Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands
quote:
Originally posted by Glaniskanis
mot je die dude in de background niet vergeten
die gast maakt de foto... wat een markante kop
zo betrouwbaar
die rust... wat een uitstraling
ying en yang..... mijn held!
Idd hoe kan ik jou nou weer vergeten..
Alleen dat die kop nou de foto maakt ben ik nog niet over uit, hehe
___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Apr-04-2005 23:06
LikWit
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2003
Location: Harstad, Norway
hoii!
was nice meet alot of you - top night! oh, maybe i was too drunk ..but wasn't the floors insanely slippery?!
till next time
-schtiii
___________________
Stian Klo (aka Furry Nipples, The Delta Rock Duo, Seyton, Tronso & Stian Klo
Apr-05-2005 10:23
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Wijchen/Tilburg, Netherlands
quote:
Originally posted by LikWit
..but wasn't the floors insanely slippery?!
you should DRINK your beers, not put them on the floor
'DOEI'
david
Apr-05-2005 11:06
LikWit
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2003
Location: Harstad, Norway
hehe very true! i never spill drinks tho
doeiiiiiii (i know how to pronounce it now!) thanks!
-schtiii
___________________
Stian Klo (aka Furry Nipples, The Delta Rock Duo, Seyton, Tronso & Stian Klo
Apr-05-2005 11:56
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands
It was indeed nice to meet you gezellig
___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Apr-05-2005 12:32
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag
Apr-05-2005 12:52
justin q
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: The Hague
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens...
Apr-13-2005 09:55
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by justin q
Check www.intiem-event.nl
voor foto impressies van o.a. Ozgur Can 'in action' in de Catacomben 2 april.. Zitten n paar hele coole tussen..
Tot 18 Juni jongens...
Zeker weten tot de 18e! Was een super avond, heerlijke sfeer, en Ozgur die het dak eraf draaide
Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!!
quote:
Originally posted by emre
Waar blijft Partyhardy! met zijn uitgebreide verslag
Nu je het zegt, ja....
___________________
Apr-13-2005 14:00
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by tijs08
Nu je het zegt, ja....
Jaja.... kom jij nu maar hierheen, het bier staat al koud
___________________
Sasha!
Apr-13-2005 14:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
Eindelijk een goede impressie van de avond.. want wat liepen er een mooie vrouwen rond daar!!
Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!
Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? )
Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-13-2005 14:17
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
Partymafkees slووووووووووووووووووووووووووووووووووt kom op met dat uitgebreide verslag dork and half uit Belgiً
Apr-13-2005 14:44
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Altijd mooie vrouwen in de Catacombe, het lijkt wel of die daar wonen. Welk feestje ik daar ook hem meegemaakt, het is altijd SO-DE-JU!
Maar PartyHarry, wie heb je nu weer gescoord? Was de dame van de Underwater Releaseparty er nu weer ofzo (what was her name? )
Volgende keer dus Remy? Hmm...daar wil ik dan zeer zeker WEL bij zijn. Tis de week na Everybody, die hopelijk dan weer in het Paard is.
Ja, die was er weer (voor zover ik alle pikante details uit elkaar heb kunnen houden...)