|
|
|
|
 |
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
|
|
|
Håller med i en hel del av det staz skriver, framför allt att just kryssningen inte är värre än någon annan nattclub i Sverige.
Det jag dock tycker du missar, vilket antagligen beror på att vi har lite olika syn på narkotika... Är att de som har förstört det här för oss inte är polisen, det är pundarjävlarna som inte kan njuta/röja till skön musik utan att gå på något. Om det inte vore för dem så skulle vi inte ha det här problemet ^_^
Som det stod på någon TC's tjejs tröja på Trance-energy "I do trance not drugs"
|
|
Feb-28-2005 21:09
|
|
|
 |
 |
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Hauken
Förresten så är ju polisens uttalande om att "Vi såg att det fanns många tidigare straffade på gästlistorna och ville därför slå till" ett praktexempel på hur totalt extremt inneffektiv den "rehablitering" vi har i Sverige är.
Inte ens polisen själva tror på den!
@ Kvicket; Det där är ett i teorin helt rimligt resonemang men det saknar totalt verklighetsförankring. Nämn ett samhälle fritt från droger? Har sagt det förr och säger det igen; Knarkare finns överallt, på alla fester och till all musik.
|
Var inte ett resonemang var ett faktum :/
|
|
Feb-28-2005 21:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
|
|
|
Håller med om vad Hauken sa om polisens syn på gästlistan och känner mig även kränk att blivit kollad på mot polisens register bara för jag åkte med en kryss.
Men min åsikt på det hela är som följer...
Det är knappast första gången detta händer. Vi har sett detta hända förut, vi har varit med förut, vi är vana. Docklands, Münchenbryggeriet osv ja ni vet ju själva vad jag pratar om. Det här är inget nytt som aldrig hänt förut. Och jag tror absolut det kommer hända igen.
Men kom igen nu! Det kommer inte ta slut på fester bara för det här. Det här var Mondaybars sjunde kryss. Men nu är det dags för något nytt. Jag betvivlar inte det minsta killar bakom Monday bar förmåga att komma på något nytt koncept för deras fester, gör du? Nej det tror jag inte heller att ni gör. För jag vet att många av er har varit mer bra mycket längre och sett mer än vad jag hunnit göra av Monday bars mer än 10 års erfarenhet i klubb-scenen. Det här helt enkelt vad som kallas evolution i den vanliga världen. Istället för att sitta bitter sitter jag nu och väntar med spänning på vad som kommer här näst!
Feb-28-2005 23:03
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Mar-01-2005 12:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:58.
Forum Rules: