Originally posted by Tim81
Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek.
Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was...
Originally posted by tijs08
Ook als je al maanden uitkijkt naar dit weekend en het je zoieso ook nog een zo'n 165 euroos gaat kosten of je nou gaat of niet?
Ik ben het hierin helemaal eens met PartyHardy! Als je ere divisie zou spelen oke... maar anders gaat er niks boven Sasha
Kijk die 165 euro krijg je wel weer terug betaald bij promotie. Tenminste wel bij het niveau waar ik op speelde. Maar ik blijf erbij dat je je team niet in de steek kan laten. Zelfs niet voor een Sasha of je moet natuurlijk altijd wisselspeler zijn.
May-15-2005 19:25
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Zonde gasten! Dan maar 'gewoon' promoveren natuurlijk anders is het helemaal naadje
May-15-2005 19:44
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Ik had ook liever dat die finale op een andere dag zou vallen, maar helaas... Als het goed is gaat men bij de club nog op zoek naar een 'sponsor', zodat we nog wat van ons geld terug zien!
En misschien valt er nog iets te annuleren (vliegreis of hotel)
Kaartjes kunnen jullie (Onno, Lex, Tijs) misschien wel voor ons verkopen... het is toch uitverkocht!
May-15-2005 20:03
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Jammer, ik kan helaas niet, had het graag overgenomen, maar ga niet in mijn eentje met dat vliegtuig. Vrouwtje wil niet mee.
May-16-2005 17:28
Tim81
Let's Rock!
We hebben vandaag, ondanks een 2-0 achterstand, de finale bereikt van de nacompetitie! Maar er is nog een ontsnappingsmogelijkheid... Onze tegenstander bestaat komend weekend 75 jaar en wil eigenlijk dan niet spelen. Als de KNVB daarin toestemt zouden we dus een week later de finale spelen!
Ik ben voor Nog ff afwachten dus... maar anders heeft de club wel aangegeven de reis te vergoeden.
May-16-2005 17:39
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Gefeliciteerd Bij welke club spelen jullie eigenlijk?
Dus diegene die dit wil scoren van jullie kan in principe gratis erheen omdat jullie club alles vergoed in geval als je moet spelen...
In dat geval!!
Ik wil best een hele kleine vergoeding geven nog dan
Haha, gierige Nederlanders!
Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen!
May-16-2005 19:58
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Haha, gierige Nederlanders!
Ik denk niet dat de club alles vergoedt... en we zouden met z'n 3en gaan, dus we moeten die andere jongen ook nog uitkopen!
Lex gaat nog wel toch?
May-16-2005 20:09
Tim81
Let's Rock!
Nope, die gaat niet in z'n eentje... de finale is definitief aanstaande zondag, dus helaas!
Het hotel is inmiddels geannuleerd, alleen volgens mij kan je vluchten bij EasyJet niet cancellen... dus als er 3 mensen heen willen moet de vlucht omgeboekt worden (op jouw kosten) en kan je onze kaartjes overkopen (het is namelijk uitverkocht)!