|
Heb ook nog geen vakantieplannen. Hangt van vele factoren af: heb ik dan al werk gevonden, wat is mijn budget, enz...
Ik hou ook wel van een luilekker vakantie. Uitgaan iedere dag hoeft voor mij helemaal ni, geef me maar een rustig plekje en goed gezelschap Twee jaar geleden met monika, zehra en johan naar spanje geweest en onze dagen zagen er meestal zo uit -> lang slapen, opt gemakske eten, dan spullen bijeen pakken (luchtmatras, and stuff), op strand liggen, zwemmen, plezier maken, enz -> 's avond zelf wat koken of gaan uiteten, en dan tot 's nacht babbelen, glaasje wijn of sangria
Op andere dagen (bvb de dagen dat er bepaalde mensen verbrand waren omdat ze zich niet goed hadden ingesmeerd en met een knalwitte huid in de zon lagen te bakken) : eens naar de markt, eens iets gaan bezoeken (ja cultuur moet er ook bij). Ma t fijnste eraan was, dat we t gewoon op t moment zelf beslisten, die vrijheid, doen waar ge goesting in hebt - heerlijk Zo hebben we op een dag beslist om te gaan jetskiën, ma goed, dat ging helaas die dag ni door, omdat er toen in barcelona een orkaan was geweest ofzo... In Ampurias dan de nasleep ervan meegemaakt. Heb dat nog op video staan hoe t op 5 minuten van een blauw/grijze hemel, opeens gewoon zwart werd (2u 's middags en t leek wel midden in de nacht) -> heel hard aant regenen, bliksem, enz, brrr... 2 Dagen erna zijn we dan wel kunnen gaan jetskiën omdat de zee toen rustiger was 
En ow ja, het weer heeft toch wel een invloed op mijn goedgezindheid - geef me toch maar het zonnetje- hoeft ook geen 35 graden te zijn he. Eerste keer dak in Spanje was, was in september en dat viel qua 'hitte' wel mee. Dat winterweer is enkel goed om te gaan skiën, maar dan kan de zon ook hard schijnen, dus eigenlijk Herinner me nog heel goed mijn eerste skivakantie, prachtig weer, fijne sneeuw (nergens van de vervelende ijsplekken) 's middags kon ik mijn skipak al half uit doen en dan rustig uitrusten en genieten van t zicht en wat lekker eten... Nice memories