Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Pages (25): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

naa, ik zit voorop op schema

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Mar-01-2005 21:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Heb ook nog geen vakantieplannen. Hangt van vele factoren af: heb ik dan al werk gevonden, wat is mijn budget, enz...

Ik hou ook wel van een luilekker vakantie. Uitgaan iedere dag hoeft voor mij helemaal ni, geef me maar een rustig plekje en goed gezelschap Twee jaar geleden met monika, zehra en johan naar spanje geweest en onze dagen zagen er meestal zo uit -> lang slapen, opt gemakske eten, dan spullen bijeen pakken (luchtmatras, and stuff), op strand liggen, zwemmen, plezier maken, enz -> 's avond zelf wat koken of gaan uiteten, en dan tot 's nacht babbelen, glaasje wijn of sangria

Op andere dagen (bvb de dagen dat er bepaalde mensen verbrand waren omdat ze zich niet goed hadden ingesmeerd en met een knalwitte huid in de zon lagen te bakken) : eens naar de markt, eens iets gaan bezoeken (ja cultuur moet er ook bij). Ma t fijnste eraan was, dat we t gewoon op t moment zelf beslisten, die vrijheid, doen waar ge goesting in hebt - heerlijk Zo hebben we op een dag beslist om te gaan jetskiën, ma goed, dat ging helaas die dag ni door, omdat er toen in barcelona een orkaan was geweest ofzo... In Ampurias dan de nasleep ervan meegemaakt. Heb dat nog op video staan hoe t op 5 minuten van een blauw/grijze hemel, opeens gewoon zwart werd (2u 's middags en t leek wel midden in de nacht) -> heel hard aant regenen, bliksem, enz, brrr... 2 Dagen erna zijn we dan wel kunnen gaan jetskiën omdat de zee toen rustiger was

En ow ja, het weer heeft toch wel een invloed op mijn goedgezindheid - geef me toch maar het zonnetje- hoeft ook geen 35 graden te zijn he. Eerste keer dak in Spanje was, was in september en dat viel qua 'hitte' wel mee. Dat winterweer is enkel goed om te gaan skiën, maar dan kan de zon ook hard schijnen, dus eigenlijk Herinner me nog heel goed mijn eerste skivakantie, prachtig weer, fijne sneeuw (nergens van de vervelende ijsplekken) 's middags kon ik mijn skipak al half uit doen en dan rustig uitrusten en genieten van t zicht en wat lekker eten... Nice memories

Old Post Mar-01-2005 21:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by pooley
Tis de sfeer, wetende, tis fucking vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ...

Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten.

Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor.

hier kan ik mij volledig in vinden. Lekker relaxen op vakantie, tis em echt wel de vakantiesfeer die het allemaal zo supermaakt. 2 jaar geleden ging ik op badmintonkamp & erna naar Lloret, totaal verschillende vakanties in een totaal verschillende omgeving. Maar de sfeer die op beide plaatsen hing was gewoon super.

Old Post Mar-01-2005 22:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

ik vond 1000 dus ni veel he :-)

en ja de zon moet me opladen, want hier in den belgique ist gene vette.
Iederee nzijn ding natuurlijk, ik zou van elke vakantie kunnen genieten alst maar warm en zonnig is

Old Post Mar-01-2005 22:56  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer!

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Mar-02-2005 13:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Icone
Genen Ibiza voor mij, maar is lekker niks doen in Turkije of Malta... Turkije was vree plezant de vorige keer!

Joa Turkije ook al geweest, very nice.

Old Post Mar-02-2005 15:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

sfeer creëer je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde.

Old Post Mar-02-2005 18:40  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

bij mij is het echt al te lang geleden dat ik nog op reis ben geweest. kheb er dringend nood aan. spijtig genoeg heb ik tamme vrienden, die altijd zagen en er nooit geld voor hebben

ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit)

Old Post Mar-02-2005 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik hoop echt wel eens in noorwegen te geraken. (ooit)

Same here, maar 't zal niet voor deez jaar zijn vrees ik.

Normaal ga we ergens in september wel een weekje weg, maar dan liefst naar de zon.
Maybe ook een feest-vakantie met een vriendin ofzo
(dat meisje van in de Fitlink, supermeid overigens!)

Old Post Mar-03-2005 10:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

quote:
Originally posted by TOR
sfeer creëer je toch zelf? dat doet de omgeving of de stralingsterkte van de zon toch niet? het enige wat ik enigszins begrijp is het weg zijn van alles wat met de dagelijkse sleur wordt geassocieerd. maar ik zie nog steeds niet in waarom je dan zoveel kilometer zou reizen, tenzij je echt in een compleet andere omgeving terechtkomt. en bij mijn weten is een strand en een zwembad overal hetzelfde.

Bwa, Turkije is zo'n beetje het nieuwe Spanje he. Spanje wordt met den dag bvb ook vele duurder, terwijl Turkije nog steeds goedkoop is. Zelfs al is het langer vliegen, toch komt het stukken goedkoper uit. Tenzij ge natuurlijk ergens in Spanje toch het van het vindt.

En dan nog, sommige mensen moeten het allemaal ook eens gezien hebben zeker?

Icone Home
Icone MySpace

Old Post Mar-03-2005 11:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Icone
Tenzij ge natuurlijk ergens in Spanje toch het van het vindt.

Bvb familie van u vriendin die in salou woont??

Old Post Mar-03-2005 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

quote:
Originally posted by Dj LPG
Bvb familie van u vriendin die in salou woont??

Zoiets is natuurlijk vree goe meegenomen

Icone Home
Icone MySpace

Old Post Mar-03-2005 12:32  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDjuma Soundsystem - Les Djinns (Heads Mix) [Capitol] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:41.

Forum Rules: