Was wel n fijne avond. Bijeen gekomen in de Fitlink, de meesten onder ons hebben daar nog wat gegeten. Salsales is helaas ni doorgegaan, omdat de leraar ziek was. Lady Lizzy is ook gekomen, heel vriendelijke en sociale meid.
Daarna naar Sportopolis gegaan. 3 Games gebowld - 2 banen: 5 jongens, 5 meisjes, mooi verdeeld . Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H ) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da absoluut ni' jk he Daarna nog get gezeverd en rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Viel voor ne keer ook meteen in slaap toen ik in men bedje lag gister, dus voor mij wast n geslaagde avond.
___________________
Last edited by Nyah on Mar-03-2005 at 10:50
Mar-03-2005 10:43
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
quote:
Originally posted by Nyah
Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H ) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da abosluut ni' jk he
Volgens mij zegt dat meer over jullie als over mij hoor
Vond 't ook heel leuk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
C y'all @ april 2nd!
___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win
Mar-03-2005 10:51
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Lady_LizzY Zeker voor herhaling vatbaar!
Indeed, het was weer nice in diepenbeek.
Moeten we nog eens doen, ma dat zal wel geen probleem zijn.
___________________
Mar-03-2005 11:10
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
Het was weer goe, inderdaad, op naar de volgende
Mar-03-2005 11:25
Kaatje
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Maasmechelen
Vond het heel leuk gisteravond en kijk al uit naar de volgende!
Kijk al helemaal uit naar de 2de april
Leuke groep, die Limburgers en Jasper
Miss moeten we echt eens gaan nadenken over center parks?
Mar-03-2005 11:58
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Kaatje
Leuke groep, die Limburgers en Jasper
Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo
Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo
Wij zijn gewoon leuke mensen
Denk dat we daar toch eens over moeten gaan nadenken hè, da center parcs meetingske
Mar-03-2005 12:09
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
yep yep was weer zeer aangenaam, jammer dat de salsadude niet kwam, maar twas toch een gezellige avond. Heb trouwens weinig last van mijn "bowling spier" , iemand van jullie wel?
quote:
Originally posted by Nyah
rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Waarvoor dank Johan
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Mar-03-2005 12:45
Bait
tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Buoyant
Waarvoor dank Johan [img]
Tis niks jong, da was graag gedaan
___________________
Mar-03-2005 23:44
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Bait
Tis niks jong, da was graag gedaan
ik wist wel dat ge het graag had
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf