einen Kommentar denken kannst, gehört auf jedenfall nicht hierher in ein öffentliches Forum.

Old Post Feb-11-2005 11:34  Germany
Click Here to See the Profile for Reaktor Click here to Send Reaktor a Private Message Add Reaktor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank-HH
xxx

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Reaktor
Trotzdem ist meine Meinung, dass du dir so einen Kommentar denken kannst, gehört auf jedenfall nicht hierher in ein öffentliches Forum.

meinste mich jetzt etwa oder wie???

Old Post Feb-11-2005 11:40  Germany
Click Here to See the Profile for Frank-HH Click here to Send Frank-HH a Private Message Add Frank-HH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DigitalFreak
Tanzbär

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Frank-HH
meinste mich jetzt etwa oder wie???

ich glaub er meint nge

Old Post Feb-11-2005 11:43  Germany
Click Here to See the Profile for DigitalFreak Click here to Send DigitalFreak a Private Message Add DigitalFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Reaktor

gut, dann hätten wir das auch geklärt, und jetzt können wir uns wieder lieb haben [img]http://img.tranceaddict.com/images/icons/new/0509/heartpump.gif[(img]

was dabei rauskommt, wenn jeder über die meinung eines anderen seine meinung abgibt, haben wir ja im tiesto-disney-land-thread gesehen

Old Post Feb-11-2005 11:47  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
disco stu
Supreme tranceaddict??

Registered: Nov 2001

Was ist denn jetzt auf einmal los hier, auf einmal häufen sich die Anspielungen auf Intollerant und Arrogant....ist bei einigen jetzt die Hose aufgegangen und sie wollen mal richtig aufräumen und den anderen mal richtig sagen was sie stört, warum kriegt man andauernd gesagt das auch andere leute so über das Forum denken. Dann sollen sie herkommen und sich dem stellen was sie behaupten, bei SSL hat das ja anfänglich auch ganz gut geklappt. Sie hatten auch ne andere Meinung von uns und das hat sich ja dann auch wieder gelegt.

Old Post Feb-11-2005 11:57  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nadda

Registered: Oct 2004

ich denke mal, dass die leute vernünftiger sind als ich und sich ihren teil denken und/oder ausserhalb dieses forums darüber diskutieren. man kann/will einem die einstellung eh nicht nehmen.
wieso auch? wir sind ein freies land.

Old Post Feb-11-2005 12:08  Germany
Click Here to See the Profile for Nadda Click here to Send Nadda a Private Message Add Nadda to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
son1c\
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Mr. nge, lass es einfach.
quote:
Originally posted by DJ NGE

+1

und ehrlich gesagt ist es mir egal, was irgendwelche leute aus dem raverforum oder sonst woher über uns denken... solange ich hier meinen spaß hab und auch mit den leuten von hier ordentlich feiern gehen kann, interessiert es mich n feuchten kericht, was andere denken

Arroganz^10, ich glaub im echten Leben würdest du nie son unangemessenes Statement ablassen.

Und jetzt Ruhe. Der nächste der hier irgendwen Beschuldigt/Beleidigt/Arroganz von sich lässt, ist ein faules Ei !

Let the Games begin !

Old Post Feb-11-2005 12:10  Germany
Click Here to See the Profile for son1c\ Click here to Send son1c\ a Private Message Add son1c\ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DigitalFreak
Tanzbär

quote:
Originally posted by AnGeLofTrAnCe
ich denke mal, dass die leute vernünftiger sind als ich und sich ihren teil denken

Genau .. ich hab keine Lust auf Stress!
Wenn ich sehe, wie sowas ausartet .. nein danke!

Old Post Feb-11-2005 12:10  Germany
Click Here to See the Profile for DigitalFreak Click here to Send DigitalFreak a Private Message Add DigitalFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nik Novo
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by son1c\
Mr. nge, lass es einfach.

Arroganz^10, ich glaub im echten Leben würdest du nie son unangemessenes Statement ablassen.

Dann kennst du mich schlecht... aber ist jetzt auch egal

Old Post Feb-11-2005 12:11  Germany
Click Here to See the Profile for Nik Novo Click here to Send Nik Novo a Private Message Visit Nik Novo's homepage! Add Nik Novo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
disco stu
Supreme tranceaddict??

quote:
Originally posted by AnGeLofTrAnCe
ich denke mal, dass die leute vernünftiger sind als ich und sich ihren teil denken und/oder ausserhalb dieses forums darüber diskutieren. man kann/will einem die einstellung eh nicht nehmen.
wieso auch? wir sind ein freies land.

Wieso dann im Rücken von einem darüber schreiben, lieber direkt den Disput suchen, ist meistens dann besser wenn man es direkt austrägt.
In einem anderen Forum darüber diskutieren? Aha bringt ja dann sehr viel wenn man sich an anderer Stelle darüber aufregt und es demjenigen aber nicht sagt.....tolle wurst

Old Post Feb-11-2005 12:12  Germany
Click Here to See the Profile for disco stu Click here to Send disco stu a Private Message Add disco stu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MYSTERO
Du bist LOVEPARADE

löl! ihr alle müsst so ne Langeweile haben...

Old Post Feb-11-2005 12:16  Germany
Click Here to See the Profile for MYSTERO Click here to Send MYSTERO a Private Message Visit MYSTERO's homepage! Add MYSTERO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DigitalFreak
Tanzbär

quote:
Originally posted by MYSTERO
löl! ihr alle müsst so ne Langeweile haben...

?????

Old Post Feb-11-2005 12:18  Germany

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Meine Entschuldigung...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division Unknown? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAgoria - "Anni Mari" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:04.

Forum Rules: