Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
K-PAXian
On A Beam of Light



Registered: Oct 2004
Location: K-PAX

Själv är man en såkallad communitymaster på ett community kallat Qruiser, drivet av QX Förlag AB. Sysslar mest med vanlig medlemssupport men får också ge mig in i abuseärenden. *ugh* (ar varit abusemaster förut i ca. 2 år).
Roligt ibland, jobbigt ibland, kul ibland, tråkigt ibland, musarm, dock trevlig musik hela dagarna i högtalarna.


___________________
ALL TIME FAVOURITE: The Gift - The 7th Day (M.I.K.E. Remix)

Old Post Mar-11-2005 12:03  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping

bilförsäljare, säljer Lexus och Toyota


___________________
infekterad svamp

Old Post Mar-12-2005 00:00  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm



Registered: Jan 2001
Location: .fi

Fan, fick igår höra att jag måste jobba i ett år före jag får högre lön.. Eller den stiger lite nästa månad när alla får löneförhöjning, men inte mycket


___________________

Old Post Mar-12-2005 13:00  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by FredAcler
Grattis grattis

Själv så sliter man som säljare åt HP, dock inte anställd av HP


Jag med fast i Stockholm... coolt... eller inte kanske.

Old Post Mar-16-2005 13:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

quote:
Originally posted by EsseT
Vad man jobbar med? eh inget jobb...*snyft* måste fixa sponsorer som kan betala mina resor snart =)


Inge kul
Jag förstår inte hur folk har råd att INTE jobba
Själv har man knappt råd fast man jobbar

Old Post Mar-16-2005 15:25  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden

jobbar med datorsupport och mitt examensarbete lite vid sidan om

Old Post Mar-16-2005 16:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Inge kul
Jag förstår inte hur folk har råd att INTE jobba
Själv har man knappt råd fast man jobbar



Jävligt bra fråga

Old Post Mar-16-2005 17:08  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Linköping, Sweden

Jobbar i en järn & bygghandel.


___________________

Old Post Mar-22-2005 08:47  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location:

grattis! har en vän som har skitbra jobb hos ericson.. han jobbar på telefonplan tror jag..



organiserad brottslighet

Old Post Mar-24-2005 08:17 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Grattis till mig! / Vad jobbar ni med?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #1 Under Sun - The Sound Of Scandinavia 023 03-08-07 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimalistix - Struggle For Pleasure (Filterheadz Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:20.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!